Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Komora silnika Punto I 1.4 GT a Punto 2 FL 1.2 8V
http://fiatpunto.com.pl/topic31101.html
Strona 1 z 1

Autor:  Marsi [ 01 Paź 2011, 08:20 ]
Temat postu:  Komora silnika Punto I 1.4 GT a Punto 2 FL 1.2 8V

Witam! Zastanawiam sie nad wsadzeniem silnika do mojego P2FL 1.2 8V z PI 1.4 GT Ktoś może już robił taki zabieg? Czy ten silnik wejdzie do mojej komory silnikowej? Czy ewentualnie dużo trzeba przerabiać w komorze mojego P2FL? Dzieki za KONKRETNE odpowiedzi.
Pozdr!

Autor:  wojtass18 [ 01 Paź 2011, 09:43 ]
Temat postu: 

wejść wejdzie bez problemu, pewnie mocowania silnika są inne i będzie trzeba przerabiać
o szczegóły proponuje zapytać ZoLtaR
http://fiatpunto.com.pl/topic18343-945.html

Autor:  STax [ 01 Paź 2011, 10:11 ]
Temat postu: 

Jak miesci sie 1.8 w hgt to i 1.4 sie zmesci, tylko kombinacji bedzie mnostwo no i problem z szyna can.

Autor:  pilot [ 01 Paź 2011, 11:08 ]
Temat postu: 

daruj sobie takie zmiany bez sensu bez 10kola nie masz co startowac.Mozesz kupuc drugiego fiata o podobnej mocy.

Autor:  ZoLtaR [ 01 Paź 2011, 11:36 ]
Temat postu: 

Po co iść w GT jak masz Tjeta i powiesisz go na tym co masz bez rzeźby? Pomijam już fakt, że ten silnik ma sporo większy potencjał.

Anyway, tak da się. Poszukaj użytkownika samsonite na forum puntosports i jego mk2 1.4gt turbo do wyścigów górskich.

Autor:  Marsi [ 01 Paź 2011, 11:53 ]
Temat postu: 

ZoLtaR napisał(a):
powiesisz go na tym co masz bez rzeźby

jak mam to rozumieć? i z jakiego fiata jest ten T-jet? Grande? Bravo II?

Autor:  ZoLtaR [ 01 Paź 2011, 11:56 ]
Temat postu: 

Z co drugiego fiata i alfy, które są teraz na rynku

Autor:  dzikidaniel [ 01 Paź 2011, 19:56 ]
Temat postu: 

ZoLtaR napisał(a):
Anyway, tak da się. Poszukaj użytkownika samsonite na forum puntosports i jego mk2 1.4gt turbo do wyścigów górskich.

Tyle że on przenosił elementy podłużnic by mieć na czym ten silnik zawiesić.

Też myślę że w erze Tjetów pakowanie się w 1.4T SOHC trochę bez sensu. Przede wszystkim SOHC są o wiele cięższe od Fire'owskiego Tjeta, a za cenę wsadzenia silnika z GTka masz już jeżdżącego kropka z Tjetem pod maską.

Autor:  STax [ 01 Paź 2011, 19:58 ]
Temat postu: 

ZoLtaR napisał(a):
Pomijam już fakt, że ten silnik ma sporo większy potencjał.

Nowy T-jet ma większy potencjał niż stary 1.4? Z czego to wynika? Z tego że to 16v czy ogólnie z konstrukcji i zastosowanych materiałów?

Autor:  dzikidaniel [ 01 Paź 2011, 20:07 ]
Temat postu: 

Głowica. Seryjnym Tjet nie wytrzyma tego co seryjny silnik z GT, jednak przy mocniejszych podzespołach można liczyć na więcej niż z 1.4T.
Jeszcze jest kwestia znalezienia silnika z 1.4T (przede wszystkim zdrowego) bo tam prócz silnika trzeba od razu wsadzić skrzynie, półosie, zapewne inne zwrotnice i pełno innych dupereli...

Autor:  Marsi [ 01 Paź 2011, 22:34 ]
Temat postu: 

jaki jest koszt zrobienia na glanc mojego P2FL 1.2 8V :
z silnikiem i "duperelami" z 1.4 GT ?
z silnikiem i "duperelami" z 1.4 T-Jet ?

Tylko ceny proszę podawać jakieś realne a nie wyssane z palca :)

Autor:  dzikidaniel [ 01 Paź 2011, 23:08 ]
Temat postu: 

Co masz na myśli pisząc realne ceny? Koszt samych części, to ok 8kzł w przypadku Tjeta, w przypadku GT to ok 4-6kzł.

Autor:  ZoLtaR [ 01 Paź 2011, 23:16 ]
Temat postu: 

pomnóż to x3 + robocizna kogoś ogarniętego i masz w miarę realną cenę. Ogólnie żeby miało ręce i nogi 20k+. Górnej granicy nie ma.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/