|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 23:46
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
marcin-olbrycht |
#154195 Wysłany:
08 Sie 2008, 10:29; Temat postu: Problem z Puntem HGT-stracił moc,szarpie,nie przyspiesza itp |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Łańcut Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 2
|
Witam mam problem z moja HGT-ka!! Nie chce zapalac trzeba troche pokrecic zeby zapalił!! Stracił moc, wogole nie przyspiesza, szarpie na kazdym biegu!! Prosze o pomoc!!
|
|
Góra |
|
 |
|
|
charlie |
#154426 Wysłany:
08 Sie 2008, 19:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
|
Góra |
|
 |
Mihu |
#154503 Wysłany:
08 Sie 2008, 22:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 13 Maj 2007, Posty: 126
|
Sprawdź cewki .
_________________ Brava 1.6 SX
Punto HGT
Bravo HGT
Seicento 900sx> Alfa Romeo SW 1.9 JTD 16v
Trabant601S
Trabant 1.1 Universal
Suzuki GSX-F 750
it must be a passion ...................
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#154517 Wysłany:
08 Sie 2008, 23:09; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
charlie napisał(a): Wymieniałeś wariator?
Co ma piernik do wiatraka?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
wisniahgt |
#155023 Wysłany:
10 Sie 2008, 14:57; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: kielce Rejestracja: 04 Mar 2008, Posty: 58
|
sprawdz cisnienie pompy paliwa na listwie masz zaworek pasuje koncowka od nabijania klimatyzacji z niskiego cisnienia powinno byc 3,5 bara , moze byc tez ktoras z cewek ale wariator napewno nie
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#155159 Wysłany:
10 Sie 2008, 20:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
ipIV napisał(a): charlie napisał(a): Wymieniałeś wariator? Co ma piernik do wiatraka?
To, ze awaria wariatora (slyszalny charakterystyczny dzwiek caly czas, takze na cieplym silniku) wpływa na ''zamieszanie'' w pracy otwarcia zaworow, ssacych i wydechowych - co wplywa na gorsze osiagi, a Marcin pisze, ze auto stracilo moc. Wiec suma sumarum jedna z przyczyn gorszych osiagow, moze byc awaria wariatora.
_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
Lcs |
#155891 Wysłany:
12 Sie 2008, 00:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 22
|
Wymień świeczki 
_________________ Punto HGT
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#155901 Wysłany:
12 Sie 2008, 01:14; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
charlie napisał(a): To, ze awaria wariatora (slyszalny charakterystyczny dzwiek caly czas, takze na cieplym silniku) wpływa na ''zamieszanie'' w pracy otwarcia zaworow, ssacych i wydechowych - co wplywa na gorsze osiagi, a Marcin pisze, ze auto stracilo moc. Wiec suma sumarum jedna z przyczyn gorszych osiagow, moze byc awaria wariatora.
Wariator nigdy nie służył po to, żeby silnik miał większą moc, służy przede wszystkim do uzyskania mniejszej emisji spalin na niższych obrotach, gdyż przy większym czasie otwarcia zaworów przy niskich rpm skład spaln nie jest aż tak bardzo prawidłowy.
Suma sumarum Jak nawali wariator to nie dość, że klekocze to wpływa na osiągi, ale na albo niskich albo wysokich obrotach, swoją drogą nie będzie to aż tak bardzo odczuwalne.
Dlaczego wariator odpada?
1. Wariator nie ma zbyt dużego wpływu na to, że silnik z trudem zapala, nawet jak przez to wałki rozrządu chodzą nieco ciężej, to i tak rozrusznik zakręci bez problemu.... przełożenie rozrząd - wał korbowy 2:1.
2. Stracił moc == totalny muł i nie chce jechać.... a nie, że delikatnie zamulony niemal nieodczuwalnie.
3. Żadnych charakterystycznych dźwięków nie ma
4. Szarpanie nie ma nic wspólnego z wariatorem
Powyższe objawy są raczej wskazują na układ wtryskowo-zapłonowy.
[ Dodano: 12 Sie 2008 01:14 ]
Objawem zepsutego wariatora w gruncie rzeczy jest tylko klekotanie jak stary diesel.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|