|
Obecny czas: 26 Kwi 2025, 02:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
HIPER |
#125293 Wysłany:
14 Maj 2008, 20:14; Temat postu: KONSERWACJA PODWOZIA |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Daniel
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sie 2007, Posty: 91
|
witam...
Postanowiłem w moim kropku wykonać konserwację. Ogólnie po umyciu Karcherem jest OK ale jest kilka ognisk rdzy pod bagażnikiem.
Chcę wykonać:
1. Konserwację progów od wewnątrz.
Słyszałem że stosuje się tylko środki do profili zamkniętych i polecono mi FLUIDOL. Musze także sie zaopatrzyć w jakąś końcówkę która ruchem obrotowym rozpyli fluidol wewnątrz progu. Podobno wkłada się ją przez otwory pod progiem - obecnie zakorkowane - tak mi wytłumaczono. Ma ktoś fotę tego urządzonka?
2. Konserwację tylnej części podwozia
Szczególnie okolic tylnej belki, bagażnika i tłumika. Tutaj bym prosił o szczególna radę, gdyż ważne jest aby środek nowo nałożony nie reagował z oryginalnym i nie odpadł od niego. Wiadomo, ogniska rdzy potraktuje CORTAIN-em i potem jakaś pokładówką rzadziutką aby dobrze wnikała np UNIKOR. Doświadczony blacharz zasugerował mi ALUBIT lub jego odpowiednik. Ale z tego co wiem alubit się dawało na sam koniec, czyli na smar. Wg niego on nie reaguje z OCYNKIEM na blaszę - na resztę kazał uważać.
PROSZĘ O RADY W TYM TEMACIE....
_________________ Punto MK2 2000r 1,2 8V ELX... wszytsko co instalowali wtedy...
|
|
Góra |
|
 |
|
|
abel |
#125459 Wysłany:
15 Maj 2008, 08:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: ełk Rejestracja: 12 Cze 2007, Posty: 574 Pomógł: 18
|
pkt1
z fluidolem jest dostarczony wężyk z końcówką na końcu służącą do rozpylenia substancji ma on około 0.5m długości kup ze dwie puszki na auto
|
|
Góra |
|
 |
Pawcio |
#135657 Wysłany:
15 Cze 2008, 22:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 12 Lip 2007, Posty: 142
|
Witam, podepnę się pod ten temat, czy po dokładnym oczyszczeniu wnętrza nadkola od rdzy i pomalowaniu minią okrętową można bez problemu położyć na to np Bitex(nie chodzi tu o sam Bitex tylko o preparaty o podobnym znaczeniu) będzie się to trzymało tej mini?czy lepiej od razu na wyszlifowana i odtłuszczoną gołą blachę dać tą masę konserwującą?a co będzie lepsze mina okrętowa czy farba podkładowa na ocynk?aha powiedzcie mi czy to dobra kolejność podkład pod szpachel-szpachel-lakier samochodowy-lakier bezbarwny?
_________________ Zawsze i wszędzie Puntem wozić się będę!
Punto mk I, 1.1 SX, 55 KM, 98r.
VW Golf mk III 1.6
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|