You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #247174 Wysłany: 29 Kwi 2009, 11:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
Moze fiat zmądrzął i odejdzie od 1.4T/120KM zastepujac go wolnossacym 1.6/120KM.
Ceny Sedici wysokie nawet jak na zach Europe: od 19 tys euro za 1.6, 23 tys euro za 2.0td 4x4. Dla porownania
od 23 tys euro w Niemczech jest dostepna Toyota RAV4.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #247177 Wysłany: 29 Kwi 2009, 11:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
A co Ty kolego masz do 1,4T? To najdynamiczniejszy silnik w klasie (poza vw 1,4TSI)...

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247178 Wysłany: 29 Kwi 2009, 11:59; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1578
Pomógł: 2
W testach porównawczych robi miazgę z konkurencyjnych silników wolnossących 1.6 16V 120 KM.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247196 Wysłany: 29 Kwi 2009, 13:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
Pewnie że 1,4T lepszy od wolnossącego bo dynamika znacznie lepsza a przy spokojnej jeździe miejskiej i na trasie spali mniej co udowadniają już nawet silniki sprzed lat np. 1,8 z HGT a 1,4 T z GT

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247400 Wysłany: 29 Kwi 2009, 21:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
Dla mnie jest smieszne promowanie na sile downsizing'u, nie chodzi tylko o fiata, ale w ogole. Pod pretekstem ekologii tworzy sie rozbudowane technicznie auta co za tym idzie wymagajace specjalistycznej, drogiej obsługi i naprawy. Obecnie te auto sa stosunkowe mlode, ale juz kolejnym uzytkownikom wesoło nie będzie. Nikt mi nie wmowi, ze wysilony 1,4T 120/150/180KM bedzie tak samo wytrzymały i bezawaryjny co wolnossace 1.4 8V czy 1.4 16V (czy tez drugi biegun motoryzacyjny wysilone biturbo V8 nie dorowna wolnossacemu V12). Czego nie ma to sie nie popsuje. Ktos powie, ze przy downsizing'u jest nizsze ubezp, ja mu odpowiem, ze nizsza skladka OC nie ma znaczenia, bo i tak wiekszosc osob kupuje pakietowe OC,AC, NW.
Nie obrazajc nikogo, ale 120 KM w 1.4 T na kolana osiagami nie powala to raz, a dwa turbo zyje turbo pije, bo moc swoje spali, a po trzecie osobiscie wole moc z pojemnosci z wiekszą ilość cylindrow i to na kazdym ''poziomie motoryzacyjnym''. Dlatego tez obecnie zamiast 3 cylindrowym yarisem 1.0 jezdze 4 cylindrowym punto 1242, zamiast 1.4T wybrałbym 1.6 ( tutaj akurat oba auta sa 4 cyllindrowe), czy zamiast R4 2.0 T wybiore wolnossace benzynowe R6 3.0 itd, itp
Image.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247419 Wysłany: 29 Kwi 2009, 22:00; 
 Temat postu:
charlie no to troszkę zburzę Twój światopogląd bo od jakiegoś czasu użytkuję stare, dwulitrowe v6 biturbo i swoją żywotnością bije na głowę każdy silnik wolnossący 2.0 i każdy v6 z tego samego koncernu. Czy ten fiatowski 1.4T jest wysilony? Bardziej delikatny jest wolnossący 1.8 niż ta konstrukcja.


Góra
  
 
 
 Post #247438 Wysłany: 29 Kwi 2009, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
Co koles troche pojechal... Mialem okazje scigac sie z ludzmi o jego pogladach (BMW 1,8 - 115 i 2,0 - 140 KM). Kolesie dobrze jezdzacy, plakali jak ich wyprzedzalem, doslownie plakali... Uwazam, ze 1,4-120 i 150 KM, to odpowiednia moc, do pojemnosci. Zgodze sie, ze juz 170, czy 180KM to przesada, ale to dziala w kazda strone. 2.0-220KM, czy 250KM, to tez juz wysycony silnik, tak jak i 4.0-500KM.

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247456 Wysłany: 29 Kwi 2009, 22:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
mrider napisał(a):
charlie no to troszkę zburzę Twój światopogląd bo od jakiegoś czasu użytkuję stare, dwulitrowe v6 biturbo i swoją żywotnością bije na głowę każdy silnik wolnossący 2.0 i każdy v6 z tego samego koncernu. Czy ten fiatowski 1.4T jest wysilony? Bardziej delikatny jest wolnossący 1.8 niż ta konstrukcja.


mrider jesli mowisz o aucie z Twojej galerii czyli maseratii 224 to nie sądze, zebys nim jeżdził codziennie. Po pierwsze ze to klasyk, ktory z wiekiem nabiera wartosci, a po drugie szkoda go na zwyczajne auto na codzień. W takim wypadku pojecie uzytkowania, kosztow z tym zwiazanych, awaryjnosci nie przekłada sie na codzienna eksploatacje, wiec nie mozna porownywac auta jakim sie jezdzi od swieta do aut jakie sie codziennie eksploatuje bez wzgledu na panujace warunki atmosferyczne itd itp.

patefoniq napisał(a):
Co koles troche pojechal... Mialem okazje scigac sie z ludzmi o jego pogladach (BMW 1,8 - 115 i 2,0 - 140 KM). Kolesie dobrze jezdzacy, plakali jak ich wyprzedzalem, doslownie plakali... Uwazam, ze 1,4-120 i 150 KM, to odpowiednia moc, do pojemnosci. Zgodze sie, ze juz 170, czy 180KM to przesada, ale to dziala w kazda strone. 2.0-220KM, czy 250KM, to tez juz wysycony silnik, tak jak i 4.0-500KM.


patefoniq badz dokładny i napisz wprost, ze wygrałes, bo miałes lżejsze auto.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247459 Wysłany: 29 Kwi 2009, 22:58; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
charlie napisał(a):
patefoniq badz dokładny i napisz wprost, ze wygrałes, bo miałes lżejsze auto

Jeśli to był BMW e36 to masa jest praktycznie taka sama jak lineii...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247465 Wysłany: 29 Kwi 2009, 23:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
Tak, obie e36tki, jedna kupeta, druga zwykly sedan... A i ja z dobra 100wke waze...

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247471 Wysłany: 29 Kwi 2009, 23:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
charlie napisał(a):
Dla mnie jest smieszne promowanie na sile downsizing'u, nie chodzi tylko o fiata, ale w ogole. Pod pretekstem ekologii tworzy sie rozbudowane technicznie auta co za tym idzie wymagajace specjalistycznej, drogiej obsługi i naprawy. Obecnie te auto sa stosunkowe mlode, ale juz kolejnym uzytkownikom wesoło nie będzie. Nikt mi nie wmowi, ze wysilony 1,4T 120/150/180KM bedzie tak samo wytrzymały i bezawaryjny co wolnossace 1.4 8V czy 1.4 16V (czy tez drugi biegun motoryzacyjny wysilone biturbo V8 nie dorowna wolnossacemu V12). Czego nie ma to sie nie popsuje. Ktos powie, ze przy downsizing'u jest nizsze ubezp, ja mu odpowiem, ze nizsza skladka OC nie ma znaczenia, bo i tak wiekszosc osob kupuje pakietowe OC,AC, NW.
Nie obrazajc nikogo, ale 120 KM w 1.4 T na kolana osiagami nie powala to raz, a dwa turbo zyje turbo pije, bo moc swoje spali, a po trzecie osobiscie wole moc z pojemnosci z wiekszą ilość cylindrow i to na kazdym ''poziomie motoryzacyjnym''. Dlatego tez obecnie zamiast 3 cylindrowym yarisem 1.0 jezdze 4 cylindrowym punto 1242, zamiast 1.4T wybrałbym 1.6 ( tutaj akurat oba auta sa 4 cyllindrowe), czy zamiast R4 2.0 T wybiore wolnossace benzynowe R6 3.0 itd, itp
Image.


Powiedział użytkownik potwora 1242cc 8V lol.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247490 Wysłany: 30 Kwi 2009, 00:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
2rotor totalnie się zblażniłes tą wypowiedzią bo nic nie wniosłes do tematu to raz, a dwa kupiles sobie seicento 899, zeby jak sam mowisz oszczedzac punto, czyzby w codziennej eksploatacji uturbione mega przesilone punto 1.4 sie sypało. :hahaha: . Na tym koncze OT bo lubie dyskutować choć niekoniecznie sie zgadzac, z ludzmi mającymi cos merytorycznego do powiedzenia. :wink:

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247563 Wysłany: 30 Kwi 2009, 10:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
charlie napisał(a):
2rotor totalnie się zblażniłes tą wypowiedzią bo nic nie wniosłes do tematu to raz, a dwa kupiles sobie seicento 899, zeby jak sam mowisz oszczedzac punto, czyzby w codziennej eksploatacji uturbione mega przesilone punto 1.4 sie sypało. :hahaha: . Na tym koncze OT bo lubie dyskutować choć niekoniecznie sie zgadzac, z ludzmi mającymi cos merytorycznego do powiedzenia. :wink:


Nie rozśmieszaj mnie chłopie. O moje Punto się nie martw bo zapewniam Cię że się nie sypie, na pewno mniej niż Twoje 1,2. Jak na razie to Ty się błaźnisz bo jakoś nie podałeś żadnych twardych argumentów dlaczego turbo to zło. Wszystko to Twoje teorie z którymi mam prawo się nie zgadzać i właśnie to robię :]

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247596 Wysłany: 30 Kwi 2009, 11:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3135
A ja tam lubię turbo i to bardzo, daje dużo więcej przyjemności z jazdy a przy tym jest w stanie utrzymać znośne zużycie paliwa ;).
ale nie będę ukrywał że bardzo lubię pojemności 5 litrow w V8.
i rozumiem 2rotor ze perelke trzyma na specjalne okazje a jeździ na co dzień sejem. :) i nie jest to nic dziwnego a tym bardziej uwłaczajacego.
U mnie tez tak najpewniej będzie ze kiedys siadzie miet 5,6 litra V8 albo jak fundusze pozwolą to 6,3 AMG na pewno bedzie jakies V8 :D bo innych silników nie uznaje jako pasji :) a na co dzień latać będę 3,2 dieslem :) :D ahh pomarzyć dobra rzecz :D:D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247607 Wysłany: 30 Kwi 2009, 12:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
Ja to Mietka od BRABUSA :> Albo jakiegos niemcola z W12 lub amerykanca z HEMI
Oczywiscie jak ze 3x trafie 6tke w totka :D

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247608 Wysłany: 30 Kwi 2009, 12:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3135
patefoniq Dzis jak trafisz to ci styknie na to wszystko i jeszcze zostanie na dluuuuuuuuuugie lata ;) :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247610 Wysłany: 30 Kwi 2009, 12:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
Pomarzyc dobra rzecz... Dobrze, koniec OT, bo sie administracja wkurzy ;)

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247645 Wysłany: 30 Kwi 2009, 14:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
2rotor napisał(a):
charlie napisał(a):
2rotor totalnie się zblażniłes tą wypowiedzią bo nic nie wniosłes do tematu to raz, a dwa kupiles sobie seicento 899, zeby jak sam mowisz oszczedzac punto, czyzby w codziennej eksploatacji uturbione mega przesilone punto 1.4 sie sypało. :hahaha: . Na tym koncze OT bo lubie dyskutować choć niekoniecznie sie zgadzac, z ludzmi mającymi cos merytorycznego do powiedzenia. :wink:


Nie rozśmieszaj mnie chłopie. O moje Punto się nie martw bo zapewniam Cię że się nie sypie, na pewno mniej niż Twoje 1,2. Jak na razie to Ty się błaźnisz bo jakoś nie podałeś żadnych twardych argumentów dlaczego turbo to zło. Wszystko to Twoje teorie z którymi mam prawo się nie zgadzać i właśnie to robię :]


Rozbawiłes mnie, bo sie juz pogubiles i sam nie wiesz co pisałes wczesniej. Wiec ja napisze wprost - z gowna bicza nie ukrecisz. W swoim temacie o modyfikacjach swojego punto gt napisałes ,,Jako że niedawno zdarzył mi się mały zonk z głowicą - pęknięcie przy termostacie i wyciek płynu zmobilizowało mnie to do działania''. :hahaha: . Oczywiscie ze zmobilizowalo do dzialania bo trzeba szrota naprawic, zeby chociaż 5 km/h jechało. Modyfikacje na siłe, zeby tylko miec jak najwieksza moc sa dla mnie druciarstwem takze mozesz innym wmawiac, ze Twoje auto sie nie psuje. A o moim 1,2 mozesz sobie pisac co chcesz, ani mnie to nie ziebi, ani nie parzy, poprostu 1.2 to tylko toczydelko itd, itp.

Inny przykład pare lat temu test organizowany przez niemiecka tv Vox w programie AutoMotorSport Tv ( jest gdzies w necie, nie chce mi sie szukac), ktore z super aut pojedzie najszybciej: porsche 911 gt3, merc SL55 AMG, ferrari itd oraz audi rs4 b5 V6 2.7 biturbo/380KM i co sie stalo, w przesilonym audi wybuch silnik :hahaha: . Porazka i wstyd. W konsekwencji w kolejnych wcieleniach topowych modeli S audi zwieksza moc, ale takze zwieksza pojemnosci i ilosci cylindrow, czego przykladem jest V8 4200 i V10 5000, wiec tak jak ja mowie, ze najlepsza jest moc z pojemnosci.
Moge dyskutowac z kims, kto ma pojęcie o czym pisze, a nie z takim laikiem jak Ty, ktory raz, ze nie pamieta co pisal wczesniej,a dwa nie ma wiedzy w tym temacie, chociazby dlatego, ze modyfikacji nie wykonujesz sam, tylko ktos z ''zewnatrz''.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247654 Wysłany: 30 Kwi 2009, 15:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 08 Wrz 2008,
Posty: 94
Pomógł: 4
Cytuj:
Rozbawiłes mnie, bo sie juz pogubiles i sam nie wiesz co pisałes wczesniej. Wiec ja napisze wprost - z gowna bicza sie nie ukreci. W swoim temacie o modyfikacjach punto gt napisałes ,,Jako że niedawno zdarzył mi się mały zonk z głowicą - pęknięcie przy termostacie i wyciek płynu zmobilizowało mnie to do działania''. :hahaha: . Oczywiscie ze zmobilizowalo do dzialania bo trzeba szrota naprawic, zeby chociaż 5 km/h jechało. Modyfikacje na siłe, zeby tylko miec jak najwieksza moc sa dla mnie druciarstwem.
Inny przykład pare lat temu test organizowany przez niemiecka tv Vox w programie AutoMotorSport Tv ( jest gdzies w necie, nie chce mi sie szukac), ktore z super aut pojedzie najszybciej: porsche 911 gt3, merc SL55 AMG, ferrari itd oraz audi rs4 b5 V6 2.7 biturbo/380KM i co sie stalo, w przesilonym audi wybuch silnik :hahaha: . Porazka i wstyd. W konsekwencji w kolejnych wcieleniach topowych modeli S audi zwieksza moc, ale takze zwieksza pojemnosci i ilosci cylindrow, czego przykladem jest V8 4200 i V10 5000.
Moge dyskutowac z kims, kto ma pojęcie o czym pisze, a nie z takim laikiem jak Ty.


Za to Ty teraz się popisałeś tym, że nawet daty postu nie potrafisz odczytać poprawnie. 2rotor pisał o uszkodzeniu głowicy dokładnie ponad rok temu, przed tym jak zaczął modyfikować silnik. Albo jestes ignorantem albo jestes po prostu głupi, bo tego jak wygląda silnik robiony przez Zoltara druciarstwem nie można nazwać. Wykonanie jest na światowym poziomie co w efekcie skutkuje bezproblemową pracą. W dodatku te gadanie o 'wysilonych' silnikach - co przez to rozumiesz? Motor z PGT ma pancerne flaki i moce rzędu 200hp nie robią na nim ogromnego wrażenia. Jednak Ty jesteś wielkim znawcą i zobaczyłeś w TV program o czymś tam z kimś tam, że silnik turbo się zepsuł i od razu wszystkie są złe. Nieźle.


Co do tematu - z tego co pamietam, pan przewodnik z FAP podczas oprowadzania wspominał coś o fabrycznym pucharze 500tki abarth które miałyby startować z silnikami 1.4 Turbo znanymi z seryjnych wersji, ale podkręconych do mocy 200KM. To świadczy o tym, że na pewno te silniki w seryjnych odmianach nie są zbyt wysilone. A nowa odmiana 1.6 16v nie zaskakuje danymi technicznymi, pewnie żeby to jechało spali tyle samo paliwa co T-Jet, który ma więcej Nm.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247664 Wysłany: 30 Kwi 2009, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
GrimlocK jestes nastepnym durnym ''fachowcem'' :hahaha: , data postu nie ma znaczenia, chodzi o fakt, ze skoro silnik 1400
nie wytrzymal fabrycznej mocy 133KM, to tym bardziej silnik 1400 bedzie mial problemy z moca 200-250KM. Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem to napisze wprost - wysilony silnik czyli 1400-200/250KM, w porownaniu ze fabrycznym 1400/133KM.
200KM to 50% wiecej w porownaniu z oryginalem, 250KM to już 87 % wiecej w porownaniu z orygialem.
Co z tego, ze w wyscigach/rajdach jezdza auta ze zmodyfikowanymi silnikami skoro tam sa inne budzety, chodzi tam o wynik, prestiz, reklame, ze auto tego producenta czy tez tego teamu, bije na glowe konkurencje, ze jest najlepsze, wtedy koszty
nie maja najmniejszego znaczenia, a w tym omawianym przypadku, gdy ktos jezdzi seicento (nie obrazajac innych uzytkownikow seicento) do bogaczy nie nalezy.
Zycze zatem wszystkim milego wypoczynku na majowce, a Tobie GrimlocK nie zaszkodzi nawet przesiadywanie na sloneczku, bo szarych komorek u Ciebie brak. Pozdro :mrgreen:

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247674 Wysłany: 30 Kwi 2009, 16:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 08 Wrz 2008,
Posty: 94
Pomógł: 4
charlie napisał(a):
GrimlocK jestes nastepnym durnym ''fachowcem'' :hahaha: , data postu nie ma znaczenia, chodzi o fakt, ze skoro silnik 1400
nie wytrzymal fabrycznej mocy 133KM, to tym bardziej silnik 1400 bedzie mial problemy z moca 200-250KM. Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem to napisze wprost - wysilony silnik czyli 1400-200/250KM, w porownaniu ze fabrycznym 1400/133KM.
200KM to 50% wiecej w porownaniu z oryginalem, 250KM to już 87 % wiecej w porownaniu z orygialem.
Co z tego, ze w wyscigach/rajdach jezdza auta ze zmodyfikowanymi silnikami skoro tam sa inne budzety, chodzi tam o wynik, prestiz, reklame, ze auto tego producenta czy tez tego teamu, bije na glowe konkurencje, ze jest najlepsze, wtedy koszty
nie maja najmniejszego znaczenia, a w tym omawianym przypadku, gdy ktos jezdzi seicento (nie obrazajac innych uzytkownikow seicento) do bogaczy nie nalezy.
Zycze zatem wszystkim milego wypoczynku na majowce, a Tobie GrimlocK nie zaszkodzi nawet przesiadywanie na sloneczku, bo szarych komorek u Ciebie brak. Pozdro :mrgreen:


Durny to najwyżej Ty możesz być nazywając ludzi nie zgadzających się z Twoimi teoriami wyssanymi z palca durniami :) Nie zamierzam dalej prowadzić dyskusji, bo i tak Cię nikt nie przekona :) A o moje szare komórki to się nie musisz martwić, są w całkiem niezłej kondycji.


Jeszcze dodam, że data tamtego postu zacytowanego przez Ciebie ma znaczenie, bo uszkodzenie wynikneło prawdopodobnie z wady fabrycznej/zmęczenia materiału, co nie jest niczym nadzwyczajnym w silniku który ma ponad 10 lat. Ale Ty wiesz lepiej :) I dlaczego tak się uczepiłeś tego SC? Myslisz, ze nawet jak ktoś posiada 911 czy jakies Ferrari to jeździ nim na codzień? Wątpie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247675 Wysłany: 30 Kwi 2009, 16:37; 
 Temat postu:
Dyskusja wywołuje emocje - to bardzo dobrze!
Ale oprócz emocji wskazanye jest utrzymanie pewnego poziomu dyskusji, a tego tu zabrakło. Obrażanie forumowiczy, którzy mają inne zdanie jest poniżej krytyki, dlatego prośba do modów o zaprowadzenie porządku i wydobycie poziomu dyskusji z rynsztoka. :/ :evil: :twisted:


Góra
  
 
 
 Post #247678 Wysłany: 30 Kwi 2009, 16:53; 
 Temat postu:
Grzegorz1976 napisał(a):
Dyskusja wywołuje emocje - to bardzo dobrze!
Ale oprócz emocji wskazanye jest utrzymanie pewnego poziomu dyskusji, a tego tu zabrakło. Obrażanie forumowiczy, którzy mają inne zdanie jest poniżej krytyki, dlatego prośba do modów o zaprowadzenie porządku i wydobycie poziomu dyskusji z rynsztoka. :/ :evil: :twisted:


Po prostu następna osoba która obrazi inną dostanie osta na stałe. Dyskusja (mimo że offtopowa) dyskusją, ale jakiś poziom trzeba zachować!


Góra
  
 
 
 Post #247802 Wysłany: 30 Kwi 2009, 23:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
Ja tam wszystkim którzy uważają że turbo to zło proponuję wsadzić sobie 5,7L Hemi do Kropka :) Tylko uwaga bo może nie chcieć skręcać :)

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247814 Wysłany: 01 Maj 2009, 00:49; 
 Temat postu:
2rotor napisał(a):
Ja tam wszystkim którzy uważają że turbo to zło proponuję wsadzić sobie 5,7L Hemi do Kropka :) Tylko uwaga bo może nie chcieć skręcać :)


Centralnie go umieścić, dociążyć trochę przód i wyważyć masę i będzie skręcał ;) miałem już takie szatańskie plany tylko z innym silnikiem w miejscu kanapy pasażera :E


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 105 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO