You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 24 Paź 2018, 02:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #728657 Wysłany: 05 Maj 2014, 08:02; 
 Temat postu: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Paweł
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 05 Maj 2014,
Posty: 5
Witam.
Jako, że powoli zastanawiam się nad kupnem auta które by służyło do codziennej jazdy, obecne przeznaczone było by na kolejne mody(obecny dupowóz to Bravo z sercem z Lanci Delty Integrale). Auto ma być w miarę zwinne, dobrze się prowadzić, pomysły były na kilka meśków, ale cóż 3.2 cdi to cena kosmos. Gp w miarę fajnie się jeździ, mamuśka ma 1.4 77km :oops: szatanem mocy on nie jest ale cóź. Chyba u Cinka na stronie widziałem, że po zmianie turbo(nie podał na jakie) dołożeniu fmic i wydechu, podobnież wyszło coś ponad 190kmi coś ponad 400Nm, wynik całkiem realny, turbo które było by odpowiednie do tego silnika to gtb2256v, fmic 550x140x65powinien spokojnie dać radę, zrobić wydech to nie był by problem, program też...
tylko co ze sprzęgłem, i dwumasem? jak znosi to skrzynia? i ciekawe jak by to latało?


aaa i jeszcze pytanie, jak tam jest z dpf-em? było od samego początku montowany?

_________________
Bravo 2.0 16vturbo


Góra
 Profil  
 

 
 Post #728659 Wysłany: 05 Maj 2014, 08:10; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
samochód johnego tyle wypluł. Jezdził nim dobre 2 lata więc chyba tragedii nie było. Niedawno był spowrotem na allegro.
Mysle że w tym temacie najwięcej do powiedzenia będzie miał Cinek, Marcin ten samochód "robił" i nikt inny nie ma tyle wiedzy w tej kwestii :)

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728662 Wysłany: 05 Maj 2014, 08:32; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11681
Pomógł: 13
Problem chyba był z kolektorem (który pękał?).

Odnoście użytkowania pisz do usera Johny_PL, a tu masz jego temat : topic31147.html

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728666 Wysłany: 05 Maj 2014, 09:22; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Paweł
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 05 Maj 2014,
Posty: 5
Uspawać kolektor z alu dla mnie nie będzie problemem :) tam jest w serii plastik? może i podejdzie ze starszych jtd-ków :) coś w piwnicy by się znalazło. Zobaczymy ile Cinek zaśpiewa za program i czy będzie w stanie zrobić procedurę startu, jak nie to chłopaki z TTC powinny to ogarnąć :)

Jeszcze martwi mnie brak mechanicznej szpery :/

Dzięki za namiary na właściciela :)

_________________
Bravo 2.0 16vturbo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728674 Wysłany: 05 Maj 2014, 10:31; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11681
Pomógł: 13
On go już sprzedał, ale pewnie nie zapomniał co tam siedziało i jak się sprawowało :)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728684 Wysłany: 05 Maj 2014, 11:33; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1239
Pomógł: 7
Turbo było wsadzane albo z 1.9mjtd 150km albo 2.0mjtd , tak czy siak do 200km nie trzeba gt22 ;) Jeśli jest skrzynia m32 a bywała często stosowana to trzeba sobie przygotować 2500zł na wymianę łożysk , a i 2ka lubi haczyć (chociaż może tylko w benzynie).

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728687 Wysłany: 05 Maj 2014, 11:57; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Paweł
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 05 Maj 2014,
Posty: 5
DeviLL napisał(a):
tak czy siak do 200km nie trzeba gt22 ;)

ale fajnie było by przekroczyć 200km :)
DeviLL napisał(a):
o trzeba sobie przygotować 2500zł na wymianę łożysk ,

cena z robotą? bo w moim przypadku będzie to tylko cena części :)

Myślę też, że w razie doszczętnego rozsypania skrzyni, niekoniecznie wielkim problemem była by adaptacja skrzyni z ar 156 :)

ok dzięki za odp :)

_________________
Bravo 2.0 16vturbo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728697 Wysłany: 05 Maj 2014, 13:24; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1239
Pomógł: 7
No to jak 200+ to podstawowo inspekcja silnika ew. nowy wałek , popychacze , uszczelki itd. Do tego turbo z 2.0mjtd styka na jakieś 230km , nie wiem jak układ paliwowy. Mocniejsze sprzęgło z dwumasem , skrzynia do poprawek , nie wiadomo jak półosie i przeguby. Nowe opony , przy takiej moczy warto zapodać brembo 305mm itd. To może wyjść grubo kwotowo a rozumiem auto ma być na trasy oszczędne skoro o AGP się nie myśli ? ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728713 Wysłany: 05 Maj 2014, 14:56; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Paweł
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 05 Maj 2014,
Posty: 5
DeviLL napisał(a):
podstawowo inspekcja silnika ew. nowy wałek , popychacze , uszczelki itd

To nie będzie problemem :)

DeviLL napisał(a):
Mocniejsze sprzęgło z dwumasem


Myślę że P. Radzikowski ogarnął by temat :)

DeviLL napisał(a):
nie wiadomo jak półosie i przeguby

zrobić customowe półośki i dobrać mocniejsze przeguby nie będzie problemem :)

DeviLL napisał(a):
Nowe opony


przez to, że mam w bravo 17" leżą mi praktycznie nowe parady II :)

DeviLL napisał(a):
przy takiej moczy warto zapodać brembo 305mm

Takie mogą być?:
https://imagizer.imageshack.us/v2/504x3 ... 9282fy.jpg
Dorobić adaptery to nie problem :)

DeviLL napisał(a):
skoro o AGP się nie myśli ? ;)


Jak dla mnie mały silnik + turbo to kupa... jak kogoś uraziłem to przepraszam - wyrażam tylko swoją opinię ;)
Mam porównanie GP esseesse do mojego Bravo, gdzie esse esse dostawało regularne baty :)

_________________
Bravo 2.0 16vturbo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728718 Wysłany: 05 Maj 2014, 16:06; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1239
Pomógł: 7
Też miałem fiata z silnikiem lancii , był szybszy ale nie zamieniłbym AGP na taką wydumkę. Co seria to seria :mrgreen:
Miałem jtd-ka chipniętego , wszystko fajnie , ale od szyby w przód wszystko sporo szybciej się kończyło jeśli chodzi o zawias,hamulce,opony,mocowania silnika itd. no i to trzepanie człowiekiem ... masakra , benzyna i jest spokój , tryb normal i jedziemy jak 2,0 16v 150km (jechałem audi a3 z takim motorem mam porównaine) wciepamy sport i od 2tyś zapitala jak tdi :mrgreen:
Sądząc po sposobie pisania młody jesteś , za parę lat stwierdzisz jak ja , lepiej kupić fajną turbo benzynę ew. jakieś v8/v10 wolnossące , dizle są nijakie nawet jak zapitalają. :twisted:

PS: po co temat skoro wszystko wiesz ? A wątpliwości rozwiała by wizyta u Daniela w TTC czy u Cinka w cinsofcie ;) To nie tuning forum , tutaj masz 99,9% posiadaczy fiata punto

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728754 Wysłany: 05 Maj 2014, 19:30; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Paweł
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 05 Maj 2014,
Posty: 5
DeviLL napisał(a):
Co seria to seria :mrgreen:

też wolał bym serię, ale banan na twarzy gdy objeżdżam jakieś super fury które się przystawiają jest 2x większy przez świadomość,że sam zrobiłem taką wydumkę :D

DeviLL napisał(a):
Sądząc po sposobie pisania młody jesteś

strzał w 10-tkę :)

DeviLL napisał(a):
za parę lat stwierdzisz jak ja , lepiej kupić fajną turbo benzynę


No tak, tylko patrząc po współczesnych autach nie ma nic dla mnie :/ czasy aut takich jak Fiat Coupe16/20vt, Delty Gralki już nnie wrócą :?

DeviLL napisał(a):
jakieś v8/v10 wolnossące

jak wyżej, chorowałem kiedyś na sec'a 500-tkę ale cóż, jeśli chodzi o cenę części to jest jeszcze spoko, ale spalanie już zabija :)

DeviLL napisał(a):
PS: po co temat skoro wszystko wiesz ?

Dużo wiem, ale jeszcze więcej nie wiem, ciągle się uczę. Tak jak było z turbo, uparłem się na turbo z AR 156 2.4 które nie podchodzi pod kolektor z GP, i Wy mnie uświadomiliście, że lepszą opcją jest turbo z 2.0 mjtd :)

DeviLL napisał(a):
Daniela w TTC

trza będzie do niego zadzwonić :) dowiedzieć się co jest w stanie zrobić z tym sterownikiem :)

DeviLL napisał(a):
To nie tuning forum , tutaj masz 99,9% posiadaczy fiata punto

No ale widzisz, na racingforum jest bardzo mało o tuningu jtd-ków :)

Poza tym dużą rolę odgrywa spalanie, jest różnica pomiędzy powiedzmy 9l ON a 16l PB :)

_________________
Bravo 2.0 16vturbo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #728832 Wysłany: 06 Maj 2014, 11:23; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1239
Pomógł: 7
Wszystko zależne ile się jeździ mi w mieście 1.4t pali ~12L/100km ale ja w roku tym autem nie zrobię więcej jak 5tyś km :mrgreen:
Od siebie dodam ,że w 2008r wolałem tjunić jtd-ka u aligatora niż w Krk - tak poglądowo bo tunerów w Krk niby wielu mamy ale ...
Jeśli chciałbyś fiata mocniej tuningować polecam Cinka i nikogo innego , TTC napewno dla vag bym polecał ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #736223 Wysłany: 08 Lip 2014, 15:31; 
 Temat postu: Re: Niespełna 200konne GP 1.9
Offline
Forumowicz

Imię: karol
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 08 Lip 2014,
Posty: 1
witam wszystkich

imię karol

zamieszkanie Siemianowice

pojazd Grande Punto Sport 1.9

kolor bialy

moc 191km 403 Nm

samochod widze wszytskim znany na forum , po przez poprzedniego wlasciciela johny_pl
na odpowiedz kolegi o turbinie to zalozone jest turbo z Alfy 159 150km. co do sprzegla , przeletalo na modach okolo 50 tys no i przyszla na nie pora , jest wymienione kolo dwumasowe oraz sprzeglo wraz z lozyskami w skrzyni ktore bylo lekko uszczerbione.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO