|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 07:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Tezet1956 |
#71123 Wysłany:
10 Gru 2007, 21:09; Temat postu: Czarna magia? Czy ja czegoś nie wiem. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Dzisiaj jadąc spokojnie 80km/h poczułem, że moje auto nagle osłabło. Zjechałem na pobocze i nasłuchuję silnika i słyszę pali na trzy gary, coś jak traktor. Zagladam pod maskę, wszystko w porządku iskry nie sklaczą nic nie odpadło, ogólnie norma. Jako że zaczęło padać to wsiadam i wlekę sie w kierunku domu (30 km).
Dojechałem, auto w garażu, zdejmuję obudowę filtra powietrza i oglądam.
Podejrzewam, że na drodze elektrycznej któryś z garów nie pali.
I tak, zdejmuję fajkę
z pierwszego gara - silnik chodzi gorzej (pali)
z drugiego gara - silnik chodzi gorzej (pali)
z trzeciego gara - silnik chodzi gorzej (pali)
z czwartego gara - silnik gaśnie
Wniosek: wszystkie palą, tylko wydaje mi się że trzy słabo, a czwarty dobrze i dźwiga na sobie te trzy. Tylko co jest powodem?
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
|
|
arbuz |
#71126 Wysłany:
10 Gru 2007, 21:20; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Płońsk Rejestracja: 29 Lis 2007, Posty: 23
|
nie jestem fachowcem ale może świeca jest do wymiany?
|
|
Góra |
|
 |
szczypior8509 |
#71172 Wysłany:
10 Gru 2007, 23:49; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 75
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#71186 Wysłany:
11 Gru 2007, 00:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
A czy jest możliwe uszkodzenie trzech swiec równocześnie?
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
siuks |
#71204 Wysłany:
11 Gru 2007, 08:14; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Rejestracja: 18 Mar 2007, Posty: 60
|
Wywaliło uszczelkę pod głowicą i nie ma kompresji. Miałem to samo.
_________________ MK I SX 1.1 55
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#71366 Wysłany:
11 Gru 2007, 22:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Jak się okazało stało się niemożliwe, czyli równocześnie zalepione trzy świece, ale to tak zalepione, jak w życiu nie widziałem, a widzialem świece po przebiegu 40 tys bez czyszczenia. Moje miały 3 tys. i zalepiło je tak, że dziury obok elektrody nie było.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#71367 Wysłany:
11 Gru 2007, 22:12; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#71369 Wysłany:
11 Gru 2007, 22:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
No właśnie oprócz kłopotów już opisywnych z braniem oleju (problem nieokrągłych cylindrów) wlałem ceramizer
Myślę że on w połączeniu ze źle pracujacym zgarnianiem oleju + zasysnym z odmy dymem z olejem to zrobił.
Tak czy siak, silnik już leży obok, a drugi mam nadzieję że lepszy juz czeka na włożenie, tylko musi jeszcze chwile zaczekać, bo okazało się, ze mój docisk sprzegła dożywa kresu swoich dni i lepiej jest teraz przy okazji włozyc nowy, niż za pół roku wyciągać silnik albo skrzynię (co kto woli)
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
wito76 |
#71509 Wysłany:
12 Gru 2007, 08:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Opoczno Rejestracja: 03 Wrz 2007, Posty: 139
|
A ja już prawie dziś kupilem Ceramizer. Wszyscy piszą o pozytywach a nikt o skutkach ubocznych tego wynalazku. No i zgłupiałem. Kupic nie kupic.
_________________ Punto 55, benzyna + LPG
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#71771 Wysłany:
12 Gru 2007, 23:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Producent zastrzega sobie że w przypadku problemów z pierścieniami należy usterkę naprawić, a nastepnie użyć ceramizera. Ja byłem swiadomy usterki, ale zrobiłem doświadczenie, a nuż coś się poprawi. Jednak nie.
Nic się nie uszkodziło, a jedynie zalepiło świece.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
BobMF |
#72091 Wysłany:
14 Gru 2007, 03:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Kwi 2007, Posty: 1044
|
ja po roku od użycia ceramizera i przejechaniu 12.ooo km, na świecach nie widzę prawie żadnego nalotu - nic nienormalnego się nie dzieje
_________________ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne: domino.sklep.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio edytowany przez BobMF, 15 Gru 2007, 22:18, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
AMG |
#72285 Wysłany:
14 Gru 2007, 22:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Cieszyn - Sosnowiec Rejestracja: 26 Lip 2007, Posty: 100
|
Tezet1956 po czym poznajesz że docisk jest do wymiany?
_________________ yyy...Lancia Y 1.2 8V 6WAY
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#72409 Wysłany:
15 Gru 2007, 17:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Stopień wytarcia promeni słoneczka był niepokojący, tzn wytarte było 2/3 jego grubości.
Sprzęgło działało bez zarzutu, tylko ryzykowne byłoby ponowne założenie tak sfatygowanego docisku.
Teraz przy nowym sprzęgle zauważam różnicę. Jest większy dystans chwytania odczuwany w pedale sprzągła, tzn. płynniej można operować sprzęgłem. Jak dawniej ten zakres miał 3 cm ruchu pedału, to teraz jest 5 cm.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|