|
Obecny czas: 16 Maj 2025, 07:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1976 |
#73769 Wysłany:
22 Gru 2007, 00:36; Temat postu: |
|
|
Założyłem nowy temat p.t. ASO czy "Mietki" 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#73770 Wysłany:
22 Gru 2007, 00:40; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Jaco napisał(a): Przypomnieć Ci wentylator chłodnicy
To było za pierwszym razem
Reszta poważniejszych rzeczy sie udała 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#212211 Wysłany:
26 Sty 2009, 12:09; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
|
Góra |
|
 |
Tomek040982 |
#212215 Wysłany:
26 Sty 2009, 12:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Marki Rejestracja: 06 Mar 2008, Posty: 696 Pomógł: 6
|
Moze celowo Tobie w ASO tak "naprawiaja" Yoka bo Cie lubia i pomysleli zebys do nich czesciej wpadal. A tak powaznie to moze zrob moze gdzies indziej na wlasna reke przeglad ukladu chlodzenia a nie w ASO. Gwarancji chyba juz nie masz chyba ze sie myle.
_________________ Czerwony Fiat 126P Silnik 0.65 21 KM 1982r. Biały Fiat Panda 0.8 34 KM 1986r. Zielone MK1 1.6 88KM 1995r. Niebieskie GP 1.3 75 KM 2007r.

PuntoMazowszeTeam
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#212220 Wysłany:
26 Sty 2009, 12:45; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
Tomek040982 napisał(a): Gwarancji chyba juz nie masz chyba ze sie myle.
Gwarancji na samochód nie...... ale na niektóre jego częsci i owszem  Na termostat mam jeszcze gwarancję...bo był w zeszłym roku wymieniany 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
adrian |
#216646 Wysłany:
07 Lut 2009, 19:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
Panowie moze pomozecie bo ani ja ani serwis nie mamy juz pomyslow. Autko po gwarancji wiec wszystko z mojej kieszeni leci.
Zaczne od poczatku:
Spadek temperatury płynu chlodzacego podczas jazdy.
Na postoju (temp dodatnie 3-5 st) auto traci temperature, sie nie nagrzewa;
Nie slabo grzeje, bardzo wolno sie nagrzewa.
Za kazdym razem stwierdzono ze otwarty duzy obieg.
Wymienione 2 termostaty, za pierwszym razem zamiennik - objawy takie same. Za drugim razem zastosowany oryginal - powiedzieli ze dziala ok, wyjechalem za miasto i to samo, objawy identyczne.
Moze macie jakies pomysly, moze czujnik uszkodzony (z tego co wiem to jest razem z termostatem w calosci kupowany), bo juz na serio nie mam sily na to auto. Na kompie nic nie pisze, nic nie pokazuje. Mieliscie taki przypadek? 
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Yacek |
#216679 Wysłany:
07 Lut 2009, 21:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek Rejestracja: 21 Wrz 2008, Posty: 739 Pomógł: 53
|
Witam,
jak jeszcze posiadałem punto IIFL miałem podobny objaw. U mnie uszkodził się korek nz zbiorniku wyrównawczym. Układ był cały czas otwarty, a przecież układ chłodzący w naszych samochodach musi pracować na podciśnieniu. Może jak się rozgrzeje to sprawdz odkręcając powoli korek. Powinien być słyszalny syk wychodzącego powietrza. Jak się nagrzeje to przewody powinny być twarde. Mało kto o tym wie ale korek w takim układzie jest bardzo ważny, ponieważ reguluje cisnienie wewnątrz układu przez co przy temp pow 100 stopni płyn się nie zagotuje. Powyżej pewnego ciśnienia samoczynnie otwiera układ i chroni go przed rozerwaniem.
_________________ GP. MY2008
|
|
Góra |
|
 |
jack005 |
#216931 Wysłany:
08 Lut 2009, 16:56; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Andrychow Rejestracja: 08 Lis 2008, Posty: 57
|
witam Trafna uwaga yacek nie wiedzialem tego ale uklad dziala chyba w nadcisnieniu sskoro przewody maja byc twarde!!!!!
|
|
Góra |
|
 |
Yacek |
#216960 Wysłany:
08 Lut 2009, 18:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek Rejestracja: 21 Wrz 2008, Posty: 739 Pomógł: 53
|
Tak jest przejęzyczenie. Działa na nadciśnieniu. Musi być szczelnie zamkniety.
_________________ GP. MY2008
|
|
Góra |
|
 |
adrian |
#216966 Wysłany:
08 Lut 2009, 18:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
Yacek napisał(a): sprawdz odkręcając powoli korek. Powinien być słyszalny syk wychodzącego powietrza
Jest slyszalny, z tym nie ma problemu.
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Yacek |
#216969 Wysłany:
08 Lut 2009, 18:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek Rejestracja: 21 Wrz 2008, Posty: 739 Pomógł: 53
|
Ogolnie silniki diesla wolniej się nagrzewają. Można także sprawdzać, podczas nagrzewania silnika, temperaturę gumowych przewodów doprowadzających płyn do chłodnicy. Jeśli obydwa mają taka samą temperaturę, to na pewno termostat jest uszkodzony. Jesli najpierw jeden przewód robi się ciepły to są złe wskazania czujnika temp.
_________________ GP. MY2008
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#217103 Wysłany:
09 Lut 2009, 03:09; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
adrian a wprowadzałeś go na większe obroty ??
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
adrian |
#217479 Wysłany:
12 Lut 2009, 23:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
Yoka napisał(a): wprowadzałeś go na większe obroty
Tak, po wymianie drugiego termostatu (i wylaczeniu ogrzewania) od razu lapie prawidlowa temperature. Na trasie nie ma problemu z utrzymaniem temp nawet jak nagrzewnica otwarta. Wskazowka leci w dol teraz tylko na postoju (przy wlaczonym silniku oczywiscie). [ Dodano: 12 Lut 2009 22:31 ]Nowa teoria - prawdopodobnie pompa wody walnieta - ciekawe ile z kieszeni ubedzie tym razem. Kocham cie fiacie... 
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Michal_0603 |
#218487 Wysłany:
12 Lut 2009, 23:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
adrian napisał(a): Yoka napisał(a): wprowadzałeś go na większe obroty Tak, po wymianie drugiego termostatu (i wylaczeniu ogrzewania) od razu lapie prawidlowa temperature. Na trasie nie ma problemu z utrzymaniem temp nawet jak nagrzewnica otwarta. Wskazowka leci w dol teraz tylko na postoju (przy wlaczonym silniku oczywiscie). [ Dodano: 12 Lut 2009 22:31 ]Nowa teoria - prawdopodobnie pompa wody walnieta - ciekawe ile z kieszeni ubedzie tym razem. Kocham cie fiacie... 
Pompa wody w ASO w zależności od wersji kosztuje :
1)Cena z VAT-em: 267,36 PLN
2)Cena z VAT-em: 278,50 PLN
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek_pere |
#218572 Wysłany:
13 Lut 2009, 11:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 08 Lut 2009, Posty: 273
|
Pompa wody dawała by objaw odwrotny. Najczęstesze uszkodzenie pompy poza wyciekami i głośną pracą łożyska jest uszkodzenie łopatek wirnika. A wtedy każde większe obciążenie powodowało by niedostateczne chłodzenie silnika i natychmiastowe przegrzewanie widoczne na wskaźniku temp. Jeśli temperatura podzcas jazdy w trasie przy niewielkich obciążeniach i włączonym ogrzewaniu utrzrymuje się w połowie to najprawdopodobnie jest już dobrze. Niektóre nowoczesne silniki diesla po dotarciu są na tyle sprawne cieplnie że przy biegu jałowym że oddają mało ciepła do otoczenia i w zimie nagrzewnica potrafi je wystudzić. Grupa VW stosuje dotatkowe świece żarowe wkręcone w króciec układu chłodzenia.
|
|
Góra |
|
 |
adrian |
#218774 Wysłany:
13 Lut 2009, 21:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
Dla tego fiata to jednak trzecia zima i gdyby dzialo sie tak wczesniej to tematu nawet bym nie zaczynal - TTTM  .
Jednak dokladnie 6.1.09. zaczal swirowac, a czujnik wali wskazowka prosto w pysk wiec trudno nie zauwazyc anomalii. 
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek_pere |
#218798 Wysłany:
13 Lut 2009, 23:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 08 Lut 2009, Posty: 273
|
Jednak czegoś nie rozumiem.
Na początku było tak:
adrian napisał(a): Spadek temperatury płynu chlodzacego podczas jazdy. Na postoju (temp dodatnie 3-5 st) auto traci temperature, sie nie nagrzewa; Nie slabo grzeje, bardzo wolno sie nagrzewa. Za kazdym razem stwierdzono ze otwarty duzy obieg. Po wymianie drugiego termostatu: adrian napisał(a): Tak, po wymianie drugiego termostatu (i wylaczeniu ogrzewania) od razu lapie prawidlowa temperature. Na trasie nie ma problemu z utrzymaniem temp nawet jak nagrzewnica otwarta. Wskazowka leci w dol teraz tylko na postoju (przy wlaczonym silniku oczywiscie).
Czyli termostat był na bank uszkodzony a jako, że występuje z czujnikiem jego też wykluczam.
Generalnie czujnik temperatury silnika nie steruje wskazówką bezpośrednio tylko elektronika licznika ustawia wkazówkę w połowie w szerokim zakresie temperatur,więc temperatura musi spadać ostro skoro wskazówka opada na postoju. Jak by to było moje auto to pewnie wyjął bym termostat wrzuciłbym go do pojemnika z wodą i na ogień, termometrem zmierzyłbym temperature początku otwarcia (chyba ma byc 88 dla multijeta), temperature całkowitego otwarcia i teraz najważniejsze zdejmujemy z ognia i patrzymy przy jakiej temperaturze się zamknie.
|
|
Góra |
|
 |
adrian |
#219269 Wysłany:
15 Lut 2009, 11:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
krzysiek_pere napisał(a): Jak by to było moje auto to pewnie wyjął bym termostat wrzuciłbym go do pojemnika z wodą i na ogień
Doskonaly pomysl, w sumie warty wyprobowania, gdybym:
1. Mial czas;
2. Mial mozliwosci;
3. Mial umiejetnosci;
Jednak jestem skazany na mechanikow, magikow i wymiane chyba calego ukladu chlodzenia
W koncu okaze sie ze sterownik czy inne badziewie podaje bledne informacje i potrzebna wymiana kompa.
Zrobie jeszcze jedno podejscie i sie poddam bo przeciez mam FIATA. Jeszcze 1,5 roku i sprzedam badziew szczesliwcowi ktory wlasnie zlapal okazje i kupuje bezawaryjny i oszczedny supersamochod produkcji wloskiej (do ktorej juz nigdy nie powroce). 
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek_pere |
#219451 Wysłany:
15 Lut 2009, 20:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 08 Lut 2009, Posty: 273
|
adrian napisał(a): Panowie moze pomozecie bo ani ja ani serwis nie mamy juz pomyslow
W sumie jak zlecałeś naprawę i mechanicy stwierdzii że jest dobrze a wg Ciebie nie jest to serwis powinien poważnie rozpatrzyć reklamację i wykonać usługę do końca nie obciążając kosztami robocizny. U mnie w firmie do reklamacji podchodzimy bardzo poważnie więc pomęcz ich jeszcze a mój ostatni post potraktuj jako sugestię dla mechaników z twojego miasta, nich sprawdzą stary, nowy termostat i szukają usterki do końca.
A co do jakości Fiata nie zrażaj się tak bardzo, uwierz mi pracuje z wieloma markami samochodów nowych i prawie nowych też. To co się wyprawia z innymi markami to po prostu tragedia . Powiem tak, w Fiatach psują się za przeproszeniem duperoły, ale jak się już coś trafi to podpina się to do stereotypu o fiacie. Jak vwgolf_V przy 40tys. lecą turbosprężarki w dieslu 2.0 TDI, a cewki w benzyniaku, przy 20tys, łączniki stabilizatora, co 20 tys. czujnik świateł stopu to- zauroczony właściciel i tak powie ci że VW się nie psuje. Aha nie mam uprzedzeń do vw. Moje drugie auto oprócz linei to Golf II z przebiegiem 380 tys z tych jeszcze nie psujących.
Pozdrawiam i życzę rychłego rozwiązania problemu. 
|
|
Góra |
|
 |
eses |
#219503 Wysłany:
15 Lut 2009, 22:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 04 Sty 2009, Posty: 103
|
krzysiek_pere, zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. Szumen na innym poście zachwala skodę, a mnie w rocznej fabii nie odpaliła żadna poducha. A zużycie oleju jest astronomiczne ok.litra na 5000km!!!! Punto IIfl przejechałem 100tys. i wymieniłem na grande. Przeglądy są częstsze (po15tys. w toykach i VW), u fiata po 30tys. i o połowę tańsze. Masz rację z wykonaniem/pierdołkami u fiata, ale uważam że jest to wyważona proporcja jakość/ cena.
_________________ było GP 1,6 MJT jest Julka
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#219583 Wysłany:
16 Lut 2009, 01:04; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
krzysiek_pere to wytłumacz mi fakt, że nowe samochody moich znajomych sie nie psują w ogole a mój to juz po pierwszym dniu pojechał na serwis ???? Jakoś nie słyszałem o tym aby inni mieli kłopoty z VW albo z Toyotami
W innych markach po prostu zdarza się jakaś awaria raz na tysięczny samochód ...we fiacie jest to nagminne 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
krzysiek_pere |
#219616 Wysłany:
16 Lut 2009, 08:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 08 Lut 2009, Posty: 273
|
Yoka napisał(a): krzysiek_pere to wytłumacz mi fakt, że nowe samochody moich znajomych sie nie psują w ogole a mój to juz po pierwszym dniu pojechał na serwis ???? Jakoś nie słyszałem o tym aby inni mieli kłopoty z VW albo z Toyotami W innych markach po prostu zdarza się jakaś awaria raz na tysięczny samochód ...we fiacie jest to nagminne
Pogadaj z właścicielami ludzi co pokupowali pare lat temu astry II jak z powodu nadmernego spalania oleju (a w konsekwencji jego braku) w benzyniakach 8V zacierał się wałek rozrządu i rozlatywał silnik już po 8 tys od nowości. Przytoczony wcześniej VW nie jest tu odosobniony (np jeszcze przeskakujące łańcuchy rozrządu w 3cyl. polo, fabiach, ibizach, zamarzające silniki w polo). Przypadki znam z własnego doświadczenia i mógłbym o nich książke napisać. Wspomniana przez Ciebie Toyota też nie błyszczy (wypalające się odbłyśniki lamp, uszkodzone katalizatory w coroli, awarie przepływomierzy w Yarisach a o głośnej pracy sprawnego zawieszenia w avensisach II nie wspomne.
Nie twierdzę że Fiat jest najlepszy, ale systematycznie odrabia straty do czołówki która jakościowo cofa się. Uważam, że największą bolączką Fiata jest ASO które nie potrafi w pore klientowi pomóc, żeby ten przez okres trwania gwarancji był zadowolony.
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#219653 Wysłany:
16 Lut 2009, 13:17; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
krzysiek_pere znam jednego właściciela Astry II od nowości - zero problemów. Koleżanki z pracy mają Yarisy ! Jedna 1.0 druga 1.3  Tej pierwszej to po ok. ok 80- 90 tys km padła tylna wycieraczka. Jedyna awaria jaką miała w Yarisie. Drugiej w 1.3 się nic nie dzieje
Cuda ??????
Moim bliskim znajomym jest właściciel nówki Golfa IV GTI ....zgłaszał w ASO tylko wgniecenie w tylnej jakie odkrył przy odbiorze samochodu...a tak smiga nim aż mu wesoło
Nie chce mi sie wymieniać dalej  O znajomych od Skody w których TEŻ NIC SIĘ NIE DZIAŁO nie będę pisał
Fiat nic nie odrabia - jak robił dziadostwo tak dalej je tłuczy - dowód problem z Estvami i Dynamicami z roku produkcyjnego 2008 r.
Taka prawda
A największą bolączką fiata nie jest ASO tylko jakość produktów 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
mario-sz |
#219659 Wysłany:
16 Lut 2009, 14:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 748 Pomógł: 5
|
OFFTOPIC
DAEWOO MATIZ 2003 rok, 65000km. 0 (słowie) ANI RAZU W ASO. Punto już 3 raz, a dopiero 3 miesiące go mam.......
Przepraszam skłamałem. Byłem 3 razy MATIZEM na gwarancyjne przeglądy 
_________________ ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V <----- Tu ją możesz zobaczyć
Fix It Again Tomorrow
|
|
Góra |
|
 |
Kodako |
#219662 Wysłany:
16 Lut 2009, 14:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 10 Sty 2008, Posty: 637
|
Yoka napisał(a): że nowe samochody moich znajomych sie nie psują w ogole a mój to juz po pierwszym dniu pojechał na serwis ???? Jakoś nie słyszałem o tym aby inni mieli kłopoty z VW albo z Toyotami Smile W innych markach po prostu zdarza się jakaś awaria raz na tysięczny samochód ...we fiacie jest to nagminne Smile
Tu się z Tobą nie zgodze, że nowe VW i Toyota się nie psują. Mój szwagier pracuje w pomocy drogowej i co chwile ma jakieś wezwanie do Nowych VW albo Toyot. To są auta które nie mają nawet 1tyś km przejechane a już jakieś problemy. Z tego co mi mówił to najwięcej jest właśnie zepsutych VW. Ostatnio był 1 Grandziak który po zapaleniu po nocy pokazywał, że silnik jest przegrzany i włączał się wentylator chłodnicy i gasnął silnik  także wydaję mi się że Fiat aż tak źle nie wypada pod względem awarii 
_________________ Stilo 1.9 JTD 80KM 2004
Grande Punto 2009 1.4 77KM Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|