Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Komora silnika Punto I 1.4 GT a Punto 2 FL 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic31101.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marsi [ 01 Paź 2011, 08:20 ] |
Temat postu: | Komora silnika Punto I 1.4 GT a Punto 2 FL 1.2 8V |
Witam! Zastanawiam sie nad wsadzeniem silnika do mojego P2FL 1.2 8V z PI 1.4 GT Ktoś może już robił taki zabieg? Czy ten silnik wejdzie do mojej komory silnikowej? Czy ewentualnie dużo trzeba przerabiać w komorze mojego P2FL? Dzieki za KONKRETNE odpowiedzi. Pozdr! |
Autor: | wojtass18 [ 01 Paź 2011, 09:43 ] |
Temat postu: | |
wejść wejdzie bez problemu, pewnie mocowania silnika są inne i będzie trzeba przerabiać o szczegóły proponuje zapytać ZoLtaR http://fiatpunto.com.pl/topic18343-945.html |
Autor: | STax [ 01 Paź 2011, 10:11 ] |
Temat postu: | |
Jak miesci sie 1.8 w hgt to i 1.4 sie zmesci, tylko kombinacji bedzie mnostwo no i problem z szyna can. |
Autor: | pilot [ 01 Paź 2011, 11:08 ] |
Temat postu: | |
daruj sobie takie zmiany bez sensu bez 10kola nie masz co startowac.Mozesz kupuc drugiego fiata o podobnej mocy. |
Autor: | ZoLtaR [ 01 Paź 2011, 11:36 ] |
Temat postu: | |
Po co iść w GT jak masz Tjeta i powiesisz go na tym co masz bez rzeźby? Pomijam już fakt, że ten silnik ma sporo większy potencjał. Anyway, tak da się. Poszukaj użytkownika samsonite na forum puntosports i jego mk2 1.4gt turbo do wyścigów górskich. |
Autor: | Marsi [ 01 Paź 2011, 11:53 ] |
Temat postu: | |
ZoLtaR napisał(a): powiesisz go na tym co masz bez rzeźby
jak mam to rozumieć? i z jakiego fiata jest ten T-jet? Grande? Bravo II? |
Autor: | ZoLtaR [ 01 Paź 2011, 11:56 ] |
Temat postu: | |
Z co drugiego fiata i alfy, które są teraz na rynku |
Autor: | dzikidaniel [ 01 Paź 2011, 19:56 ] |
Temat postu: | |
ZoLtaR napisał(a): Anyway, tak da się. Poszukaj użytkownika samsonite na forum puntosports i jego mk2 1.4gt turbo do wyścigów górskich.
Tyle że on przenosił elementy podłużnic by mieć na czym ten silnik zawiesić. Też myślę że w erze Tjetów pakowanie się w 1.4T SOHC trochę bez sensu. Przede wszystkim SOHC są o wiele cięższe od Fire'owskiego Tjeta, a za cenę wsadzenia silnika z GTka masz już jeżdżącego kropka z Tjetem pod maską. |
Autor: | STax [ 01 Paź 2011, 19:58 ] |
Temat postu: | |
ZoLtaR napisał(a): Pomijam już fakt, że ten silnik ma sporo większy potencjał.
Nowy T-jet ma większy potencjał niż stary 1.4? Z czego to wynika? Z tego że to 16v czy ogólnie z konstrukcji i zastosowanych materiałów? |
Autor: | dzikidaniel [ 01 Paź 2011, 20:07 ] |
Temat postu: | |
Głowica. Seryjnym Tjet nie wytrzyma tego co seryjny silnik z GT, jednak przy mocniejszych podzespołach można liczyć na więcej niż z 1.4T. Jeszcze jest kwestia znalezienia silnika z 1.4T (przede wszystkim zdrowego) bo tam prócz silnika trzeba od razu wsadzić skrzynie, półosie, zapewne inne zwrotnice i pełno innych dupereli... |
Autor: | Marsi [ 01 Paź 2011, 22:34 ] |
Temat postu: | |
jaki jest koszt zrobienia na glanc mojego P2FL 1.2 8V : z silnikiem i "duperelami" z 1.4 GT ? z silnikiem i "duperelami" z 1.4 T-Jet ? Tylko ceny proszę podawać jakieś realne a nie wyssane z palca |
Autor: | dzikidaniel [ 01 Paź 2011, 23:08 ] |
Temat postu: | |
Co masz na myśli pisząc realne ceny? Koszt samych części, to ok 8kzł w przypadku Tjeta, w przypadku GT to ok 4-6kzł. |
Autor: | ZoLtaR [ 01 Paź 2011, 23:16 ] |
Temat postu: | |
pomnóż to x3 + robocizna kogoś ogarniętego i masz w miarę realną cenę. Ogólnie żeby miało ręce i nogi 20k+. Górnej granicy nie ma. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |