You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 19:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #617074 Wysłany: 04 Paź 2012, 02:14; 
 Temat postu: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Jako, że naciąłem się już na drugim zakładzie w okolicy, zajmującym się hydrauliką siłową, stwierdziłem, że zamówię porządne przewody paliwowe tutaj: http://www.tubes-international.pl/ Firma jest polecana na centomanii, więc może jest to jakiś trop.

W każdym bądź razie, muszę wiedzieć jaki gwint (średnica/typ) ma listwa wtryskowa - końcówkę-wzór gdzieś mi wcieło, a na nowych nie mam żadnych oznaczeń. Jeszcze jakieś dane będą mi potrzebne? Końcówki przewodów paliwowych są jakoś standaryzowane, czy każdy model ma zupełnie coś innego? Jeżeli tak, to wystarczy, że podam markę/model/rok, czy potrzebne są jeszcze jakieś dane?


P.S. Ktoś jest w stanie potwierdzić, czy średnica przewodów, to 6mm? Pytam, bo wbrew pozorom, dla obsługi zakładów nie jest to tak oczywiste, nawet z wzornikiem w dłoni :mrgreen: .


Góra
 Profil  
 

 
 Post #617092 Wysłany: 04 Paź 2012, 08:35; 
 Temat postu: Re: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Board=seicento&Number=286167217&Searchpage=2&Main=286166625&Words=rzel&topic=&Search=true#Post286167217

sam nie mam oryginalnych przewodów pod maską ale kilka lat miałem 6mm, a teraz 8mm i żadnej różnicy nie czuję, więc co ci założą to będzie dobre :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #617161 Wysłany: 04 Paź 2012, 15:01; 
 Temat postu: Re: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Dzięki - jak zwykle znasz odpowiedź na każde pytanie :mrgreen:

W tym temacie jest średnica x skok gwintu - myślisz, że jak powiem, że to przewód do wahy to już będą wiedzieli jaki rodzaj końcówki czy to się jakoś "specjalnie" nazywa? Do tej pory miałem po prostu kawałek starego węża na wzór :mrgreen: .

Swoją drogą, ja już mam powoli dość nieudolności tego typu zakładów - kable zrobione w pierwszym wytrzymały ~miesiąc :? . Zaczęły puchnąć i całe popękały - wyglądały jak stara opona. Do tego stopnia, że z jednego już zaczęło kapać dobrze, że nie strzeliły w trakcie jazdy :mrgreen: . W drugim zakładzie, gdzie też dałem do ręki wzór, zrobili mi o 2mm za małe, czyli 4mm zamiast 6mm :? . I była rzeźba, żeby je jakoś wciągnąć na sztywne przewody :mrgreen: . Powiem szczerze, że jak na tak prostą robotę, to trochę za dużo pomyłek.

Swoją drogą, zastanawia mnie w jaki sposób inna średnica przewodu wpływa na dawkę paliwa. Regulator paliwa jest mechanicznym urządzeniem, żadne korekty nie są wprowadzane - dąży do utrzymania konkretnego dla danych warunków ciśnienia. No i na chłopski rozum, im cieńszy przewód, tym wahy mniej. Mniejsza średnica, czyli przy tej samej ilości paliwa jest większe ciśnienie, które regulator obcina - dobrze myślę?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #617163 Wysłany: 04 Paź 2012, 15:13; 
 Temat postu: Re: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Pawelec90 napisał(a):
Swoją drogą, zastanawia mnie w jaki sposób inna średnica przewodu wpływa na dawkę paliwa. Regulator paliwa jest mechanicznym urządzeniem, żadne korekty nie są wprowadzane - dąży do utrzymania konkretnego dla danych warunków ciśnienia. No i na chłopski rozum, im cieńszy przewód, tym wahy mniej. Mniejsza średnica, czyli przy tej samej ilości paliwa jest większe ciśnienie, które regulator obcina - dobrze myślę?

No tak, po prostu pompa musi się bardziej namęczyć żeby przepchnąć paliwo pod odpowiednim ciśnieniem.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO