Tak jak w temacie w moim
Y kończy się chyba silnik
1.2 8v
Objawy :
Głośne stukanie metaliczne na biegu jałowym,słyszalne w silniku,
obroty delikatnie falują i w raz z ich wzrostem słychać to stukanie,ale nic poza tym się nie dzieje silnik pali i pracuje ok
Dodam że dopiero co wymieniłem olej ale wątpię aby to miało wpływ
Olej o tej samej specyfikacji 10W40
Regulacja luzu zaworowego była robiona jakieś 18 tyś temu
Silnik trochę brał i bierze ale bez tragedii jakieś 3L na 17tyś.
I teraz mam pytanie do was jakich kosztów naprawy mogę się spodziewać ?
Wiem że nie wiecie w jakim jest stanie silnik ale chodzi chociaż o rząd wielkości
Ewentualnie podajcie same ceny poszczególnych części które znacie + robocizny
Dodam tylko że używkę to sobie raczej odpuszczę bo nie mam szczęścia
Aaa i jeszcze jedno pytanie tak z ciekawości

czy silnik z Punto II będzie pasował do Punto I z tego co widać są inaczej mocowane chyba
