You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 19:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #188106 Wysłany: 10 Lis 2008, 17:50; 
 Temat postu: Jak wyjac filtr paliwa ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
Witam mocuje sie juz z tym chyba godzine i dziad nie chce odpuscic. Zdjalem mocowanie zostal sam filtr z dwoma przewodami, odgialem dwie zapadki i nic nie idze. Czy ktos moze podac pomocny pomysl ?

Z gory dzieki


Góra
 Profil  
 

 
 Post #188116 Wysłany: 10 Lis 2008, 18:31; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
chyba odwrotnie nie odginac ale sciskac te zapadki .........

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188146 Wysłany: 10 Lis 2008, 19:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
ale chyba chyba, czy napewno ?:>

http://b62.grono.net/128/111/gallery-67684916-500x500.jpg

To mi sprawai najwiekszy problem :/ Jak to odlaczyc kurka :/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188184 Wysłany: 10 Lis 2008, 20:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
To nie są żadne zapadki , które wbrew pozorom , odginając mozna urwać. Te '' zapadki'' należy mocno nacisnąć.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188204 Wysłany: 10 Lis 2008, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 621
o ile sie nie myle to Kamilbike własnie jedna urwał i szuka innego sposobu na zdjecie tego

_________________
Volvo V70 2.3 20vT
Mk1 1.9 16vT Q2 N2O

https://www.facebook.com/punto16vT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188221 Wysłany: 10 Lis 2008, 21:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
gdzie pewnie pod samochodem lezy, wiec moze da rade ja upchnac na swoje miejsce. To jutro od rana walka bedzie.

_________________
www.g-force.pl

Valeting, Detailing, czyszczenie srodka samochodu. ZAPRASZAMY Warszawa, Bydgoszcz i okolice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188320 Wysłany: 11 Lis 2008, 00:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
To, że sie urwie to uszko, to jeszcze nic straconego. Można zastąpić czymś innym.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188408 Wysłany: 11 Lis 2008, 12:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Pawel
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Wielkopolska
Rejestracja: 10 Wrz 2007,
Posty: 158
Ja urwałem na jednym króćcu obie ale dało rade zdjąć przy pomocy dwóch śrubokrętów, ścisnąłem to nimi i zeszła. Jak koledzy piszą to się ściska a nie odgina. Warto przy okazji zdjąć wąż wychodzący z pompy paliwa, co by nie urwać jeszcze czegoś tam, bo wtedy to będzie problem.

_________________
Punto 1.1 55 SX 1996r


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188413 Wysłany: 11 Lis 2008, 12:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 17 Cze 2007,
Posty: 280
Ja uciąłem szybko złączki bo poprzedni właściciel miał złamane te zabezpieczenia. Połączyłem filtr i przewody gumowym wężykiem skręcone opaskami wszystko jest wporządku nic nie cieknie i z wymiana filtra nie ma problemu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188442 Wysłany: 11 Lis 2008, 13:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
A ja bylem madry i nie wyrzuyucilem tych ulamanych cyckow :P Wlasnie skonczylem wymieniac filtr, nic nie cieknie :D Dzieki za pomoc :)

_________________
www.g-force.pl

Valeting, Detailing, czyszczenie srodka samochodu. ZAPRASZAMY Warszawa, Bydgoszcz i okolice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188444 Wysłany: 11 Lis 2008, 14:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
Kamilbike to opisz, żeby wszyscy wiedzieli, co zrobić w przypadku uszkodzenia.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188611 Wysłany: 11 Lis 2008, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
Spoko oko. Nie wiem czy mamy tutaj na forum cos takiego jak dzial techniczny FAQ czy nie, ale jesli jest to prosilbym moda o przeniesienie ponizszego tekstu do tamtego dzialu :)

Filtr paliwa mamy przy prawym tylnym kole. Ja zeby sie o niego dostac musialem wrzucic samochod na lewarek, nie mialem nigdzie w poblizu kanalu. Jak juz podniesiemy samochod widzimy filtr w obudowie plastikowej, jest ona przykrecona dwoma nakretkami 10mm od strony baku, do jakiegos plaskownika, ktory sie trzyma mocowania baku paliwa. Dobrze byloby gdyby ktos mial dosc dlugie nasadowe poniewaz jakimis typu makrokesz bedzie ciezko podejsc, poniewaz z nakretki wystaje troche gwitu ( nie potrzebowalem do tego nasadowych przelotowych wiec luz ). Po odkreceniu tych 2 nakretek ( u mnie sie urwaly razem z gwintem sruby LOL gruba korozja ich dotkenal) obudowa filtra paliwa daje sie obrucic. Teraz mamy 3 mozliwosci.
1. Odpinamy koncowki przewodow i rozkrecamy obudowe 'na kolanie'
2. Odkrecamy srubke ( krzyzakowa/gwiazdkowa ) ktora jest miedzy otworami od srub ktore trzymaly obudowe do budy i wyjmujemy filtr nast wypinamy przewody
3. ( Ja tak zrobilem ) Wypinamy gorne mocowanie filtra z dolnego, przy pomocy srubokreta plaskiego, tak aby nie polamac 'haczykow' ktore trzymaja bolec od gornego zapiecia ( u mnie niestety sruba sie poddala srubokretowi, poniewaz byla cala skorodowana ), na koncowkach przewodow mamy na kazdej z nich po 2 takie jakby guziczki, trzeba je scisnac ( wymaga troszke sily ) i probowac wypiac przewod, drugi tak samo. Ja w niewiedzi w jednym przewodzie obydwa ulamalem :P Ale poniewz lezaly pod samochodem udalo sie je wlozycna miejsce i wypiac filtr. Nowy filtr zakladamy tak aby strzaleczka byla w strone przodu samochodu, no chyba ze macie cos grubo nadlubane to wtedy popatrzcie po przewodach ktory idzie do silnika ktory od baku. To chyba tyle.

_________________
www.g-force.pl

Valeting, Detailing, czyszczenie srodka samochodu. ZAPRASZAMY Warszawa, Bydgoszcz i okolice


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO