|
Obecny czas: 31 Maj 2025, 01:18
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Edimixer |
#753315 Wysłany:
03 Gru 2014, 23:51; Temat postu: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pilota |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011, Posty: 1308 Pomógł: 32
|
Witam, chciałbym wiedzieć gdzie znajduje się sterownik c. zamka z pilota w Grande Punto. Jest to osobny moduł, czy funkcję tą pełni body? W schematach napisane jest, że z body wychodzą 2 przewody "DO" anteny, a nie, że są anteną.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Piechuxt |
#753320 Wysłany:
04 Gru 2014, 00:03; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Może średnio w temat, ale to ma sens: centralka jest funkcją z body, a antena jest zewnętrzna, bo po co integrować takie cudo z body-komplikowanie układu do wykonania.
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
Edimixer |
#753321 Wysłany:
04 Gru 2014, 00:05; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011, Posty: 1308 Pomógł: 32
|
Ale antena jest niby 2 przewodowa i biegną do niej przewody z body.
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#753322 Wysłany:
04 Gru 2014, 00:10; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Edimixer, no ta: plus minus, a mimo wszystko skoro body jest centralką alarmu, to wiadome, że musi być do niego podłączona, nie? :3
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
Edimixer |
#753323 Wysłany:
04 Gru 2014, 00:14; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011, Posty: 1308 Pomógł: 32
|
Nie dokładnie tak to wygląda. Tutaj schemat: Załącznik: 001.jpg Na czerwono zaznaczona "antena", a z niej wychodzą 2 przewody (po lewej wersje od 2007+, a po prawej do końca 2006r.) Jeśli te przewody byłyby sterowaniem przekaźnika zamka, to byłbym w niebo wzięty.
|
|
Góra |
|
 |
taki--jeden |
#753461 Wysłany:
04 Gru 2014, 22:02; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
|
Tutaj screen z eLearn z wszystkimi elementami składowymi centralnego zamka wersja 5D, jak widać nie ma żadnej dodatkowej centralki, całością zajmuje się body.
A można wiedzieć z jakiej książki pochodzi powyższy skan?
Załączniki: |
screen.jpg [ 73.77 KiB | Obejrzany 2363 razy ]
|
|
|
Góra |
|
 |
Edimixer |
#753465 Wysłany:
04 Gru 2014, 22:03; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011, Posty: 1308 Pomógł: 32
|
"Sam naprawiam" Zembowicza. Pomierzę jeszcze te piny.
|
|
Góra |
|
 |
taki--jeden |
#753474 Wysłany:
04 Gru 2014, 22:33; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
|
No to ode mnie jeszcze opis funkcjonalny: Kod: Funkcja zablokowania/odblokowania drzwi sterowana jest poprzez Body Computer M1.
Body Computer M1 otrzymuje na wejściu:
- sygnały zablokowania/odblokowania z anteny-odbiornika pilota P93, które łączą się na stykach 1 i 2 konektora K w M1.;
- sygnały zablokowania/odblokowania bębęnka kluczyka znajdującego się w zamku N50, na styku 29 konektora A w M1;
- sygnał ujemny z przycisku blokowania/odblokowania umieszczonego w zespole sterowań H90, na styku 39 konektora D w M1; do styku 5 w H90 przesyłana jest ze styku 49 konektora D w M1 masa odniesienia.
Body Computer M1 - konektora G - zasilany jest bezpośrednio z akumulatora w linii zabezpieczonej bezpiecznikiem maxifuse F2 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika B1; zasilany jest natomiast poprzez kluczyk (INT) na styku 32 konektora D; styk 10 konektora H w M1 dostarcza do Body Computer masy odniesienia.
Zgodnie z przedstawioną logiką sterowania, Body Computer M1 steruje motoreduktorami zamków czterech drzwi: ze styku 19 konektora E zostaje wysłane zasilanie wspólne do silników; ze styku 17 konektora E zostają uruchomione silniki blokowania/odblokowania (B/S); ze styku 18 konektora E zostają uruchomione silniki "Dead Lock" (DL) zamków drzwi N50, N51, N55 i N56.
DIODA sygnalizacji umieszczona w zespole sterowań H90 zostaje zapalana sygnałem ze styku 11 konektora D w M1.
Interwencja wyłącznika bezwładnościowego I50 zostaje zasygnalizowana na styku 23 konektora A Body Computer M1: ten sygnał powoduje, jak opisano to poprzednio otwarcie drzwi.
Poprzez linię CAN Body Computer M1 łączy się z zestawem wskaźników E50 do ktrórego przesyła sygnał zapalenia, gdy to konieczne, lampki sygnalizacyjnej "otwartych drzwi" i włączenia buzzera dla sygnalizacji akustycznej.
|
|
Góra |
|
 |
Edimixer |
#753477 Wysłany:
04 Gru 2014, 22:38; Temat postu: Re: Lokalizacja modułu sterującego seryjnym c. zamkiem z pil |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011, Posty: 1308 Pomógł: 32
|
Dziękuję, informacja ta będzie pomocna. Mianowicie chodzi o to, aby uzyskać sygnał podczas zamykania/otwierania samochodu z pilota tylko i wyłącznie w momencie trzymania wciśniętego przycisku. Sygnału potrzebuję do zbudowania układu domykającego szyby oraz analogicznie ich otwierania.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|