|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 23:59
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dmdavid |
#153560 Wysłany:
06 Sie 2008, 20:46; Temat postu: Wyciek |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 24 Cze 2008, Posty: 29
|
Witam!
Czego winą jest ten wyciek na zdjęciach poniżej?

|
|
Góra |
|
 |
|
|
Kamillo |
#153663 Wysłany:
06 Sie 2008, 23:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
wygląda na termostat
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
dmdavid |
#153670 Wysłany:
06 Sie 2008, 23:32; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 24 Cze 2008, Posty: 29
|
Ale jakby to był termostat to pewnie wskazówka od temperatury na tablicy, by wariowała, nie?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#153685 Wysłany:
07 Sie 2008, 01:22; Temat postu: |
|
|
Niekoniecznie. U mnie termostat nie działał prawidłowo ale wskazówka nie wariowała, jedynie był problem z ustawieniem stałych obrotów silnika.
Jeśli ten płyn to olej to raczej cieknie w miejscu łączenia podstawy cewek z głowicą, przez zużyty oring.
|
|
Góra |
|
 |
dmdavid |
#153803 Wysłany:
07 Sie 2008, 10:26; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 24 Cze 2008, Posty: 29
|
A można z tym dalej jeździć, czy czymś to grozi?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#153827 Wysłany:
07 Sie 2008, 12:01; Temat postu: |
|
|
Jeśli to olej z podstawy cewek to można, ale silnik będzie wiecznie mokry. Naprawa tego to kilka zł i godzinka w garażu. Jeśli to coś od termostatu to lepiej to jak najszybciej napraw.
|
|
Góra |
|
 |
magikgliwice |
#153836 Wysłany:
07 Sie 2008, 12:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 18 Mar 2008, Posty: 135
|
witajcie podepne sie pod temat- mampodobne nacieki na silniku i wieczny problem z pierwszym odpaleniem silnika (odpalam chodzi obroty wariuja i gasnie - dławi sie) i tak ze dwa razy za trzecim odpala w miare normalnie  pytanie jak ustalic która to z tych dwóch przyczyn - czy samodzielna wymiana tego oringu jest trudna ?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
dmdavid |
#153855 Wysłany:
07 Sie 2008, 12:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 24 Cze 2008, Posty: 29
|
Z tego co wiem to oringi zużywają się po ok. 40-50 kkm.
Ja zrobiłem na nich 60, więc może wymiana da jakiś efekt?
Cytuj: czy samodzielna wymiana tego oringu jest trudna ?
No właśnie?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Lupus |
#153969 Wysłany:
07 Sie 2008, 18:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
dmdavid napisał(a): Z tego co wiem to oringi zużywają się po ok. 40-50 kkm. Ja zrobiłem na nich 60, więc może wymiana da jakiś efekt? Cytuj: czy samodzielna wymiana tego oringu jest trudna ?
No właśnie?
Banalnie prosta. 2 śruby rozmiar 10 bodajrze i wszystko masz jak na dłoni.
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#154105 Wysłany:
08 Sie 2008, 01:45; Temat postu: |
|
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|