|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 23:17
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
lioton |
#273509 Wysłany:
19 Lip 2009, 20:28; Temat postu: tuning kropaska |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Witam
Planuję małe wakacyjne zmiany w moim kropasku i wizualne i mechaniczne.
Na wizualne mam już "plan" , nie będę z niego robił rasowego bolidu na kołach 17". to będzi taki lekki tuning tak aby był przyjazny w codziennym użytkowaniu i radził sobie z 3 osobami na pokąłdzie.
Mam do Was arę pytań o tuning mechniczny. chciałbym zwiększyć nieco moc ale tak aby wiekoszość prac moznabyło wykonac w domowych warunkach i tak aby tuning nie obciązył silnika i aby jak najmniej cześci wymagało wymiany.
Dlatego odpada turbo i wałek z 75, krop ma być ekonomiczny
Zalezy mi na kulturze pracy na bigu jałowym i w dolnym zakresieobrotów, ogólnie chyba najbaredziej obok mocy zalkezt mi własnie na kulturze pracy
dlatego pomysłem o swapie na 16V.
I tutaj mam parę pytań. Po pierwsze prosiłbym o spis wszytskiego co musze wymieć tak abym mógł się od razu brać do pracy
Po drugie czy jesli już to "wszytsko" zamontuję to zyskam te 20km tak od razu po pierwszym uruchomieniu czy będę musiał zmieniać coś z elektroniki ( tego nie jestem wykonać w warukach domowych  )
Ile kosztuje planowanie głowicy 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#273511 Wysłany:
19 Lip 2009, 20:34; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton: odpuść sobie.
Albo moc albo niskie spalanie.
Najlepszym wyjściem jest wałek 866 bo auto wcale nie będzie więcej palić (może minimalnie) a różnica będzie.
Swap to spory koszt - 1000-1500zł silnik + skrzynia, ok 1000zł za osprzęt (kolektory, wiązka, komputer itd) do tego ok 1000-2000zł za wsadzenie (o ile mocowania pasują). Nie wiem jak w mk II będzie wyglądać problem z szyną CAN przy zmianie komputera, ale moze sie dogada.
lioton napisał(a): Po drugie czy jesli już to "wszytsko" zamontuję to zyskam te 20km tak od razu po pierwszym uruchomieniu
Jeśli przełożysz kompletny silnik z wiązką i komputerem to wszystko będzie od razu.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273512 Wysłany:
19 Lip 2009, 20:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): Albo moc albo niskie spalanie.
Niekoniecznie. 16V jest 20km mocniejszy a pali niezauważalnie więcej.
Z Twojego kosztorysu odpada opłata za wsadzenie bo to wykonam we własnym zakresie.
Z tego co się zorientowałem to głowca + skrzynia zmieszczę się z 2000.
Kolektory dostanę przecież w zetsaowe z głowcą . przecież " kompletna głowica" obejmuje kolektory a z dopasowaniem nie będzie problemów, przcież dół silnika jest taki sam
Hmm  komputer
A czym różni się od tego z 8V
Chyba mapa wtryskowa jest ta sama  I wtryski też 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#273515 Wysłany:
19 Lip 2009, 20:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Włóż se wałek 866 za 150 zeta i zapomnij o temacie bo skoro się boisz że Ci będzie 1,2 16V dużo palić to tuning jest nie dla Ciebie.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273516 Wysłany:
19 Lip 2009, 20:53; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): A czym różni się od tego z 8V Chyba mapa wtryskowa jest ta sama I wtryski też 8v od 16v różni się liczbą zaworów... A mapa wtrysku odpowiada nie tylko za to ile paliwa będzie podane, ale też i kiedy a tu dochodzi obsługa dodatkowych 8 zaworów. Poza tym nie jestem pewien na 100% czy dół jest taki sam, czy nie ma minimalnych róznic w tłokach itd bo w mk I były nieznaczne różnice międy 8 a 16v lioton napisał(a): Kolektory dostanę przecież w zetsaowe z głowcą
No to już zależy co znajdziesz, ale jeśli będzie komplet to będzie odpowiednio droższy.
Do tego dolot powietrza jest rozwiązany inaczej niż w 8v więc tu też cały układ trzeba kupić.
Generalnie gra raczej nie warta świeczki, lepiej splanować głowice i włożyć 866. Może aż tyle mocy nie przybędzie, ale będzie działać i będzie taniej.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273517 Wysłany:
19 Lip 2009, 20:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Nie boję się że 16V będzie dużo palić bo wiem że nie będzie dużo palić.
Wałek odpada  Na niskich obrotach nie daje nic i tragicznie obniża kulture pracy na biegu jałowym.
Hmm
A jaki będzie koszt w przybliżeniu zakupienia kompletnego silnika wraz ze skrzynią , kompem i wszytskim co potrzebne będzie w idealnym stanie
Jaki tez będzie koszt planowania głowicy 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273518 Wysłany:
19 Lip 2009, 21:05; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): Jaki tez będzie koszt planowania głowicy Planowanie w sensie wyrównanie to ok 50-60zł. Natomiast splanowanie w celu zwiększenia stopnia sprężania pewnie więcej. lioton napisał(a): A jaki będzie koszt w przybliżeniu zakupienia kompletnego silnika wraz ze skrzynią , kompem i wszytskim co potrzebne będzie w idealnym stanie W idealnym stanie to się części używanych nie sprzedaje  Koszt optymistycznie to 2-2,5tys zł + z 1000zł na remont bym przeznaczył. lioton napisał(a): Nie boję się że 16V będzie dużo palić bo wiem że nie będzie dużo palić.
Dużo nie. Ale chyba zauważalnie więcej od 8v. (Aczkolwiek w stosunku do mocy będzie to opłacalne).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273521 Wysłany:
19 Lip 2009, 21:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273522 Wysłany:
19 Lip 2009, 21:16; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273523 Wysłany:
19 Lip 2009, 21:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#273526 Wysłany:
19 Lip 2009, 21:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
a nie lepiej poszukać czegoś mocniejszego?
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273541 Wysłany:
19 Lip 2009, 22:32; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273620 Wysłany:
20 Lip 2009, 10:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
2000 to brzmi optymistycznie
A oprócz części to jak byłaby cena za założenie no i wgranie oprogramowania
No i jakie te "częsci" byłyby warte polecenia
Ile mocy moznaby takim "soft" uzyskąc biorac pod uwagę to że bardziej nastawiałbym się na moment obrotowy i na niskie obroty 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273621 Wysłany:
20 Lip 2009, 11:13; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton: soft turbo do tego silnika widziałem w internecie w jakiejś firmie za 7tys zł (już z założeniem itd). Na 0,5 Ba to daje coś ponad 100km i ok 200nm (chyba więcej km i mniej nm  ) Przy sofcie nie trzeba odprężać silnika, dodatkowo można jeździć na seryjnej mapie wtrysku (chociaż po jej zmodyfikowaniu efekty będą lepsze).
Jeśli by to robić samemu to samą sprężarkę można dostać poniżej 1000zł, ale do tego dochodzi przerobienie/dorobienie kolektora, układu smarowania sprężarki itd.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273623 Wysłany:
20 Lip 2009, 11:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Osz w mordę 7 tysiaków
A co w takim przypadku z wtryskami sprzęgłem pompą paliwa
Może zostać seryjne czy trzeba zmieniać
Heh  ponad 100KM mi nie potrzebne, wystarczyłoby z 90km i 160-170nm 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273632 Wysłany:
20 Lip 2009, 11:46; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): A co w takim przypadku z wtryskami sprzęgłem pompą paliwa Sprzęgło raczej seryjne zostaje (100% pewności nie mam), pompa chyba się przyda bardziej wydajna. lioton napisał(a): ponad 100KM mi nie potrzebne, wystarczyłoby z 90km i 160-170nm
Takie wartości to bez turbo (tzn moment może nie, ale km jak najbardziej) można osiągnąć, splanowanie głowicy, wałek rozrządu, polerka wszystkich kanałów w głowicy, odpowiednio dobrany wydech i dolot powinny załatwić sprawę. Ale koszt bym też w granicach 3-4 tys obstawiał.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273635 Wysłany:
20 Lip 2009, 12:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Hmm  4 koła to nawet znośnie
Chociaż z drugiej strony za taką cenę to chyba lepiej byłoby z bólem serca rozstać się z kropaskiem
Reasumując to jakie wozidełko mógłbym zakupić za około 16-18k
Oczywiście z małym ( czyt. mniejszym) przebiegem i mocą ok. 100km w porywach do ok. 140 ( tylko że wtedy to już tylko t.diesel  )
Gdyby mi przyszło karmić 140 koni benzyną tobym zbankrutował 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273637 Wysłany:
20 Lip 2009, 12:09; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton: sprzedaj to co masz i kup od zoltara jego mk II FL 1.4 95km.  Ablo poszukaj innego z tym silnikiem w dobrym stanie, bo to chyba będzie to czego szukasz.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273642 Wysłany:
20 Lip 2009, 12:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Ooo
Mniam mniam niezły ten 1.4 16V zoltara
Chociaż klima dla mnie jest zbędna a FL-ka niezbyt mi się z przodu podoba
Niemniej lux kropas
A gdyby tak coś z wyższej półki np. Stilo z dieselkiem lub coś ( Boże wybacz  ) z innych marek 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273652 Wysłany:
20 Lip 2009, 13:09; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton: do wyboru do koloru
Na temat diesli ja się nie wypowiadam bo ich nie lubię  Chociaż osobiście mógłbym przyjąc stilo z 1.9 jtd 140km chociaż koszty utrzymania były by pewnie wyższe niż 1.2 8v
Z innych marek to trudno określić, generalnie kompakty będą palić więcej i jeździć wolniej niż auta klasy B z podobnymi mocami 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273665 Wysłany:
20 Lip 2009, 14:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273668 Wysłany:
20 Lip 2009, 14:08; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Oj lioton troszkę jeszcze musisz poczytać
To jest wałek 12V czyli do silnika o 3 zaworach na cylinder, a w 8v jak nazwa mówi jest tylko po 2 zawory na cylinder [ Dodano: 20 Lip 2009 13:08 ]lioton napisał(a): A inne marki ale nie kompakty
Heh... Bo ja wiem, można patrzeć na fiesty, 206, corsy, clio itd... Niezły byłby mitsubishi colt ale mk II FL 1.4 16v to chyba najlepsza opcja.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273671 Wysłany:
20 Lip 2009, 14:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Hmm
To teraz już niewiem
Jakby mi ktoś zdrowo kaski dołozył to najchętnej bym kupił GP 1.4Tjet
A jaki byłby koszt planowania głowicy i włożenia wałka 866
Ile tak w ogóle kosztuje ten wałek ( nowy  )
Czy jeśli zrobię te 2 rzeczy to kultura pracy będzie lepsza niż seryjny 8V czy moment obrotowy pójdzie w górę ( w sensie obrotów)
I tak nawiasem to czy oprócz seryjnego wałka i tego 866 to pasuje jescze jakiś inny 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#273673 Wysłany:
20 Lip 2009, 14:23; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Cytuj: I tak nawiasem to czy oprócz seryjnego wałka i tego 866 to pasuje jescze jakiś inny Nie wiem, ale pasowanie to nie wszystko, nie każdy wałek da efekt. lioton napisał(a): A jaki byłby koszt planowania głowicy i włożenia wałka 866
Wałek zdaje się coś koło 500-700zł, planowanie myslę że 100-200zł. Moment nie powinien się przenieść wyżej, przynajmniej nie jakoś znacznie.
Kultura pracy powinna zostać standardowa o ile dobrze się zawory wyreguluje.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#273675 Wysłany:
20 Lip 2009, 14:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Hmm
No to teraz już na prawde nie wiem
Inwestować cokolwiek w aktualnego kropa czy raczej porwać się na innego cara
Tak ogólnie rzecz biorąc to mój aktualny krop jest w idealnym stanie jesli nie brać pod uwagę słabych amorów z tyłu i wycieku przy oringu cewek
Pojawia sie przy nim tylko ten problem że to podstawowa wersja pozbawiona przydatnych i nieprzydatnych bajerów
Silnik cyka idealnie tymbardziej teraz na mobilu 5w50
No ale nie ukrywajmy czasem przydałoby się coś więcej albo chociaż sama świadomość że ma się cos więcej pod maską
A zoltar ile chce za swojego kropaska 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|