Hej,
Zastanawia mnie jeden fakt co do przedmuch z korka oleju/skrzyni korpowej. Po odpaleniu auta bucha z niego dość mocno ( białą parą/spalinami/oparami oleju ?) i lecą kropelki oleju. Może wrzucę jakiś fimik by pokazać, że jest grubo

Sprawdziłem w warsztacie kompresję i na każdym garze wyszło 30 atm, więc prawie wzorcowo. Auto oleju i płynu chłodczniego nie bierze ( po jeździe autostradowej w przeciągo 10tkm dolałem może z 0,5l). Nie kopci i nie okazuję by coś je "bolało".
Pytanie więc czy ten typ tak ma czy uszczelniacz zaworowy podziękował ? Ktoś z pośiadaczy 1.9 jtd 8v może się wypowiedzieć jak jest u niego ?
PS. Ogólnie mi to nie przeszkadza, ale wkurza mnie zaolejona przepustnica i tym samym dolot

Też zaprojektowali ten układ bez odstojnika oparów
Pzdr!