Nie mu cudacznych procedur raczej. Po prostu sugeruj się skrzynią, wybierakiem, jak on pracuje normalnie.
O tak:
https://www.youtube.com/watch?v=WjPqhACUZYADopasuj do tego linki (aby i pozycja spoczynkowa i zakresy ruchów się zgadzały na oko), w pozycji neutralnej chyba najwygodniej będzie zacząć "procedurę" własną.
Wcześniej porównaj stare/nowe, połóż jedną przy drugiej i może będzie widać istotne różnice w ustawieniu nakrętek, czy co tam jest.
PS
Nie każdy rocznik musiał mieć "pozycję serwisową" i tę przesuwaną złączkę na jednej z "linek" (cięgien).
Ale jak jest, to spróbuj "procedury" z eLearn (suwak z zapadką ustawia się na końcu i włącza 5 bieg i to tyle, ma się ustawić).
https://4cardata.info/elearn/199/2/199000000/199000004/199000001/199000957