No witam

Heh luz na przekładni wiąże sie ze zuzyciem maglownicy i tam na zebach masz luz....... Sam wymienisz to, jak sie znasz, jak nie to znajdz tani serwis, roboty z 3-4 godziny

Niezapominaj, że w Puncie częsta przypadłość to zużyte końcówki drążków kierowniczych (masz je przy kolach) które nalezy wymieniać do 20-30 tys km - zuzycie tych końcówek też wpływa na luzy

Ja sam wymieniałem końcówki z tatuśkiem, cena jednej to 42 PLN, potem jedziesz tylko na zbieżność za 50 PLN i git

Jak objawiają sie zużyte końcówki - na wertepach strasznie grzechocze (szczególnie przy jezdzie na wprost, choć przy zakretach także, ale mniej) przy prawym lub lewym kole, albo przy obu jak są zużyte lewa i prawa.....

Także przy luzach uwzględnij też stan końcówek

A maglownice poprostu wymieniasz

I pamietaj, że jak wymienisz maglownice, to też wymień koncówki, które przecież wiele nie kosztują....... Bo jeżeli wymienisz maglownice a nie wymienisz końcówek, to grgania bedą sie przenosiły na nową maglownice, co skróci jej żywotność

Jeżeli wymienisz maglownice i końcówki układ kierowniczy będzie jak nówka

Widze, że masz SX czyli masz wspomaganie - to jeszcze jedna rada, unikaj kręcenia w miejscu, bo to obciąza ukł. kierowniczy i niszczy opony

Czy dwie końcówki po 42 PLN, zbiezność 50 PLN i maglownica nie wiem ile ze 100-150 PLN i masz układzik jak nówka
[ Dodano: 15 Mar 2007 00:49 ]Witam przedstawione masz to na rysunku co jest co

Na czerwono końcówki, na zielono maglownica
