|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 06:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
charlie |
#145509 Wysłany:
15 Lip 2008, 17:20; Temat postu: Seicento 900 jaki ma silnik gaznik czy wtrysk? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
Witam
seicento 900 rocznik 2000-2001 jaki ma silnik gaznik czy wtrysk? 900 to chyba 4 cylindry? Ten 900 silnik wyglada jak silnik cinquecento 700, taka sama obudowa filtra powietrza (wiem, ze cinquecento bylo tez 900).
Silnik o ktory pytam, wyglada tak

_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Krzycho90 |
#145517 Wysłany:
15 Lip 2008, 17:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
Seicento na pewno ma wtrysk (900 jednopunktowy) i 4 cylindry
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
Cento |
#145522 Wysłany:
15 Lip 2008, 17:52; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
Krzychu - 1100 także miał jednopunkt do 2000 roku ;-).
_________________ Moja Vectra.
 Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#145523 Wysłany:
15 Lip 2008, 17:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
w tym to akurat ekspertem nie jestem, to akurat o 900 wiedziałem charlie zerknij sobie na bloga Fiat_Cento on tam o SC ma bardzo dużo 
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#145550 Wysłany:
15 Lip 2008, 19:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
Dzieki piekne za info
przy okazji, gdyby ktos potrzebował, http://instrukcje.elektroda.pl/
samochody/fiat/seicento, ściagnalem ksiazke sam naprawiam seicento
_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
Wicher |
#145563 Wysłany:
15 Lip 2008, 20:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka Rejestracja: 27 Mar 2008, Posty: 2215 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#145574 Wysłany:
15 Lip 2008, 21:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Nawiasem mówiąc silnik z Fiata 127 
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#145598 Wysłany:
15 Lip 2008, 22:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
2000-2001 to juz pewnie bedzie na wtrysku. O ile pamietam jeszcze CC z 1994 mial wtrysk bo takim mialem okazje pojezdzic kiedys.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#145675 Wysłany:
16 Lip 2008, 01:27; Temat postu: |
|
|
ka-8 napisał(a): 2000-2001 to juz pewnie bedzie na wtrysku. O ile pamietam jeszcze CC z 1994 mial wtrysk bo takim mialem okazje pojezdzic kiedys.
Dokładniej to pierwsze "cintki" o pojemności 903 ccm miały gaźnik. Po zmianie pojemności na 899 był jednopunkt. Przez krótki czas miałem 903 ale nie pamiętam czy rocznik 94 czy 93 i na 100% był gaźnik.
Starsi forumowicze pewnie pamiętają tę burzę medialną po debiucie CC 900 gdy się okazało że według ówczesnych przepisów auto nie łapało się na próg ubezpieczenia 700-900ccm i oficjalnie trzeba było płacić ubezpieczenie takie jak np. za auto z silnikiem 1300.
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#145714 Wysłany:
16 Lip 2008, 08:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
mrider napisał(a): Dokładniej to pierwsze "cintki" o pojemności 903 ccm miały gaźnik. Po zmianie pojemności na 899 był jednopunkt. Przez krótki czas miałem 903 ale nie pamiętam czy rocznik 94 czy 93 i na 100% był gaźnik.
Starsi forumowicze pewnie pamiętają tę burzę medialną po debiucie CC 900 gdy się okazało że według ówczesnych przepisów auto nie łapało się na próg ubezpieczenia 700-900ccm i oficjalnie trzeba było płacić ubezpieczenie takie jak np. za auto z silnikiem 1300.
Hehe, w pierwszej wersji postu napisalem wlasnie o tym ze CC na poczatku mialo gaznik, ale potem to wywalilem bo bardziej pasowalo to do postu o CC, a tu bylo o SC.  Nie pamietam dokladniej daty zmiany, ale rzeczywiscie to gdzies w okolicach 93-94 nastapilo.
To ze trzeba bylo placic wiecej to nie byla chyba kwestia przepisow ile ubezpieczyciel okreslil tak progi dla OC o ile pamietam. Ewentualnie mozliwe ze chodzilo o podatek drogowy ktory kiedys oplacalo sie normalnie w okienku, dopiero pozniej zostal wliczony w cene paliwa.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#146039 Wysłany:
17 Lip 2008, 01:34; Temat postu: |
|
|
ka-8 dokładnie to chodziło o to, że PZU traktowało CC 904 jako auto o pojemności powyżej 900 (trzeci próg ubezpieczenia), a inne ubezpieczalnie brały to auto w progu do 900ccm dając notkę drugi próg+CC900 no i rozpętała się burza że to niezgodne z prawem itd. a w tamtych czasach wszyscy ubezpieczyciele korzystali z tych samych progów
Wracając do sejtka to wszystkie SC900 miały pojemność 899ccm i jednopunktowy wtrysk paliwa.
|
|
Góra |
|
 |
michcio15 |
#146045 Wysłany:
17 Lip 2008, 06:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 01 Wrz 2007, Posty: 20
|
Sam miałem seja 900 i we wszystkich sejach wyposazonych w ten silnik jest jednopunktowy wtrysk paliwa
_________________ Grande Punto 1.2 8v Active 3d
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#158848 Wysłany:
20 Sie 2008, 10:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#158863 Wysłany:
20 Sie 2008, 11:49; Temat postu: |
|
|
Tak, nadwozie jest ocynkowane, co nie zmienia faktu że "ruda" go kocha, nawet bezwypadkowe egzemplarze. Ocynk nie ocynk, konserwować trzeba 
|
|
Góra |
|
 |
Gasiu |
#158885 Wysłany:
20 Sie 2008, 12:38; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz Rejestracja: 15 Paź 2007, Posty: 3936
|
|
Góra |
|
 |
|