Na obudowie sprzęgla z trzema wężykami i kostką. Mysle że turbina OK.
A na dolocie powietrza jest w metalowej rurze klapka elektroniczna(między aku a silnikiem) ktora wyłącza silnik(odcina dopływ powietrza) Ty patrz a ktoś niech zgasi. Ja w tej rurze miałem dosłownie błoto olejowe.
Nawet ręką przekrecając tą klapke zgasisz silnik. Stąd te samozapłony, tak myśle. Wyczyścić można. Swiecić może z innych powodów jak pali to jeżdzić, turbina zawsze puści trochę oleju, ja też czasem wytre ż węży intercoolera, norma. Popytaj stilomaniaków. Raz na mrozie świeciło samo minęło.
Fiat lubi, uwielbia sucho i ciepło. przejrzyj wszystkie wtyki.
Czarne JTD ELX
[ Dodano: 07 Mar 2008 19:01 ]
czujnik ciśnienia doładowania
[img]http:
//fiatpunto.com.pl/mimg,IMG_47d18482b4ab28299.jpg[/img]
Przez wąż przewężany turbo tłoczy powietrze do intercoll. jest schładzane potem drugim gładkim do kolektora ssącego. W chlodnicy zbiera się olej.