You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #795346 Wysłany: 31 Sty 2016, 20:16; 
 Temat postu: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
vl 38 z abartha 500 ma wirnik tej samej wielkości co vl 36.
Kolektor tez z 500, bo stary tak jak turbo spękane strasznie. W najbliższym czasie remap :)
Image
Image
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #795361 Wysłany: 31 Sty 2016, 21:08; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Siedlce
Rejestracja: 17 Mar 2009,
Posty: 204
Zmiana bez sensu.

_________________
Punto GT 1.4 Turbo custom

Układy dolotowe i wydechowe z kwasówki itp, modyfikacje aut, turbodoładowania, nitro...

Biała Podlaska 18.09.2011r sss 1/4 mili Czas 14.599 ET
Warszawa (Bemowo) 21.04.2013 sss 1/4 mili Czas 14.162 ET
Ełk 11.08.2013 sss 1/4 mili Czas 13.809 ET
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET

Punto GT 1.8 Turbo
Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET


Góra
 Profil  
 
 
 Post #795366 Wysłany: 31 Sty 2016, 21:15; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
Szefo444 napisał(a):
Zmiana bez sensu.


bo?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #795405 Wysłany: 01 Lut 2016, 10:27; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
A tam jak nie chcesz mega mocy to taka zmiana ma sens , zwiększasz potencjał o ~40km ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #795411 Wysłany: 01 Lut 2016, 11:00; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
DeviLL napisał(a):
A tam jak nie chcesz mega mocy to taka zmiana ma sens , zwiększasz potencjał o ~40km ;)


Dokladnie taki byl zamiar. Stary zestaw byl popekany a ten wyrwalem za polowe ceny rynkowej :)
Mialem komplet garetta za tysiaca ale stwierdzilem ze nie potrzebuje az tyle.
A tak przekladka w 6 godzin i gotowe :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #795441 Wysłany: 01 Lut 2016, 13:47; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Nom i dostępny mam rdzeń / środek do tych turbin pod 150km , jakby komuś siadła ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #795724 Wysłany: 04 Lut 2016, 08:14; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
DeviLL napisał(a):
Nom i dostępny mam rdzeń / środek do tych turbin pod 150km , jakby komuś siadła ;)


szkoda ze gorącej strony turbo nie masz :mrgreen:
znalazlem tylko jedna aukcje z goraca strona , ale to na zagranicznych internetach


Góra
 Profil  
 
 
 Post #795727 Wysłany: 04 Lut 2016, 10:17; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Gorących nie sprowadzali , ale rzuciłem temat z uwagi na to iż pękają

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #796628 Wysłany: 12 Lut 2016, 15:02; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: WWL/Zielonka
Rejestracja: 26 Sie 2012,
Posty: 169
Zadzwon do PerunTurbo albo MasterTurbo, według mnie ta turbina jest lepszym rozwiazaniem od gt1446, która byla montowana w essesse Abarth. Zmienna geometria łopatek zwiekszyc wirnik strone ciepla i zimna do obrabiarki i pod 200ps mozna atakowac a nawet moze i wiecej. Ja miałęm robic w swoim 1.9 w MasterTurbo pod 200ps lub 240ps oczywiscie elementy w turbinie wzmocnione a reakcja na gaz ta sama lub lepsza :)

_________________
GP 1.9 Sport 160Ps 370Nm i Punto II
Image
Show Car Shine 692 758 435


Góra
 Profil  
 
 
 Post #796653 Wysłany: 12 Lut 2016, 19:52; 
 Temat postu: Re: Swap turbosprezarki Vl37 na Vl38
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
marqq napisał(a):
Zadzwon do PerunTurbo albo MasterTurbo, według mnie ta turbina jest lepszym rozwiazaniem od gt1446, która byla montowana w essesse Abarth. Zmienna geometria łopatek zwiekszyc wirnik strone ciepla i zimna do obrabiarki i pod 200ps mozna atakowac a nawet moze i wiecej. Ja miałęm robic w swoim 1.9 w MasterTurbo pod 200ps lub 240ps oczywiscie elementy w turbinie wzmocnione a reakcja na gaz ta sama lub lepsza :)


a gdzie bys chcial ta zmienna geometrie wsadzić? :mrgreen:
mialem brac gt1446 ale nie chcialo mi sie bawic z dp i zaslepka upustu i olalem


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO