|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 08:41
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
tbass |
#126134 Wysłany:
17 Maj 2008, 13:42; Temat postu: Punto II HGT turbosprężarka montaż? |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Czerwionka Rejestracja: 20 Lut 2008, Posty: 30
|
Tak jak w temacie moze ktos jest obeznany w tej kwestii czyli montaż cena itd.
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#126149 Wysłany:
17 Maj 2008, 14:14; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Profesjonalne firmy tunigowe życzą sobie za to ok. 10 tys zł, samemu można to chyba za ok 5 tys zrobić, albo taniej, jesli znajdziesz dobre używane części.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
tbass |
#126153 Wysłany:
17 Maj 2008, 14:20; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Czerwionka Rejestracja: 20 Lut 2008, Posty: 30
|
a ile moze mi dac taka turbinka? Masz moze jakieś stronki żeby tam były takie części?
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#126156 Wysłany:
17 Maj 2008, 14:31; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13067 Pomógł: 54
|
tbass napisał(a): a ile moze mi dac taka turbinka? Masz moze jakieś stronki żeby tam były takie części?
Nie kupisz całości na raz.... trzeba sobie samemu wszystko porobić...
http://fiatpunto.com.pl/topic7411.html bardzo podobnie jak tutaj. ale czytaj cały topik.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#126163 Wysłany:
17 Maj 2008, 15:16; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Ile może taka turbina dać? Hmm... Jak ja się pytałem, to przy punto 55 obiecywali 100KM po zamontowaniu, więc w HGT myślę, że spokojnie 200KM albo i więcej by było (zależy jaka turbina).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#126165 Wysłany:
17 Maj 2008, 15:24; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13067 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): (zależy jaka turbina).
Raczej nie jaka turbina, tylko jakie ustawisz ciśnienie doładowania.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#126166 Wysłany:
17 Maj 2008, 15:25; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#137682 Wysłany:
23 Cze 2008, 12:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
A sprawdzał ktoś za Was wogóle ile jeździ uturbionych HGT w Europie? Powiem Wam że ja widziałem 1 sztukę.
1. Silnik nie jest policzony na wyrost jak starsze konstrukcje więc nie wytrzyma uturbienia bez kucia dołu.
2. Komputer który steruje tym silnikiem jest totalnie odporny na Ecumastery, SMT6 i inne wynalazki także strojenie tego to kosmos, chyba tylko stand alone leczy a to kosmos cena.
Lepiej odrazu wrzucić 2.0 16V T. Ani za 5 ani za 10 000 się tego nie zrobi to mogę odrazu powiedzieć.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#138842 Wysłany:
26 Cze 2008, 22:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
2rotor napisał(a): A sprawdzał ktoś za Was wogóle ile jeździ uturbionych HGT w Europie? Powiem Wam że ja widziałem 1 sztukę.
1. Silnik nie jest policzony na wyrost jak starsze konstrukcje więc nie wytrzyma uturbienia bez kucia dołu.
2. Komputer który steruje tym silnikiem jest totalnie odporny na Ecumastery, SMT6 i inne wynalazki także strojenie tego to kosmos, chyba tylko stand alone leczy a to kosmos cena.
Lepiej odrazu wrzucić 2.0 16V T. Ani za 5 ani za 10 000 się tego nie zrobi to mogę odrazu powiedzieć.
da rade , byl w polsce jeden hgt z T , ale fakt faktem mizrnie zrobiony - raptem 170PS
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#138878 Wysłany:
26 Cze 2008, 23:50; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13067 Pomógł: 54
|
W Grecji jeździ uturbiona hgta 240ps...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
ZoLtaR |
#139431 Wysłany:
28 Cze 2008, 15:10; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
ten silnik jest delikatny, mozna na drut pojezdzi krotko, mozna zakuc i zrobic na cacy ale ani 5 ani w 10 tys sie to nie zmiesci. oryginalny komputer hitachi jest odporny na wszelkie proby ingerencji w elektronike. zostaje tak naprawde standalone po montazu ktorego polowa auta przestanie dzialac (przypominam ze PII jest CAN'ie). generalnie najwiekszym problem jest elektronika w tym samochodzie, reszta jest do zrobienia. (choc wg mnie totalnie bezsensu, latwiej i lepiej zaaplikowac 16vt w ktorym mamy 190ps/290nm w serii, skrzynie ze szpera, mocne sprzeglo i latwo go zrobic na 300-350ps).
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
|
|
Góra |
|
|
Dziara |
#143660 Wysłany:
10 Lip 2008, 15:40; Temat postu: :) |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
|
ZoLtaR |
#143790 Wysłany:
10 Lip 2008, 23:30; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
|
Góra |
|
|
Nicks0n |
#143917 Wysłany:
11 Lip 2008, 10:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 24 Sie 2007, Posty: 474
|
ZoLtaR napisał(a): ten silnik jest delikatny, mozna na drut pojezdzi krotko, mozna zakuc i zrobic na cacy ale ani 5 ani w 10 tys sie to nie zmiesci. oryginalny komputer hitachi jest odporny na wszelkie proby ingerencji w elektronike. zostaje tak naprawde standalone po montazu ktorego polowa auta przestanie dzialac (przypominam ze PII jest CAN'ie). generalnie najwiekszym problem jest elektronika w tym samochodzie, reszta jest do zrobienia. (choc wg mnie totalnie bezsensu, latwiej i lepiej zaaplikowac 16vt w ktorym mamy 190ps/290nm w serii, skrzynie ze szpera, mocne sprzeglo i latwo go zrobic na 300-350ps).
A orientacyjny koszt takiego zabiegu to ... ? 10-15tys zł? 15-20tys?
_________________ www.nikodemczaja.pl
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#191531 Wysłany:
19 Lis 2008, 00:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
Nicks0n napisał(a): A orientacyjny koszt takiego zabiegu to ... ? 10-15tys zł? 15-20tys?
zalezy .... czy wiecej wkladu bedziesz mial sam , czy wszystko w firmie .. jednak na male ceny nie licz jak sam sobie nie pozbierasz druciarni
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
maxx_krk |
#201286 Wysłany:
22 Gru 2008, 11:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sty 2008, Posty: 503
|
Na angielskim forum gość do p2 wsadza silnik od S3 1.8 20v T. 225 koni w standardzie, rozwiercony do 1.9, zmienione bebechy, zmniejszona waga, większe turbo. Aktualnie 280 koni - w planach 350. Da się ?
_________________ -------
Moje Punto Mk2 : http://fiatpunto.com.pl/post176091.html#176091
&
-->Grawerstwo ręczne i maszynowe/Pieczątki www.sieprawski.pl
-->GSM Telefony, Akcesoria, Sim-locki i naprawy
ZAPRASZAM !
|
|
Góra |
|
|
dj_o |
#201309 Wysłany:
22 Gru 2008, 13:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 103
|
Ja swego czasu przymierzałem się do hgt i swapa na 16vT, to była wersja z większą rzeźbą, drugą opcją było bravo hgt i swap na 20vT z coupety albo kappy, jednak trafiło się fajne gt i wybrałem opcję 1.4T, a później idę na 1.6T. W bravo jest elegancko, bo to ten sam motor tylko z T, więc dużo roboty nie jest
_________________ ETS Performance - Elektronika Technika Samochody http://www.ets-performance.pl
Kanal YT
|
|
Góra |
|
|
Fiorino |
#224875 Wysłany:
03 Mar 2009, 23:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 24 Lut 2009, Posty: 176
|
a odbiegajac troche od tematu turbo,tak czysto hipotetycznie 1.8 z HGT ze sportowym wałkiem rozrzadu, "sportowym układem wydechowym,kolektorem wydechowym i dolotem" jakas ingerencja w elektronike jaki mozna jezeli wogole przyrost mocy i jak z zywotnoscia silnika?
_________________ Lancia Lybra SW 2.0 20v
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|