You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 19:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #301476 Wysłany: 23 Paź 2009, 17:20; 
 Temat postu: Uszczelka głowicy... Czy pierścienie też?
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 23 Paź 2009,
Posty: 3
Witam.
Mój kropek to bestia z silnikiem 1,2 8V :) Instalacja gazowa jest od 3 miesięcy założona. Ostatnio gdy zaczęły się zimne dni po odpaleniu kopcił na biało :( Pojechałem do mechanika z diagnozą uszczelki głowicy. Sprawdził kompresję i jest ok, ale po rozebraniu głowicy okazało się że jest i woda i olej na tłoku od góry. Wymieniać będę wszystkie uszczelki, śruby głowicy i uszczelniacze zaworów, tylko że mechanik upiera się dodatkowo przy wymianie pierścieni! I tu moje pytanie czy jest sens ruszać pierścienie, i pewnie wypadało by zrobić panewki na korbach? A drugie pytanie czy muszę wymieniać olej jeśli był wymieniany 2 miesiące temu 10w40 LM z MoS2?

_________________
Punto 1,2 8V :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #305553 Wysłany: 05 Lis 2009, 23:18; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Nowy Sącz
Rejestracja: 16 Wrz 2009,
Posty: 45
a jaki masz przebieg w tym punciaku ??

_________________
Czarne Punto sporting 1.2 16v i wytrzeszcz gał gosci w ns z golfów bmw calibr <kocham to> :D:D 11 s 0-100 jak narazie + -
Moj sportas:
http://fiatpunto.com.pl/topic18007.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #310266 Wysłany: 21 Lis 2009, 19:57; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: ok.Przasnysza/Warszawa
Rejestracja: 10 Wrz 2009,
Posty: 7
matlok napisał(a):
Sprawdził kompresję i jest ok, ale po rozebraniu głowicy okazało się że jest i woda i olej na tłoku od góry. Wymieniać będę wszystkie uszczelki, śruby głowicy i uszczelniacze zaworów, tylko że mechanik upiera się dodatkowo przy wymianie pierścieni! I tu moje pytanie czy jest sens ruszać pierścienie, i pewnie wypadało by zrobić panewki na korbach? A drugie pytanie czy muszę wymieniać olej jeśli był wymieniany 2 miesiące temu 10w40 LM z MoS2?


...mechanikiem nie jestem ale jeżeli kompresja ok., i nie ma spadków mocy to panewki ok.A jak duże miałes straty w oleju jak tak Ci dymił?I czy olej był na wszystkich tłokach?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO