|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Colleague |
#813229 Wysłany:
13 Paź 2016, 23:12; Temat postu: Wypadanie zapłonu 1.4 8V 57KW |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 28 Lip 2016, Posty: 72 Pomógł: 1
|
Witam Ostatnio zmieniłem swojego kropka 1.3 mJet na rok młodszego 1.4 57KW, od samego początku auto wykazywało objawy wypadania zapłonu wymieniłem więc świece na dedykowane dla LPG bosh irydowe kable magnet marelli oraz cewkę beru objawy pozostały błędów w ecu nie ma parametry trzyma ok podmienialem też czujnik położenia wału i nic czy to może być ecu ? Być może ktoś miał podobny problem . Będę wdzięczny za wskazówki . P.S zdjęcia kropka wrzucę jak się poprawi pogoda 
_________________ Mały ale wariat  1.3 mjt => 1.4 8V Lepszy Power Gamoniu
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dragon422 |
#813493 Wysłany:
19 Paź 2016, 15:06; Temat postu: Re: Wypadanie zapłonu 1.4 8V 57KW |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 01 Lut 2016, Posty: 113 Pomógł: 5
|
Adaptacja koła fonicznego z użyciem MES
|
|
Góra |
|
 |
misci |
#813500 Wysłany:
19 Paź 2016, 19:03; Temat postu: Re: Wypadanie zapłonu 1.4 8V 57KW |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014, Posty: 833 Pomógł: 27
|
W jakim zakresie obrotów zapłon wypada i czy wypada skoro ECU nic na ten temat nie wie? Objawy występują tylko na gazie, czy na benzynie też? Czy ktoś zaglądał do instalacji LPG? Czy nie czas zająć się sprawdzeniem/regulacją zaworów?
|
|
Góra |
|
 |
Colleague |
#813517 Wysłany:
19 Paź 2016, 23:33; Temat postu: Re: Wypadanie zapłonu 1.4 8V 57KW |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 28 Lip 2016, Posty: 72 Pomógł: 1
|
Koło foniczne, przepustnica adoptowane. Dzieje się tak i na instalacji lpg jak i z jej pominięciem. Właśnie się zastanawiałem nad zaworami albo rozrządem bo często spotykałem źle ustawione. ECU nic nie wykrywa pomimo iż auto jak jest zimne nie ma mocy jechać. Nie mam drugiego sprawnego na podmienianie części a kupno nowych i strzelanie mija się z celem .
_________________ Mały ale wariat  1.3 mjt => 1.4 8V Lepszy Power Gamoniu
|
|
Góra |
|
 |
misci |
#813521 Wysłany:
20 Paź 2016, 07:23; Temat postu: Re: Wypadanie zapłonu 1.4 8V 57KW |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014, Posty: 833 Pomógł: 27
|
Cytuj: auto jak jest zimne nie ma mocy jechać Na zimnym silniku podglądnij PC'tem jego temperaturę. Być może ECU dostaje niewłaściwe dane z uszkodzonego czujnika i nie włącza "ssania".
|
|
Góra |
|
 |
Colleague |
#813556 Wysłany:
20 Paź 2016, 21:55; Temat postu: Re: Wypadanie zapłonu 1.4 8V 57KW |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 28 Lip 2016, Posty: 72 Pomógł: 1
|
misci napisał(a): Cytuj: auto jak jest zimne nie ma mocy jechać Na zimnym silniku podglądnij PC'tem jego temperaturę. Być może ECU dostaje niewłaściwe dane z uszkodzonego czujnika i nie włącza "ssania". Niby pokazuje ok i temp płynu i powietrza ale dziwi mnie to że stare świece miały biały nagar jak by była zbyt uboga mieszanka. Szlak mnie trafi z tym autem siedzę w nim codziennie po pracy i szukam wiatru w polu. W sobotę sprawdzę ustawienie rozrządu i może spróbuję podmienić przepustnicę tak aby na nowej nie narobić śladów co by ją oddać do IC 
_________________ Mały ale wariat  1.3 mjt => 1.4 8V Lepszy Power Gamoniu
|
|
Góra |
|
 |
misci |
#813558 Wysłany:
20 Paź 2016, 22:03; Temat postu: Re: Wypadanie zapłonu 1.4 8V 57KW |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014, Posty: 833 Pomógł: 27
|
Walczyłem kiedyś z wypadaniem zapłonu, a właściwie z pracą na trzech cylindrach (czasami). Powodem była pęknięta jedna z dwóch sprężyn zaworowych na jednym z 2 zaworów wydechowych czwartego cylindra - silnik Opel Z12XE. Przy regulowaniu luzu zaworowego można sprawdzić, czy zawory poddają się pod wpływem podobnej siły.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|