|
Obecny czas: 04 Maj 2025, 07:41
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
danielboss |
#12658 Wysłany:
11 Mar 2007, 14:56; Temat postu: Licznik z obrotomierzem |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 11
|
I jeszcze jedna sprawa. Mam punto 1,1 i mój aktualny licznik nie ma wskażnika temp. silnika tylko kontrolke i ogólnie jest dość ubogi. Chce kupić licznik z obrotomierzem i wskaznikiem temp. i tu moje pytanie ::: czy wszystko bedzie działać??? obrotomierz pewnie tak, a temperatura??? co o tym sądzicie??
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Thomas |
#12659 Wysłany:
11 Mar 2007, 14:58; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
danielboss |
#12661 Wysłany:
11 Mar 2007, 15:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 11
|
czujnik temp na inny ??? jestes tego pewnien ??
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#12666 Wysłany:
11 Mar 2007, 15:10; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
danielboss |
#12669 Wysłany:
11 Mar 2007, 15:27; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 11
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#12670 Wysłany:
11 Mar 2007, 15:43; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
danielboss |
#12682 Wysłany:
11 Mar 2007, 16:22; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 11
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#12692 Wysłany:
11 Mar 2007, 17:53; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
danielboss |
#12785 Wysłany:
11 Mar 2007, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 11
|
w taki razie na pewno linka bo czasem nawet słychać ja podczas jazdy, kupilem ten: http://www.allegro.pl/item173584167_lic ... d_1zl.html
dam znać jak go bede miał i podłącze, czy wszystko działa [ Dodano: 22 Mar 2007 17:05 ]no i załozyłem, ale jednak trzeba było pociągnąć kabelek z kompa bo obrotomierz nie działał, a wymiana czujnika bedzie na dniach, dzieki, pozdr.
|
|
Góra |
|
 |
Paulo |
#23287 Wysłany:
11 Maj 2007, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 25 Mar 2007, Posty: 34
|
danielboss napisał(a): w taki razie na pewno linka bo czasem nawet słychać ja podczas jazdy, kupilem ten: http://www.allegro.pl/item173584167_lic ... d_1zl.htmldam znać jak go bede miał i podłącze, czy wszystko działa [ Dodano: 22 Mar 2007 17:05 ]no i załozyłem, ale jednak trzeba było pociągnąć kabelek z kompa bo obrotomierz nie działał, a wymiana czujnika bedzie na dniach, dzieki, pozdr.
mam pytanie sam dokonywałeś wymiany czy w ASO , działa teraz wszystko łącznie z wskaźnikiem temp ? jeśli nie robiłeś tego sam to jaki był koszt takiego montażu?
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#23326 Wysłany:
11 Maj 2007, 21:54; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
Paulo |
#23427 Wysłany:
12 Maj 2007, 15:30; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 25 Mar 2007, Posty: 34
|
a komputer nie musi być podłączony w ASO- chodzi mi o ustawienie stanu licznika
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#23432 Wysłany:
12 Maj 2007, 16:35; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
Paulo |
#23454 Wysłany:
12 Maj 2007, 17:49; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 25 Mar 2007, Posty: 34
|
Thomas napisał(a): licznik w mk1 nie jest elektroniczny tylko zwykly z napedem mechanicznym
tak to wiem tylko nie wiem jak się ustawia swój stan licznika z poprzedniego zegar np teraz na liczniku mam 130kkm a na nowym będzie 80kkm i jak to zmienić
|
|
Góra |
|
 |
adik154 |
#23467 Wysłany:
12 Maj 2007, 19:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 26 Kwi 2007, Posty: 276
|
zapałką  jedni cofają liczniki, ty chcesz dodać kilometrów 
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#23474 Wysłany:
12 Maj 2007, 20:44; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
adik154 |
#23477 Wysłany:
12 Maj 2007, 21:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 26 Kwi 2007, Posty: 276
|
szczerze to ja też  W seicento mój kolega przebieg cofał za pomocą zapałki, tzn przekręcał sobie cyferki na skali. Podejrzewam zatem że w punto analogicznie tylko w drugą strone kręcić trzeba
|
|
Góra |
|
 |
kotam |
#23510 Wysłany:
13 Maj 2007, 10:26; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wolsztyn Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 33
|
gdzieś na filmie widziałem jak cili liczniki wiartarką hehe
_________________ Punto I S 1.2 60 1995r. lpg
|
|
Góra |
|
 |
Paulo |
#23539 Wysłany:
13 Maj 2007, 13:06; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 25 Mar 2007, Posty: 34
|
adik154 napisał(a): zapałką  jedni cofają liczniki, ty chcesz dodać kilometrów 
to był przykład chodziło czy można samemu dokonać takiej operacji bo np na nowym też może być więcej km
|
|
Góra |
|
 |
cox |
#23620 Wysłany:
13 Maj 2007, 18:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bartoszyce Rejestracja: 22 Mar 2007, Posty: 136
|
e tam glupota cofać liczniki. ja mam 66 tys km  :D tylko  osobiscie nie jestesm za cofaniem, tym bardziej jak ktos zamierza sprzedac auto. zwykle oszustwo...
_________________ Fiat Punto 1.1 55KM, wiśniowa strzała
|
|
Góra |
|
 |
Pitersen |
#23635 Wysłany:
13 Maj 2007, 19:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 483
|
|
Góra |
|
 |
żółtek |
#24657 Wysłany:
18 Maj 2007, 20:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 24 Kwi 2007, Posty: 23
|
Proszę napiszcie jak zrobiliście połączenie na złączu z tablicą wskażników chyba zestyk nr.7. Tam nie ma do czego podłączyć.Puste miejsce bez możliwości lutowania,zaciskania itd.
|
|
Góra |
|
 |
byleyaki |
#24671 Wysłany:
18 Maj 2007, 22:52; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 17 Maj 2007, Posty: 16
|
Raczej zestyk nr.1 tak wynika ze schematu tablicy wskażników dla benzyny 95.Rzeczywiście zacisk pusty.Człowiek ze " rób to sam" poleca lutowanie tylko czego do czego?
|
|
Góra |
|
 |
żółtek |
#24732 Wysłany:
19 Maj 2007, 19:05; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 24 Kwi 2007, Posty: 23
|
Możliwe że nr 1, skrajny.Lutować należy przewód, jego drugi koniec ma być przylutowany do zacisku 23 komputera lub 7 w przekażniku.Tylko jak to zrobić jak nie ma do czego.Czy ktoś wie jak rozebrać wtyk kontaktu z tablicą wskażników?Jeżeli jest to możliwe to na złomowisku widziałem takie złącza.
|
|
Góra |
|
 |
Niepoprawny |
#24919 Wysłany:
20 Maj 2007, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Maj 2007, Posty: 28
|
Podziel linkę na dwie części i skręć je a następnie wsuń do pierwszego wolnego otworu listwy C.Następnie zatrzaśnij złącze.Lużny przewód dołącz do wiązki idącej od złącza C i zataśmuj to zabezpieczy przed przypadkowym wyrwaniem.Drugi koniec przewodu podłącz do niebieskiego przewodu w wiązce dochodzącej do przekażnika pompy paliwa zacisk na gnieżdzie nr.7Wykorzystaj przepust gumowy na ścianie przedziału silnika.Duo przekażnik zlokalizowany jest na ściance przegrody silnika.Połączenie możesz dokonać bez ingerowania w ciągłość przewodu,zastosuj złącze rozgałężne nożowe.Długość przewodu ok.1m.Przewód ukryj w koszulce ochronnej.Tyle i obrotomierz działa.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|