|
Obecny czas: 26 Kwi 2025, 00:50
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Manfred |
#135647 Wysłany:
15 Cze 2008, 21:50; Temat postu: Ryczący Kropek , urwana rura wydechu ... |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 295
|
Wróciłem dzisiaj Kropasem ryczącym jak 20 letnia Bejca
Wjazd na kanał a tam rura upierniczyła się z przodu zaraz za siatką ...
korozja  + fiat = kłopoty
Więc muszę to wymienić najlepiej cały tłumik .
Tylko on nie jest skręcany czyli muszę wyciągnąć całą rurę z tłumikiem końcowym ?
Hmm podobno jak się kupuje zamiennik to już jest skręcony i nie ma problemu ?
Dużo pójdzie z kieszeni ? 
_________________ Przygarnij KROPKA  topic8320.html
|
|
Góra |
|
 |
|
|
magikgliwice |
#135705 Wysłany:
15 Cze 2008, 23:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 18 Mar 2008, Posty: 135
|
witaj
wiec zamienniki sa konstruowane w ten sposób ze na przykładzie tłumika końcowego ucinasz stara rure na odpowiedniej wysokosci i na nia nasadzasz nowy tłumik ( cześc rury ktora nasadzasz jest odpowiednio rozszerzona i nacieta co później niwelujesz odpowiednia obejma zaciskowa) - czyli problemu w zasadzie nie ma
co do tłumika srodkowego to przed siatka jest on skrecany śrubami z wylotem z katalizatora więc tam nalezy stary tłumik odkrecić i nowy tłumik przykrecic
ceny samych tlumików to rzad około 90 - 140 zl
bez robienia JAKIEJKOLWIEK reklamy !! pierwsze linki z allegro po wpisaniu "punto tlumik"
http://www.allegro.pl/item378644417_fia ... srodk.html
http://www.allegro.pl/item371218826_tlu ... ancja.html
w sklepach zajmujacych sie czesciami do fiatów takie rury to koszt około 20 zl więcej
czas pracy samodzielnej przy wymianie takiego tłumika (bedąc szczesliwym posiadaczem kanału) około 30 minut
powodzenia
_________________
|
|
Góra |
|
 |
adi.degora |
#135708 Wysłany:
15 Cze 2008, 23:58; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#135713 Wysłany:
16 Cze 2008, 00:31; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Pociąć kątówką na kawałki cały wydech - lepiej sie demontuje
To samo co było u mnie
Manfred napisał(a): Dużo pójdzie z kieszeni ? Confused
300zł za wszystko w aso - części (tłumik i rura) + robota 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Manfred |
#135894 Wysłany:
16 Cze 2008, 19:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 295
|
ipIV napisał(a): Pociąć kątówką na kawałki cały wydech - lepiej sie demontuje   To samo co było u mnie Manfred napisał(a): Dużo pójdzie z kieszeni ? Confused 300zł za wszystko w aso - części (tłumik i rura) + robota 
Haha to samo było u mnie  tyle że już się oberwał od siatki całkiem
Ale co dzwięk pracy silnika to szok :o
Więc jutro jadę do sklepu za 190 zł całość i w tym zamienniku końcowy tłumik jest odkręcany czyli będzie łatwiej wymienić
Jak odkręcałem stary ściągnąłem gumę a cały się zgiął i oberwał tam też była dziura
Mam tylko problem z tymi śrubami przy wylocie kata są strasznie zardzewiałe nie mogę ruszyć ...
Spsiukałem odrdzewiaczem dość solidnie zostawię na noc może ruszy
Jeśli nie to będzie mały problem bo to nie są zwykłe śruby tylko jakieś wtopione w końcówkę kata
Jak nie to przecinak i sru ... drugie nakrętki albo całkowita modyfikacja
Miał ktoś z tym doczynienia ?
Aha i jeszcze pytanko czy na tym wlaśnie łączeniu jest jakaś uszczelka i czy dają w komplecie do nowego tłumika ?
_________________ Przygarnij KROPKA  topic8320.html
|
|
Góra |
|
 |
Hubi |
#135919 Wysłany:
16 Cze 2008, 19:57; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#135959 Wysłany:
16 Cze 2008, 21:33; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Hubi napisał(a): ale ten dzwięk bezcenny Pierdzenie nic więcej.... wieś moim zdaniem  0 rasowego dźwięku. Dwa zdecydowanie większy muł Manfred napisał(a): Mam tylko problem z tymi śrubami przy wylocie kata są strasznie zardzewiałe nie mogę ruszyć ... Ekhm...
Mechanior walczył z nimi 50min, a reszta zeszła mu w 10 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Hubi |
#136077 Wysłany:
17 Cze 2008, 10:45; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
ipIV napisał(a): Pierdzenie nic więcej.... mój był urwany przy tłumiku i naprawdę chodził ładnie i basowo, nie było to przy samym silniku jak w tym przypadku
_________________ witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/
- pierwszy był Fiat 126p około roku używany, - następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km, - Punto II 2002/2003 1,2 8V wersja Activ po delikatnym tuningu - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl - następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG - ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane - aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo
|
|
Góra |
|
 |
cykl_amen |
#137152 Wysłany:
20 Cze 2008, 20:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 03 Kwi 2008, Posty: 267
|
ipIV napisał(a): 300zł za wszystko w aso - części (tłumik i rura) + robota 
230 PLN za wszystko (materiał i robocizna). Tłumik i rura z "Izawitu".
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|