You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 25 Kwi 2025, 06:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #156778 Wysłany: 14 Sie 2008, 00:01; 
 Temat postu: Wymiana płynu chłodzącego
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Żory k. Katowic
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 9
Jak się do tego zabrać?

_________________
Punto 1.1 1997r.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #156789 Wysłany: 14 Sie 2008, 00:56; 
 Temat postu:
Odłączasz najniżej umiejscowiony wąż w chłodnicy (prawy dolny róg patrząc od strony silnika), odkręcasz korek wlewu płynu i czekasz aż wszystko wypłynie. Jak przestanie lecieć to zakładasz wąż na swoje miejsce, wlewasz płyn i odpowietrzasz układ. Jeden odpowietrznik jest w lewym górnym rogu chłodnicy (patrząc od strony silnika), a drugi na przewodzie wchodzącym do nagrzewnicy (na przegrodzie czołowej w miejscu gdzie dwa węże wchodzą do kabiny). Godzinka roboty i gotowe.

Po przejechaniu kilku kilometrów sprawdzasz poziom płynu i jeśli jest taka konieczność to ponownie odpowietrzasz układ.


Góra
  
 
 
 Post #156948 Wysłany: 14 Sie 2008, 17:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Żory k. Katowic
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 9
Bardzo dziękuję!!

_________________
Punto 1.1 1997r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #258180 Wysłany: 25 Maj 2009, 20:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 23 Sty 2008,
Posty: 146
Witam.

Mam mały problem/dylemat. Mianowicie wymieniam płyn chłodniczy wraz termostatem oraz czujnikiem na chłodnicy. Mam spuszczony płyn chłodniczy i zanosi się że nie uda mi się dziś skończyć. Czy są jakieś przeciwwskazania żeby zostawił silnik bez płynu ze ściągniętym dolnym wężem?Czy jednak w układzie cały czas jakaś ciecz musi być?

Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzieki.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #258192 Wysłany: 25 Maj 2009, 21:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
Może postać na pusto.
Oczywiście silnika nie uruchamiamy bez płynu :> :E

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271515 Wysłany: 10 Lip 2009, 18:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Susz/Olsztyn
Rejestracja: 06 Cze 2009,
Posty: 50
Witam.
Ja po kupnie kropasa wymieniłem płyn (to cos co było w chłodnicy wygladało jak ścieki) na płyn Prestone. Po zalaniu prestone temp. silnika mało kiedy wzrastała do połowy bądź ponad połowe. Niedawno padła mi pompa wody razem z termostatem( przez 15 lat dzialaly i byly to jeszcze oryginały) po wymianie pompy i termostatu zalałem tym razem Petrygo i teraz niewiem czy petrygo jest gorsze bo silnik dośc szybko(nawet w trasie) nagrzewa sie do połowy skali i nawet troszkę ponad.
Poprostu zastanawiam się czy jest to wina płynu czy może tego ze ciepłe dni nastały.. sam niewiem czy zalać prestone jeszcze raz czy może zostawic?
W czasie jazdy mam powiedzmy 55% skali a czasami jak zatrzymam sie w dzień np na światłach czy cos temp. wzrasta do 70 a nawet 80% ale nie wchodzi na CZERWONE pole. prosze o radę :E

_________________
Fiat punto 94. (Kropas pospolitas)
http://fiatpunto.com.pl/topic16276.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271518 Wysłany: 10 Lip 2009, 19:00; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
to,że szybciej się nagrzewa to z racji tego,żę jest lato :) w mieście też będzie miał wyższą temp. teraz latem :) ja aczkolwiek nie polecam tych płynów, miałem przejściowo borygo jak wymieniałem pompę ,zrobiłem na nim zaledwie 1500km i miałem już zmieniać na inny płyn i nagrzewnica mi się pocić zaczęła, po spuszczeniu boryga miał dziwny kolor, a jak zalewałem to niebieski był ....później strasznie ciemny się zrobił czego nie zaobserwowałem po innych płynach jak Paraflu czy innym niemieckim(nie pamiętam nazwy) ... zalałem Prestone i wszystko ustało , nagrzewnica nawet się nie poci ...i płyn koloru nie zmienia ...
więcej nie zaleję boryga i petryga podobnie :E

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271606 Wysłany: 11 Lip 2009, 10:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 692
Pomógł: 2
Odpowietrz porządnie jeszcze raz układ, według mnie aż taka różnica tylko po wymianie płynu nie powinna nastąpić, jeśli to nie pomoże to sprawdź termostat.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271607 Wysłany: 11 Lip 2009, 11:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Discrete, tak jak pisał kedlaw odpowietrz dobrze układ. To że się szybko nagrzewa to dobry obiaw ale że leci powyżej skali już niekoniecznie.
Co do płynów to jesli ktoś miał syf i wlał czysty płyn to chyba ten resztki syfu wkońcu wypłukało w nowy płyn. Zresztą czego Wy się spodziewacie? Płyn to wkońcu woda z jakimiś środkami chroniącymi przed zamarzaniem. Różnice mogą być ale bez przesady...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271718 Wysłany: 11 Lip 2009, 21:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
dzikidaniel napisał(a):
Co do płynów to jesli ktoś miał syf i wlał czysty płyn to chyba ten resztki syfu wkońcu wypłukało w nowy płyn. Zresztą czego Wy się spodziewacie? Płyn to wkońcu woda z jakimiś środkami chroniącymi przed zamarzaniem. Różnice mogą być ale bez przesady...

potwierdzam to co kolega wyzej napisal,
jak kupowalem kropka w ukladzie bylo jakies g....
przy okazji wymiany chodnicy wlalem nowy dynagel. teraz mam jakies 1500 km wiecej i juz widze ze w zbiorniczku zbiera sie osad wiec czekam jeszcze 1000 km i bede ponownie zmienial plyn
Uklad niestety wciaz wymaga oczyszczenia, ale zauwazylem, im bardziej zbionik usyfiony tym temp silnika lepsza (tzna nie przekracza polowy skali - no chyba ze na wolnych obrotach np w korku)

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271738 Wysłany: 11 Lip 2009, 22:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Susz/Olsztyn
Rejestracja: 06 Cze 2009,
Posty: 50
Więc wydaje mi sie że najlepszym wyjsciem będzie zalanie na nowo prestone.. co o tym sądzicie?
A co do sprawdzenia termostatu to jak go sprawdzic? nie bardzo chcę sam tam coś majstrować, odkrecać itd.. bo widze że mechanik dał tam jakis silikon do uszczelki? jest chyba zrobione dobrze bo nic nie cieknie wiec moze petrygo i inne borygo to chłam nadajacy sie do ciagnika i Tarpana :)
Pozdrawiam.
A co do odpowietrzania układu chłodzenia to juz to robiłem jest ok. Z dwoma dolewkami po kilku kilometrach jest tam niecałe 4 litry petrygo więc chyba ok bo tyle samo miałem przedtem prestone. Wygoglowałem tez ze Prestone ma wyższa temperature poczatku wrzenia niże Petrygo co za tym idzie wolniej sie nagrzewa więc zmienie płyn i sie zobaczy:)

_________________
Fiat punto 94. (Kropas pospolitas)
http://fiatpunto.com.pl/topic16276.html


Ostatnio edytowany przez Discrete, 11 Lip 2009, 22:36, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #271741 Wysłany: 11 Lip 2009, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lodz
Rejestracja: 29 Paź 2008,
Posty: 489
Ja zalewam Paraflu. Nie zmienia koloru a wskazowka nigdy nie przechodzi mi przez polowe skali :) To ze znika to normalne, sa upaly i chlodnica czesto chodzi.

_________________
Fiat Punto 1.2 75KM 1995r - Szerszeń

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271745 Wysłany: 11 Lip 2009, 22:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Susz/Olsztyn
Rejestracja: 06 Cze 2009,
Posty: 50
karolbednarski po wylaniu prestone podczas zmiany pompy widziałem ze tez nie zmienił koloru i wskazówka tez nie wchodzila ponad połowe... więc jeżeli nie widac róznicy to po co przepłacać )

_________________
Fiat punto 94. (Kropas pospolitas)
http://fiatpunto.com.pl/topic16276.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271772 Wysłany: 12 Lip 2009, 00:08; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
dzikidaniel napisał(a):
Co do płynów to jesli ktoś miał syf i wlał czysty płyn to chyba ten resztki syfu wkońcu wypłukało w nowy płyn

nie było syfu bo kilka tys km wcześnie zalewałem nowy płyn, który jak spuszczałem do wymiany pompy nie zmienił koloru w stosunku do nowego .... zalałem borygo tylko dlatego,że wymieniałem pompę,a akurat stała nowa bańka borygo w garażu i to było tylko na okres ,przejściowy, bardzo krótki do wymiany na inny płyn , i jak spuszczałem po niecałych 1500km płyn to był po prostu bardzo ciemny granat ,a nie niebieski jak przed zalaniem , poza tym dzięki niemu zaczęła się pocić nagrzewnica czego nie było wcześniej ... zmieniłem zaraz na Prestone i wszystko ustało i nagrzewnica nawet się nie poci , a i kolor płynu który już zrobił ponad 10 tys km nie odbiega jakoś zbytnio od zalanego jako nowy ....

dlatego nie zaleję już żadnego polskiego specyfiku ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271806 Wysłany: 12 Lip 2009, 08:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lodz
Rejestracja: 29 Paź 2008,
Posty: 489
Discrete napisał(a):
karolbednarski po wylaniu prestone podczas zmiany pompy widziałem ze tez nie zmienił koloru i wskazówka tez nie wchodzila ponad połowe... więc jeżeli nie widac róznicy to po co przepłacać )


Nie wiem jak u Ciebie, ale mi litr Paraflu wystarcza na 3-4 miesiace a kosztuje chyba 15zl... wiec na czym tu oszczedzac? :)

_________________
Fiat Punto 1.2 75KM 1995r - Szerszeń

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271817 Wysłany: 12 Lip 2009, 10:08; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Thomas napisał(a):
i jak spuszczałem po niecałych 1500km płyn to był po prostu bardzo ciemny granat ,a nie niebieski jak przed zalaniem

Płyn zmienia kolor pod wpływem temperatury, tzn tak jakby wygrzewa się i dlatego zmienia odcień. U mnie się tak dzieje z paraflu, za każdym razem jest ciemniejszy niż przy wlewaniu.

karolbednarski napisał(a):
Nie wiem jak u Ciebie, ale mi litr Paraflu wystarcza na 3-4 miesiace

To strasznie dużo dolewasz... U mnie przez jakieś 20tys km nie było nic dolewane (potem poszła upg) a wcześniej to też właściwie na 10 lat może w sumie wyszedł litr dolewek (i to głównie przez cieknącą pompę wody).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271819 Wysłany: 12 Lip 2009, 10:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lodz
Rejestracja: 29 Paź 2008,
Posty: 489
Moze i duzo... ale przy upalach chlodnica czesto chodzi. Moze jezdzimy w innych warunkach. Nieraz do pracy jade 10-15min a nieraz jak stane w korku to i 50min mi zabiera ta sama trasa a przy upale 30stopni nie ma szans zeby nie zeszlo a temperatura tylko raz przekroczyla mi polowe skali. Hmmm samochod kupilem w pazdzierniku to dopiero na poczatku maja dolewalem wiec w zime nic nie zeszlo.

[ Dodano: 12 Lip 2009 09:23 ]
inaczej: przez ostatnie 10k km dolalem moze 1-1,5l.

_________________
Fiat Punto 1.2 75KM 1995r - Szerszeń

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271834 Wysłany: 12 Lip 2009, 11:44; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
karolbednarski napisał(a):
ale przy upalach chlodnica czesto chodzi

?? Chłodnica nie "chodzi" bo płyn jest w niej cały czas, jedynie wentylator może się cześciej włączać, ale to nie ma wpływu na ilość płynu. Układ chłodzenia to układ zamknięty, więc przy jego pełnej sprawności nie powinno nic ubywać. Najczęsciej minimalnie ubywa przez nagrzewnicę, a większe ilości to albo upg albo pompa wody.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271857 Wysłany: 12 Lip 2009, 12:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lodz
Rejestracja: 29 Paź 2008,
Posty: 489
Cytuj:
?? Chłodnica nie "chodzi"


Chyba nie zrozumiales mojego skrotu myslowego ;) Nie wiem, nie jestem ekspertem ale dopoki schodza mi takie ilosci jakie schodza a silnik sie nie grzeje uwazam ze jest ok.

_________________
Fiat Punto 1.2 75KM 1995r - Szerszeń

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271938 Wysłany: 12 Lip 2009, 19:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
Discrete moze miales tak ze stary termostat byl w wiekszej czesci otwarty caly czas i dlatego wtedy sie nie grzal. Moze byc tez tak ze teraz masz cieplejszy termostat i pozniej rzuca na chlodnice. Nowa pompa wody moze wolniej mielic niz ta stara. Mozliwosci jest wiele. Ja np teraz u sioebie wymienilem chlodnice i wrzucam dwa wentylatory, poniewaz przez dosc spory scisk pod maska jest problem z grzaniem sie. Zawsze mozna tez wymienic zderzak na taki od sportinga, on jest bardziej pociety, a co za tym idzie bedzie mial wieksza przepustowosc powietrza

_________________
www.g-force.pl

Valeting, Detailing, czyszczenie srodka samochodu. ZAPRASZAMY Warszawa, Bydgoszcz i okolice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #271991 Wysłany: 12 Lip 2009, 22:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 817
karolbednarski napisał(a):
Cytuj:
?? Chłodnica nie "chodzi"


Chyba nie zrozumiales mojego skrotu myslowego ;) Nie wiem, nie jestem ekspertem ale dopoki schodza mi takie ilosci jakie schodza a silnik sie nie grzeje uwazam ze jest ok.

1 raz słysze aby tyle płynu ubywało- jest to NIENORMALNE zachowanie. Płynu na cały rok moze ubyć ze 100 ml ale nie 1 litr. Nie słyszałem aby w jakimkolwiek sprawnym aucie bez względu na marke ubywało tyle chłodziwa. Podejrzewam że silnik zaczyna Ci spalać plyn przez uszkodzona uszczelke albo ucieka przez nagrzewnice.
Ja no dopiero po 3 latach od wymiany płynu dolałem do zbiorniczka jakies 150 ml a też stoje we wrocku w kilkukilometrowych korkach i jeszcze robie Puntkiem rocznie 30 000 km ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #272003 Wysłany: 12 Lip 2009, 22:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lodz
Rejestracja: 29 Paź 2008,
Posty: 489
Echhh po raz kolejny moja zielonosc? :/
To w takim razie gdzie moge szukac tego wycieku? bedzie to gdzies widoczne? Sama chlodnice wiem ze mam moze 1,5roczna.

_________________
Fiat Punto 1.2 75KM 1995r - Szerszeń

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #272038 Wysłany: 12 Lip 2009, 23:19; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
karolbednarski: sprawdź nagrzewnicę, bo nie ubywa ci aż tak dużo, więc to raczej ona się może pocić. Potem pompę wody obejrzyj (chyba, że niedawno wymieniałeś, chociaż to też nie jest gwarancja bo mi jedna po 3 mies. zaczęła ciec) no a na końcu upg, obejrzyj płyn jak wygląda i olej czy się nie pieni, zobacz czy nie dymi na biało (oprócz porannego odpalania).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #272642 Wysłany: 15 Lip 2009, 23:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Susz/Olsztyn
Rejestracja: 06 Cze 2009,
Posty: 50
U mnie wymiana płynu dała oczekiwane skutki.. temp. nie przekracza połowy tak jak przed wymianą. Morał z tego taki ze petrygo nadaje sie do sraki:) niższa temp. wrzenia = szybsze nagrzewanie sie płynu.
teraz na mieście prawie wcale mi sie nie włącza wentylator.
aha .. zalałem prestone (podrożał niestety)

_________________
Fiat punto 94. (Kropas pospolitas)
http://fiatpunto.com.pl/topic16276.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO