Witam serdecznie!
Przeszukałem całe forum i znalazłem ślady mojego problemu ale nie w 100%. Mechanik kazał dostarczyć zamek, stary już zdemontował (i oczywiście wyrzucił) i cały czas tłumaczy że daję mu angielskie zamki.
Wszystkie strony patrząc się na komorę silnika:
Mechanik twierdzi, że linka wchodzi do zamka z prawej strony (patrząc na komorę silnika - niebieska strzałka) i linka powinna ciągnąć ten zaczep montażowy (w czerwonym kółku) w prawo (patrząc się na zatrzask czerwona strzałka) a nie w lewo (zielona strzałka).
Załącznik:
51741263.jpg [ 116.83 KiB | Obejrzany 9543 razy ]
ja kupiłem dwa zamki (z ogłoszenia i po rozmowie europejskie) które działają jak na załączniku - mam ruch w prawą stronę - zielona strzałka (czyli w lewo patrząc na komorę silnika) a w stronę lewą - czerwona strzałka (czyli ciągnięcie w prawo patrząc się na komorę silnika) już tego ruchu nie mam.
znalazłem na forum informację, że to pancerz pcha tym zaczepem w kółku a linka jest nieruchomo zaczepiona z prawej strony (tam również z tego co widziałem na forum jest regulacja tej linki)
Mam małą prośbę - czy któryś z forum może mi przesłać filmik z działającym zamkiem pokrywy silnika albo chociaż potwierdzić, że zamki które mam są europejskie (czyli do mojej kropki)?