You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 08:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #776301 Wysłany: 24 Maj 2015, 11:16; 
 Temat postu: T-jet i wałki z N/A
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 770
Pomógł: 3
Obserwując projekty na bazie T-jeta zauważyłem że w większości przypadków stosowane są wałki z N/A. Pytanie jest następujące - w które wałki celować, tzn. z którego silnika? Czy montaż jest p&p czy trzeba coś rzeźbić? No i ostatnie - ma to sens zawsze czy tylko na konkretnej (czytaj - dużej) sprężarce?
Dzięki :)

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 

 
 Post #776389 Wysłany: 25 Maj 2015, 09:46; 
 Temat postu: Re: T-jet i wałki z N/A
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Wałki z n/a poprawiają górę , którą zapewnia Nam większe turbo. Miałem wałki z 2,0 8v n/a w silniku 1,6 8v turbo , dało to około 20% przyrostu przy 6tyś obr przy tym samym doładowaniu :mrgreen:
Co prawda z wolnymi obrotami był mocarny problem ,ale jebnięcie było kameralne :twisted:

Do ihi nie ma sensu dawać wałka z 1,4 16v , btw w abarcie jest też zmienna faza jak w wolnossaku ?

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #776403 Wysłany: 25 Maj 2015, 15:52; 
 Temat postu: Re: T-jet i wałki z N/A
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 770
Pomógł: 3
ZTCW nie ma
Chyba założę, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #776414 Wysłany: 25 Maj 2015, 18:42; 
 Temat postu: Re: T-jet i wałki z N/A
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
No dawaj tylko byś sprawdził na hamowni przed i po , bez strojenia będzie kupa + szukanie popękanych elementów które przegrzeje :mrgreen: Ale przy 4-5tyś obr będzie szał

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO