Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
1.2 8V Wymiana termostatu. http://fiatpunto.com.pl/topic6421.html |
Strona 1 z 9 |
Autor: | E.T. [ 28 Lut 2008, 02:29 ] |
Temat postu: | |
ipIV napisał(a): W miarę pewny sposób: Silikon, uszczelka, silikon w pewnym, moim, poprzenim bolidzie na sam sylikon zdało egzamin! [ Dodano: 28 Lut 2008 01:29 ] ipIV napisał(a): następnie przykręcamy termostat tak aby nie ukręcić śrub
w pewnym, moim, poprzenim bolidzie dokonałem tego odkręcając i niezła jazda potem była, ale sytuacja została opanowana i jak coś, to mogę już doradzać! :p |
Autor: | ipIV [ 28 Lut 2008, 22:14 ] |
Temat postu: | |
E.T. napisał(a): bolidzie dokonałem tego odkręcając
U mnie poszły bez oporu i problemu.... Miałem wrażenie, że były te śrubki nie dokręcone Największa jazda była ze ściągnięciem węża... podważając śrubokrętem bałem się żeby nie pękł, ale nie pękł |
Autor: | marjan1985 [ 29 Lut 2008, 09:03 ] |
Temat postu: | |
nie podales ceny termostatu fajne wiaderko |
Autor: | ipIV [ 29 Lut 2008, 10:20 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: nie podales ceny termostatu 30zł z uszczelką napisałem przecież... :] [ Dodano: 29 Lut 2008 09:20 ] Dobra zmieniłem, żeby nie było już wątpliwości Cytuj: fajne wiaderko
Wiem 5zł w biedronce |
Autor: | jak [ 29 Lut 2008, 22:14 ] |
Temat postu: | |
E, wąż też ciekawy |
Autor: | ipIV [ 29 Lut 2008, 22:22 ] |
Temat postu: | |
Co wy chcecie od mojego węża? |
Autor: | jak [ 29 Lut 2008, 22:30 ] |
Temat postu: | |
Nie no hm jest OK |
Autor: | ipIV [ 18 Mar 2008, 21:59 ] |
Temat postu: | |
Poza tym warto się zaopatrzyć w trochę płynu chłodniczego (Tu się wyleje, tam kilka kropelek ucieknie itp...), a najlepiej kupić 5l nowego |
Autor: | gacol;] [ 18 Mar 2008, 22:10 ] |
Temat postu: | |
Podobno zamiast płynu chłodniczego dobry jest płyn zimowy do spryskiwaczy. Podobno! |
Autor: | ipIV [ 18 Mar 2008, 22:22 ] |
Temat postu: | |
gacol;] napisał(a): Podobno zamiast płynu chłodniczego dobry jest płyn zimowy do spryskiwaczy. Podobno!
Chcesz, żeby sie pieniło? Płyn chłodniczy ma to do siebie, że nie może się pienić |
Autor: | gacol;] [ 18 Mar 2008, 23:01 ] |
Temat postu: | |
ja tam nie wiem pisze co usłyszałem ale masz racje silnika od srodka sie nie czysci |
Autor: | uki1906 [ 01 Sie 2008, 10:11 ] |
Temat postu: | |
Koledzy, a w ktorym miejscu znajduje sie termostat w jtd? |
Autor: | Kroolu [ 24 Paź 2008, 19:44 ] |
Temat postu: | |
Przydalaby sie taki sam manual do 16v:P |
Autor: | Discrete [ 31 Lip 2009, 11:44 ] |
Temat postu: | |
w 16v jest tak samo |
Autor: | tamias [ 24 Wrz 2009, 20:03 ] |
Temat postu: | |
Operacja się udała. Z małym wypadkiem jak to zawsze kiedy grzebię w samochodzie. Ukręciłem odpowietrznik nagrzewnicy Albo jestem za silny albo on za słaby. Rozwierciłem to co zostało w środku i przykręciłem śrubę. Na śrubę założyłem gumową uszczelkę którą zdjąłem z resztki ukręconego odpowietrznika. Chyba nie cieknie ;p Może tak być? |
Autor: | Gennosuke [ 24 Wrz 2009, 20:22 ] |
Temat postu: | |
jak nie cieknie i możesz odpowietrzyć to jak najbardziej oby śruba tylko nie zaczęła rdzewieć |
Autor: | ipIV [ 24 Wrz 2009, 21:18 ] |
Temat postu: | |
płyn ma dodatki antykorozyjne |
Autor: | Gennosuke [ 25 Wrz 2009, 16:07 ] |
Temat postu: | |
pewnie tak ale takie dziwne naloty moga sie robic z tego co kiedys widzialem chociaz moze to było tak ze i woda byla zalewana ;/ |
Autor: | tamias [ 25 Wrz 2009, 17:24 ] |
Temat postu: | |
No moj chyba byl zalany woda bo to co zlalem to nie byl plyn tylko takie zółte coś ;p I nalot taki rdzawego koloru jest na wezu w srodku i w calej instalacji. Jak to usunąć? A srobka jednak cos puszcza ale mam juz nastepny pomysl, przewiercilem ten oryginalny korek (to co z niego zostalo) i w niego wkrece srobke. Czyli poprostu dorobie mu gwint i powinno wtedy byc idealnie |
Autor: | oska89 [ 06 Gru 2009, 00:34 ] |
Temat postu: | |
a ja chciałem zapytać czy jest możliwa wymiana termostatu bez spuszczania płynu i odpowietrzania ? |
Autor: | STax [ 06 Gru 2009, 00:43 ] |
Temat postu: | |
oska89: jak zdejmiesz termostat to płyn wypłynie, oczywiście nie cały, ale tyle ile jest powyżej poziomu termostatu, więc musisz go spuścić. A odpowietrzanie to już obowiązkowo. |
Autor: | greg505 [ 06 Gru 2009, 00:43 ] |
Temat postu: | |
nie w uproszczeniu - "termostat znajduje sie ponizej poziomu plynu" |
Autor: | oska89 [ 06 Gru 2009, 00:48 ] |
Temat postu: | |
ok rozumiem dzięki za szybka odpowiedź aha, a czy termostat ma się coś do spalania ? |
Autor: | greg505 [ 06 Gru 2009, 00:50 ] |
Temat postu: | |
posrednio tak prz uszkodzonym termostacie silnik o wiele dluzej osiaga optymalna temperature pracy |
Strona 1 z 9 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |