|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 04:49
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jogi25 |
#116948 Wysłany:
20 Kwi 2008, 12:16; Temat postu: nalot na korku |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: obecnie Szkocja/ GLASGOW Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 25
|
Witam mam pytanie robi mi sie powoli nalot bialy na korku oleju czy to powoli koniec uszczelki pod głowicą? [ Dodano: 20 Kwi 2008 12:16 ]dodam ze nie kopci i normalnie odpala
|
|
Góra |
|
|
|
|
czech22 |
#116972 Wysłany:
20 Kwi 2008, 13:40; Temat postu: Hejo |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Biały nalot na korku jest objawem zawilgocenia układu smarowania silnika. Moze to spowodowac jego niedogrzanie lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Jesli uszczelka jest uszkodzona, wtedy bedzie ubywac płynu w układzie chłodzenia. Natomiast krótkie trasy powodują niedogrzanie silnika co jest zjawiskiem normalnym. Sprawdz, czy przewód łączący pokrywe zaworów z obudowa filtra powietrza nie jest zatkany.
Pozdrawiam
Czech22
|
|
Góra |
|
|
jogi25 |
#116988 Wysłany:
20 Kwi 2008, 15:35; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: obecnie Szkocja/ GLASGOW Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 25
|
Siemka i thx za odpowiedz sprawdziłem i bylo w nim troche bialego badziewi wyczyscilem i zobacze
[ Dodano: 20 Kwi 2008 15:35 ] w sumie to jezdze tylko do pracy czyli gdzies 5 mil dziennie czyli okolo 10 km. Wielkie dzieki za podpowiedz i pozdrawiam
jogi25
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#117071 Wysłany:
20 Kwi 2008, 20:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Dodam jeszcze: gdy płyn dostałby się do oleju to natychmiast musisz wymienić uszczelkę, ponieważ zatrzeć możesz silnik. Tak jak pisałem, objawem tego jest ubytek płynu, a z kolei wyższy poziom oleju.
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#117142 Wysłany:
20 Kwi 2008, 22:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
zobacz jak wygląda plyn chlodniczy i czy Ci sie nie zapowietrza , bo moze to byc upg
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
jogi25 |
#117203 Wysłany:
21 Kwi 2008, 00:58; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: obecnie Szkocja/ GLASGOW Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 25
|
Sprawdzalem olej i plyn. Plynu nie ubywa a olej w normie.
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#117412 Wysłany:
21 Kwi 2008, 18:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Jogi25- myślę że możesz spać spokojnie. Jak robisz krótkie trasy to częściej wymieniaj olej, np. co 10-12000 km, a nie co 15000km.
|
|
Góra |
|
|
jogi25 |
#117418 Wysłany:
21 Kwi 2008, 18:34; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: obecnie Szkocja/ GLASGOW Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 25
|
|
Góra |
|
|
hayhead |
#119080 Wysłany:
25 Kwi 2008, 22:06; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Wrz 2007, Posty: 35
|
a jeśli w punto TD na korku oleju gromadzi się nie wielka ilośc oleju to co to może oznaczac??
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#119345 Wysłany:
26 Kwi 2008, 23:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Nie za bardzo rozumiem pytanie. Dokładnie w którym miejscu.
|
|
Góra |
|
|
Rafalinsky |
#133089 Wysłany:
07 Cze 2008, 20:10; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Koszalin / Dublin Rejestracja: 07 Cze 2008, Posty: 3
|
hej, ja mam to samo. Przejechalem do pracy jakies 10 min i po zatrzymaniu sprawdzilem korek. Bylo tam jakies biale badziewie ale tego samego dnia bylem umowiony z mechanikiem, mowie mu co i jak to powiedzial zeby sie nie przejmowac bo tak sie robi podczas pokonywania krotkich dystansow. Popatrzyl w plyn chlodniczy i mowi ze ok pomimo ze jego kolor nie wydaje mi sie za bardzo przejrzysty, pelno tam czegos ciemnego Mozna rozpoznac uszkodzona uszczelke we wczesnym stadium rozpadu?
_________________ PL - seicento 1,1 r2000
IE - punto 2 1,2 r2000
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#133090 Wysłany:
07 Cze 2008, 20:11; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
Rafalinsky |
#133161 Wysłany:
08 Cze 2008, 00:40; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Koszalin / Dublin Rejestracja: 07 Cze 2008, Posty: 3
|
ubywał tzn w jakim tempie? Silnik mi sie jakos strasznie szybko rozgrzewa, ledwo zapale i prawie odrazu mam cieple powietrze z dmuchawy. W seicento zawsze troche trwalo zanim sie nagrzal. Moze troche dziwne pytania zadaje ale kupilem go w poniedzialek od babki ktora ponoc wymieniala uszczelke pod glowica jakies 5 lat temu.
_________________ PL - seicento 1,1 r2000
IE - punto 2 1,2 r2000
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#133167 Wysłany:
08 Cze 2008, 02:08; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|