You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Cze 2024, 21:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #80965 Wysłany: 12 Sty 2008, 01:38; 
 Temat postu: swap
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 19 Sie 2007,
Posty: 38
Przed chwilą wpadłem na szalony pomysł. Mój kropek to standardowe 55S z 95 roku... a tak sobię teraz myślę czy dałoby radę wymenić silnik na taki od kropka HGT?? czy ktoś się może na tym zna?? może jakieś rady??


Góra
 Profil  
 

 
 Post #80968 Wysłany: 12 Sty 2008, 02:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 24 Maj 2007,
Posty: 358
HGT?? Czyli z PII?? Wątpie. Jak już zmieniać silnik to lepiej na 1.4T z Punto GT. HGT ma zupelnie inne mocowania silnika, bo pochodzi z zupełnie innego auta (chociaz mogło by się wydawac, że są bardzo podobne).
to nie honda, że wszystkie silniki serii D na przykład maja identyzne mocowania itp. Trzebaby zmieniać pół osie, całe zawieszenie, hamulce itp. To nie takie proste, że przełoże rach ciach i jazda... Poza kosztem silnika trzeba kupić jeszcza masę róznych rzeczy, które do HG wcale nie są łatwe do dostania, plus liczyć sie z kosztami tych czesci jak i całej zabawy.
A pozatym silniki HGt są awaryjne i palą niewspółmiernie dużo do osiągów.
Najlepiej to jest sprzedać to i kupic inne auto, już w serii mocne. Oszczędzisz sobie nerwów i niepoanowanych wydatków, jak dobrze trafisz. Bo z przekładaniem silnika jak i jego cześci pomiędzy róznymi Fiatami nie zawsze jest tak różowo. A szczególnie jeśli chodzi o Punto I i Punto II... Takie moje zdanie i ja bym się nie pchał w takie coś.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #81012 Wysłany: 12 Sty 2008, 12:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: WND
Rejestracja: 15 Maj 2007,
Posty: 301
Ja domyślam się o co koledze chodzi... Ja też kiedyś nad tym myślałem... Chodzi o to żeby kropek był cicho-ciemnym autkiem ktore robi wieksze fury...golfy3 czy calibry nie wspominajac o e36 tak popularnych u nas hehe

Miny ludzi zrobionych "starym poczciwym punto" - bezcenne :E

_________________
Disposal in progress


Góra
 Profil  
 
 
 Post #81023 Wysłany: 12 Sty 2008, 13:33; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
cubus1 napisał(a):
nie wspominajac o e36 tak popularnych u nas hehe


Chyba e30 raczej? :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #81036 Wysłany: 12 Sty 2008, 14:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tarnowskie Góry
Rejestracja: 02 Gru 2007,
Posty: 299
nie potrzeba HGT żeby zrobić bez problemu większość golfów,calibry itp :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
PII BLACK 3D SOUND SUPERFIRE EDITION
NISKO,SZEROKO,GŁOŚNO CLUB


Góra
 Profil  
 
 
 Post #81064 Wysłany: 12 Sty 2008, 15:51; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 03 Sty 2008,
Posty: 42
jak juz pchac sie w swapa to tylko i wyłacznie kupic angilka rozbitego cupe 2.0 20v turbo i swapowac koszty niewielkie jak na osiagi...no i masz wszystkie potrzebny ci zebyc do wsapa a pozniej na cupete idziesz na cmentarz szukasz klijenta wypisujesz umomwe i bez buzu bez chorych kosztów i bez stresowo masz 220-250ho u puncie:PP


Góra
 Profil  
 
 
 Post #81139 Wysłany: 12 Sty 2008, 17:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Tylko max jaki można upchać w MK1 to 2.0 16VT ;) No chyba że silnik włoży się centralnie ;)
A na poważnie jeśli zależy Ci na cichociemnym autku to kup rozbitego GTka, przełóż poza silnikiem hamulce przód i tył, zawieche środek i to co uznaż za stosowne ;)
A najtaniej wyjdziesz jak kupisz GTka np. na allegro stał 190-konny za 11500zł ;) Takim objedziesz większość aut ;)

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #83667 Wysłany: 20 Sty 2008, 18:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
Śmigają PUNTO z silnikiem 2,0t z Coupe więc to nie aż taki problem i kto wie czy w warszawie takiego nie budują mam jakieś takie przeczyucie :lol: ...
Wiem że powstaje UT z silnikem 2,0 T :lol:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #83668 Wysłany: 20 Sty 2008, 18:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
O tym GTku z 2.0 16VT jest głośno od dawna ;) Czekamy więc na oficjalną prezentacje i pierwsze starty ;) To bedzie kosa ;)
A jeśli już mówimy o swapach to w Polsce powinna jeździć Padna 2.0 16V ale nie wiem czy też T ;)

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #83751 Wysłany: 20 Sty 2008, 23:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tarnowskie Góry
Rejestracja: 02 Gru 2007,
Posty: 299
tylko jest jeden problem 2.0 T z cupety są awaryjne niestety :?

_________________
PII BLACK 3D SOUND SUPERFIRE EDITION
NISKO,SZEROKO,GŁOŚNO CLUB


Góra
 Profil  
 
 
 Post #83752 Wysłany: 20 Sty 2008, 23:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Driver_ to nie będzie seryjny silnik więc o awaryjnośc bym się nie martwił. Zresztą silnik w sportowym samochodzie dostaje w d**e ;) Dla mnie żadna nowość :)

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #83860 Wysłany: 21 Sty 2008, 13:43; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Chrzanów
Rejestracja: 03 Sty 2008,
Posty: 42
skadubek napisał(a):
Śmigają PUNTO z silnikiem 2,0t z Coupe więc to nie aż taki problem i kto wie czy w warszawie takiego nie budują mam jakieś takie przeczyucie :lol: ...
Wiem że powstaje UT z silnikem 2,0 T :lol:



uno to juz powstało...jezdzi nim moj znajomy....hehe 2.0 16v turbo...a co do punta 2.0 to powstaje i to chyba nie jedno....z tego co na miescie słychac moc najocniejszego ma sie wachac od 300-350km:D:D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #84229 Wysłany: 22 Sty 2008, 14:06; 
 Temat postu: Re: swap
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
B0R0 napisał(a):
Przed chwilą wpadłem na szalony pomysł. Mój kropek to standardowe 55S z 95 roku... a tak sobię teraz myślę czy dałoby radę wymenić silnik na taki od kropka HGT?? czy ktoś się może na tym zna?? może jakieś rady??


Najprostsza rada: swap na 1,2 MPI + instalacja turbo. Po drodze jeszcze zawieszenie, hamulce itd itd. Generalnie dużo PLN i można robić. Mogę Ci polecić osobę która to zrobi od A do Z na gotowo.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93108 Wysłany: 17 Lut 2008, 22:18; 
 Temat postu: Re: swap
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 474
2rotor napisał(a):
B0R0 napisał(a):
Przed chwilą wpadłem na szalony pomysł. Mój kropek to standardowe 55S z 95 roku... a tak sobię teraz myślę czy dałoby radę wymenić silnik na taki od kropka HGT?? czy ktoś się może na tym zna?? może jakieś rady??


Najprostsza rada: swap na 1,2 MPI + instalacja turbo. Po drodze jeszcze zawieszenie, hamulce itd itd. Generalnie dużo PLN i można robić. Mogę Ci polecić osobę która to zrobi od A do Z na gotowo.


Sądzicie, że taki mutant 1.2 8VT będzie mniej kłopotliwy w utrzymaniu niż HGT ???

A przybliżony koszt wersji "na gotowo" to... ? :) 5-6k zł?

_________________
www.nikodemczaja.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93151 Wysłany: 17 Lut 2008, 22:55; 
 Temat postu: Re: swap
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Nicks0n napisał(a):
2rotor napisał(a):
B0R0 napisał(a):
Przed chwilą wpadłem na szalony pomysł. Mój kropek to standardowe 55S z 95 roku... a tak sobię teraz myślę czy dałoby radę wymenić silnik na taki od kropka HGT?? czy ktoś się może na tym zna?? może jakieś rady??


Najprostsza rada: swap na 1,2 MPI + instalacja turbo. Po drodze jeszcze zawieszenie, hamulce itd itd. Generalnie dużo PLN i można robić. Mogę Ci polecić osobę która to zrobi od A do Z na gotowo.


Sądzicie, że taki mutant 1.2 8VT będzie mniej kłopotliwy w utrzymaniu niż HGT ???

A przybliżony koszt wersji "na gotowo" to... ? :) 5-6k zł?


5k by trzeba przeznaczyć na graty. O drugim 5000 można rozmawiać jeśli chodzi o robociznę. I w tym momencie 99% ludzi twierdzi że to się nie opłaca :) Jeśli chodzi o kłopoty w utrzymaniu: nie widzę klopotów w utrzymaniu HGT ani GT ani również 1,2 T. Wiem to z doświadczenia akurat. Jeśli dla kogoś problemy w utrzymaniu to koszty paliwa oraz serwisowania to znaczy że powinien pozostać przy jakimś wolnossącym 1,2 i też będzie jeździł.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93158 Wysłany: 17 Lut 2008, 23:02; 
 Temat postu: Re: swap
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 474
2rotor napisał(a):
Jeśli dla kogoś problemy w utrzymaniu to koszty paliwa oraz serwisowania to znaczy że powinien pozostać przy jakimś wolnossącym 1,2 i też będzie jeździł.


Ja bym polecał rower albo komunikację miejską...

Wg mnie istnieje pewna różnica między standardowym serwisowaniem auta a wymianą wariatora co 20tys km :> dlatego pytam czy takie zabiegi mają sens przy codziennej, miejskiej eksploatacji auta, a nie cosobotnim wypadzie na tor wyścigowy

_________________
www.nikodemczaja.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93163 Wysłany: 17 Lut 2008, 23:13; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
No dokładnie, ja napisałem swego czasu maila do jednej z firm tuningowych z pytaniem o koszt turbo do silnika 1.1 - odpowiedź => 10 tys.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93186 Wysłany: 17 Lut 2008, 23:46; 
 Temat postu: Re: swap
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Nicks0n napisał(a):
2rotor napisał(a):
Jeśli dla kogoś problemy w utrzymaniu to koszty paliwa oraz serwisowania to znaczy że powinien pozostać przy jakimś wolnossącym 1,2 i też będzie jeździł.


Ja bym polecał rower albo komunikację miejską...

Wg mnie istnieje pewna różnica między standardowym serwisowaniem auta a wymianą wariatora co 20tys km :> dlatego pytam czy takie zabiegi mają sens przy codziennej, miejskiej eksploatacji auta, a nie cosobotnim wypadzie na tor wyścigowy


Akurat z tym wariatorem nie jest tak jak większość pisze. Wytrzymuje on znacznie dłużej niż 20000km, są pewne zalecenie których trzeba się trzymać użytkując HGT i tyle. Nawet biorąc pod uwagę wariator i co tam jeszcze chcecie to nie oszukujmy się - HGT jest tanim w utrzymaniu samochodem (oczywiście jak na auto klasy GTI).
1,2T można zrobić ze będzie służył jako codzienny miejski dupowóz - też popieram to przykładem który znam.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93208 Wysłany: 18 Lut 2008, 00:15; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Z wariatorem, to słyszałem, że w fiacie barchetta, gdzie jest ten sam silnik 1.8, to ludzie stają zawsze jedną stroną na krawężniku, żeby olej nie odpływał czy cuś :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93244 Wysłany: 18 Lut 2008, 01:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
10 tysi założenie T do tego silnika?

Turbiny nowe są po 1,500 - nie wierze, że reszta klocy to 3,500.

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93263 Wysłany: 18 Lut 2008, 07:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Przerobienie silnika na turbo to nie tylko zakup turbiny. Potrzeba jeszcze sporo innych części, no i przeróbek samego silnika.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93277 Wysłany: 18 Lut 2008, 08:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Jak najbardziej zdaję sobie sprawę z tego, ze nie sądzę, zeby było to aż tak drogie :idea:

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93285 Wysłany: 18 Lut 2008, 09:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 474
Mimo wszystko, chyba, i tak będę szukał po Europie jakiejś mało zajeżdżonej HGTki :wink: ale to dopiero wtedy jak portfel pozwoli :)

_________________
www.nikodemczaja.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #96927 Wysłany: 26 Lut 2008, 01:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 21 Paź 2007,
Posty: 965
2rotor napisał(a):
są pewne zalecenie których trzeba się trzymać użytkując HGT i tyle.

jakie?!

_________________
Tomaszowe, żółte Punto!

Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #96947 Wysłany: 26 Lut 2008, 09:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: nowe chechło
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 343
Witam
Pytanko czy ktos zna rostawy mocowań silnika 1,4 turbo i skrzyni do karoserii? Kumpel bierze sie za seja i chce tam własnie silnik z punto gt wsadzić. chciałby wiedzieć ile przeróbek go czeka. Dzieki za pomoc!

_________________
Ósmego dnia Pan Bóg rozdawał wszystkim narodom na Ziemi języki i dialekty. Wszystkim… tylko dla Ślązaków zabrakło. Wysłali oni delegację z prośbą aby naprawił swój błąd. Pan Bóg się zawstydził, pomyślał i odrzekł:
-Jerrrrronie… wyboczcie chopy! Wszystko bez tyn pieroński bajzel! To w takim razie bydziecie godać tak jak jo…


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO