Dzięki korpus
Zostawiłem 0,8,pożyjemy zobaczymy.
A tak a propo wymiany przewodów i świec: Kupiłem świece NGK i przewody WN oryginały w ASO.Do wymiany zmusiły mnie następujące objawy w czasie jazdy na LPG: kichanie silnika i przerywanie na wolnych obrotach przy ruszaniu.I co się okazało?Jak wykręciłem świecę,tę zaraz przy bagnecie, zauważyłem pęknięcie na izolatorze.Spowodowane to było tym że podczas wymiany oleju w silniku,jak wlewałem olej to trochę polało się na świecę.Na izolatorze był przypalony olej+ trochę syfu i to powodowało prawdopodobnie przeskok iskry a potem pęknięcie izolatora i objawy jak wyżej napisałem.Miałem przewody Janmora i przypuszczam że to nie wina przewodów tylko właśnie tej świecy.
Wymieniłem wsio,przynajmniej na jakiś czas będzie spokój.Tym bardziej że przede mną trasa przez połowę EU niebawem.
Pozdrawiam.
Dla "potomnych": najpierw jednak wszystko dokładnie pooglądać a następnie brać się za wydawanie kasy.Impreza kosztowała mnie 130zł.