Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Kto swoim kropkiem jeździ w KJS bądź wyżej??
http://fiatpunto.com.pl/topic11224-25.html
Strona 2 z 3

Autor:  ZoLtaR [ 16 Mar 2009, 21:30 ]
Temat postu: 

heh to akurat jest niemozliwe zeby skrzynie 1.1 spi uzyc we wzdluznym silniku bo jedna polos bys mial w tylnej belce a druga w podlodze :lol: . skrzynia jest z malarii

Autor:  BARTEKcoupe [ 16 Mar 2009, 21:45 ]
Temat postu: 

aha to nawet nie wiedziałem że pasi ta skrzynia :D Ściągnął mi się filmik i powiem że ładnie zapiernicza :D :banan:

Autor:  ZoLtaR [ 16 Mar 2009, 21:51 ]
Temat postu: 

skrzynia nie pasuje, trzeba dorobic sobie flansze. zreszta nie ma rzeczy niemozliwych :lol:

Autor:  Thomas [ 16 Mar 2009, 22:02 ]
Temat postu: 

ZoLtaR ale siedzenie z tylu musiales przesuwac bo chyba ten silnik nie wszedl w miejsce silnika malca ... ??

Autor:  ZoLtaR [ 16 Mar 2009, 22:05 ]
Temat postu: 

nic nie musialem przesuwac, tylko customowa belka do powieszenia motorowni i pod zderzak. z tylu seria panie seria

Image

Autor:  mrider [ 17 Mar 2009, 00:03 ]
Temat postu: 

ZoLtaR jak rozwiązałeś sprawę chłodzenia?

Autor:  ZoLtaR [ 17 Mar 2009, 00:23 ]
Temat postu: 

Image

Image

Image

Autor:  mrider [ 17 Mar 2009, 01:55 ]
Temat postu: 

No tak myślałem bo patent na chłodnicę z boku silnika i powiększenie wlotu tak jak to robili przy swapach 900-tki z Fiata 127 tutaj by nie zdał rezultatu.
Btw te kobyłki pod autem i motorynka w tle wymiatają :E

Autor:  STax [ 17 Mar 2009, 01:57 ]
Temat postu: 

mrider napisał(a):
patent na chłodnicę z boku silnika i powiększenie wlotu tak jak to robili przy swapach 900-tki z Fiata 127

Chłodnica z boku silnika tzn dokładniej na boku jego komory była też seryjnie w bisie :E

Autor:  mrider [ 17 Mar 2009, 02:01 ]
Temat postu: 

STax nie tak. Tam gdzie jest wlot powietrza po stronie pasażera to powiększano dziurę w dół i od środka montowano chłodnicę. W BIS-ie to jest troszkę inaczej.

Autor:  STax [ 17 Mar 2009, 02:02 ]
Temat postu: 

mrider: no ciut inaczej, w bisie pamiętam, że chyba po stronie kierowcy była ta chłodnica.

Autor:  ZoLtaR [ 17 Mar 2009, 09:21 ]
Temat postu: 

motorynka i pieńki sa cool 8)

Autor:  Rafalinek [ 17 Mar 2009, 12:27 ]
Temat postu: 

ZoLtaR ładnego malacza miałaś
PS. U mnie do dzisiaj 2 romety stoją ;)

Autor:  jacekm [ 03 Lis 2010, 12:33 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
2rotor: ale z tego co wiem, to maluchy nie jeżdżą w tej samej klasie w KJS co punto... Klasy są z tego co pamiętam
I - do 903ccm
II - do 1300ccm
III- do 1600ccm
IV - powyżej 1600ccm
Do tego jeszcze diesle wolnossące mają mnożnik 0,75x pojemność a turbo benzyna ma chyba mnożnik 1,5x pojemność... Prznajmniej jakoś tak to na tym studenckim było, a zasady tam były właśnie z KJS'ów ściągnięte.

Ale co do maluchów to się zgadzam, widziałem malucha z silnikiem 900 z fiata ritmo chyba i ładnie szalał...

Z tego co ja się orientuję klasy w KJS wyglądają tak:
Kod:
Samochody dopuszczone do udziału w KJS zostaną podzielone na klasy wg. pojemności skokowej silnika:
# Klasa 0 - do 1000 ccm włącznie
# Klasa 1 - powyżej 1000 ccm do 1150 ccm włącznie
# Klasa 2 - powyżej 1150 ccm do 1400 ccm włącznie
# Klasa 3 - powyżej 1400 ccm do 1600 ccm włącznie
# Klasa 4 - powyżej 1600 ccm do 2000 ccm włącznie
# Klasa Open - powyżej 2000 ccm
# Grupa RWD (Samochody napędzane tylko na tylną oś) z wyłączeniem klasy Gość.
# Klasa Gość - Zawodnicy z licencją, samochody bez podziału na poj. silnika

Autor:  STax [ 03 Lis 2010, 15:17 ]
Temat postu: 

jacekm: to chyba w każdym KJS'ie mogą sobie inaczej te klasy ustawiać, nie ma chyba jakiegoś odgórnego podziału.

Autor:  pininfarin01 [ 21 Lis 2010, 11:29 ]
Temat postu: 

jesli KJS organizowany jest przez polski zwiazek motorowy to pdodział klas sie nie zmienia i jest taki sam ,jesli organizatorem jest osoba prywatna to moze robic podział jak chce.


wracajac do tematu to raz kropkiem wystartowałem w KJSie i powiem tylko tyle,kto chce walczyc o "pudło" to musi poszukac innego wozidełka, w takich imprezach liczy sie; ZWINNOŚĆ AUTA+MOC AUTA+UMIEJĘTNOŚCI KIEROWCY


Image

Autor:  Janush [ 26 Gru 2010, 17:41 ]
Temat postu: 

wydaje mi się, że Uno nadawałoby się do KJS. zrywne, zwrotne dodać kubełki i gwint, wywalić zbędne pierdoły ze środka żeby auto było lżejsze i mamy fajną i tanią "rajdówkę"

Autor:  STax [ 27 Gru 2010, 22:12 ]
Temat postu: 

Uno czy punto to praktycznie wszystko jedno, uno waży bazowo jakieś 50kg mniej chyba, ale aerodynamika gorsza (choć przy tych prędkościach nie ma to takiego znaczenia) no i w punciaku na starcie silniki troszkę mocniejsze. Nie wiem jak zawieszeniowo to wygląda w UNO, ale chyba belka z wahaczami w mk I sprawdza się lepiej niż zwykła belka skrętna.

Autor:  BARTEKcoupe [ 27 Gru 2010, 22:37 ]
Temat postu: 

Uno dużo lepiej skręca i ma lepszą reakcje. Co do wagi to jest to dużo więcej niż 50kg. Punto mimo wszystko wydaje mi się ciężkim autem

Autor:  Janush [ 28 Gru 2010, 00:02 ]
Temat postu: 

Kolega z pracy ma Uno chyba 1,4 fire (72Km?) i ciężko jest się utrzymać przed nim (GP 77Km) :? i stąd te moje domysły, że Uno jest lepsze... nawet chwalił się, że jego Uno objechało Maryśke innego kumpla (115Km), tyle, że to było kombi w dieslu to i więcej waży.

Autor:  pieta [ 29 Gru 2010, 16:36 ]
Temat postu: 

przeciez gp (1.4 77 kucy) jest ciezsze o jakie 150 kilo od standard kropka nie wspominajac o uno.
Swoim zlomem objechalem nawet golfa IV 1.9 w wersji sdi az 68 kucy :hahaha: ale to nie ma sie czym chwalic

Autor:  STax [ 29 Gru 2010, 17:21 ]
Temat postu: 

Janush napisał(a):
Kolega z pracy ma Uno chyba 1,4 fire (72Km?) i ciężko jest się utrzymać przed nim (GP 77Km) i stąd te moje domysły, że Uno jest lepsze...

NO uno od GP na pewno ma lepsze osiągi, w końcu uno coś koło 800kg waży a GP koło 1000kg.

BARTEKcoupe napisał(a):
Uno dużo lepiej skręca i ma lepszą reakcje. Co do wagi to jest to dużo więcej niż 50kg. Punto mimo wszystko wydaje mi się ciężkim autem

Czy uno lepiej skręca to się nie będę spierał, bo mało uno jeździłem. Co do wagi to punto ma ok 860-870kg (1.1), a uno chyba 790-800kg. Punto mk I raczej ciężkie nie jest, jak na swoją klasę i rocznik to chyba jedno z najlżejszych aut.

Autor:  BARTEKcoupe [ 29 Gru 2010, 18:23 ]
Temat postu: 

Cytuj:
Czy uno lepiej skręca to się nie będę spierał, bo mało uno jeździłem. Co do wagi to punto ma ok 860-870kg (1.1), a uno chyba 790-800kg. Punto mk I raczej ciężkie nie jest, jak na swoją klasę i rocznik to chyba jedno z najlżejszych aut.

Punto gt waży 1000-1100kg, więc normalne będzie jakieś 100kg lżejsze tylko i zależy to od wyposażenia. Jak dla mnie lekkie nie jest jak na takie małe auto :|

Autor:  mati.91 [ 29 Gru 2010, 18:42 ]
Temat postu: 

Moje 1.1 z zerowym wyposażeniem waży 842kg, tak jest wpisane w dowodzie i w necie też takie informacje są.

Autor:  BARTEKcoupe [ 29 Gru 2010, 18:44 ]
Temat postu: 

to co w dowodzie mija się z prawdą bo moje ma wpisana taka sama wage

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/