|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 14:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dziara |
#104847 Wysłany:
19 Mar 2008, 23:40; Temat postu: Dlaczego znika płyn chłodniczy? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
 |
|
|
BzzQ |
#104903 Wysłany:
20 Mar 2008, 08:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 07 Lut 2008, Posty: 268
|
To naormalne przy jeździe na lpg że ubywa płynu w chłodnicy, płyn ogrzewa w parowniku gaz przez membrane wygonaną z gumy (sylikonu), znikome ilości mogą się przedostawać do gazu i być razem z nim spalane...
_________________ Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii
|
|
Góra |
|
 |
Dziara |
#105032 Wysłany:
20 Mar 2008, 17:37; Temat postu: :) |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
 |
BzzQ |
#105077 Wysłany:
20 Mar 2008, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 07 Lut 2008, Posty: 268
|
jak umiem to pomoge
_________________ Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii
|
|
Góra |
|
 |
Dziara |
#105137 Wysłany:
20 Mar 2008, 22:36; Temat postu: :) |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 416
|
|
Góra |
|
 |
BzzQ |
#105215 Wysłany:
21 Mar 2008, 00:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 07 Lut 2008, Posty: 268
|
Na gaz to są zapalniczki i kuchenki turystyczne, slinik jest stworzony do jazdy na benzynie, a gaz jest tylko modyfikacją która wcześniej czy później ale napewno się mu odbije...
_________________ Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii
|
|
Góra |
|
 |
sainz |
#110820 Wysłany:
02 Kwi 2008, 13:40; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wielkopolska Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 5
|
hm mi tez znika. ubylo okolo 0,4 litra na 2000 tys km, ale jak zejdzie do ok. 1 cm ponizej min. juz nie ginie...??????? nie rozumiem tego.
uwazam jednak, ze nie powinien znikac, w uno zrobilem 50 tys na gazie przez ostatnie 3 lata i nie dolalem kropelki... wyciekow brak wiec nie wiem co jest grane...
_________________ Fiat Punto II 2000 1.2 8V LPG
Fiat Uno 45 1992 1.0 LPG
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#111113 Wysłany:
02 Kwi 2008, 23:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
 |
ziomek1000000 |
#266134 Wysłany:
19 Cze 2009, 18:05; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 19 Kwi 2009, Posty: 38
|
Tez mi ginął płyn w niewyjaśniony sposób. Nie było w nim śladów oleju. Pod korkiem brak masła. Oleju nie przybywa - wręcz przeciwne ale ten typ tak ma. Płyn nie bulgotał przy odkręcaniu korka, dym może i był białawy ale tego nie umiem obiektywnie zmierzyć - koloru.
Któregoś dnia postanowiłem sprawdzić działanie włącznika wentylatora. Podłączyłem termometr w obieg płynu i czekałem. Po przekroczeniu 100 st. C z okolicy chłodnicy pojawił się dymek i włączył wentylator. To była parująca w 100 st. C woda, przedostająca się przez nieszczelną (minimalnie) chłodnicę, odparowująca z płynu chłodniczego. Dlatego zmniejszała się jego objętość. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce skąd unosiła się para wody.

|
|
Góra |
|
 |
karol871k |
#389013 Wysłany:
18 Sie 2010, 22:41; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tomaszów Maz. Rejestracja: 22 Maj 2010, Posty: 12
|
mam maly problem... a moze duzy... kiedy samochod stoi plynu chlodniczego nie ubywa natomiast kiedy troche po jezdze znika poza minimalna kreske.... jaki moze byc tego powod ??? dodam jeszcze ze silnik jest bardzo cieply po przejechaniu kilku kilometrow....
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#389015 Wysłany:
18 Sie 2010, 22:47; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
lionen |
#389467 Wysłany:
20 Sie 2010, 11:48; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 27 Maj 2009, Posty: 53
|
mi to leci z tych węży za silnikiem co idą do nagrzewnicy. Tam jest takie specyficzne miejsce gdzie łącza się chyba 3 w jeden i w tym miejscy przy jednym wężyku mokro. Trochę te wężyki przy opasce są zmasakrowane. A płyn kapie przy takim uchu od skrzyni (nie wiem czy się dobrze wyraziłem) i można zawsze po jeździe plamę znaleźć. Polecam położyć jakaś gazetę albo cuś pod silnikiem i sprawdzać. Albo organoleptycznie macając wężyki
|
|
Góra |
|
 |
karol871k |
#389474 Wysłany:
20 Sie 2010, 12:04; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tomaszów Maz. Rejestracja: 22 Maj 2010, Posty: 12
|
wlasnie weze sprawdzalem a pod samochodem po jezdzie jest sucho zadnych plam... slyszalem ze moze byc to uszczelka pod glowica ale nie jestem do konca pewny...
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#389478 Wysłany:
20 Sie 2010, 12:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
karol871k może byc, może być. ale najpierw wyklucz ewentualne bardziej proste usterki, a później będziesz się martwił większymi/droższymi. [ Dodano: 20 Sie 2010 12:12 ]karol871k napisał(a): silnik jest bardzo cieply po przejechaniu kilku kilometrow....
w tych temperaturach jakie mamy za oknem silniki bardzo szybko uzyskują swoją temp. pracy - to dobrze. więc jeśli wskazówka Ci nie przekracza połowy skali, nie zapala się lampka kontrolna to jest OK. u mnie po 3-4 km silnik osiąga temperaturę w połowie skali.
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#389482 Wysłany:
20 Sie 2010, 12:16; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
karol871k napisał(a): slyszalem ze moze byc to uszczelka pod glowica ale nie jestem do konca pewny.
Przepalona uszczelka powoduje spalanie płynu chłodniczego. Zobacz czy pod korkiem oleju nie ma takiego "masełka" albo czy na bagnecie nie widać takich pęcherzyków, bo to jedne z objawów przepalonej uszczelki.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
karol871k |
#389681 Wysłany:
21 Sie 2010, 18:54; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tomaszów Maz. Rejestracja: 22 Maj 2010, Posty: 12
|
sprawdze to dzis z gory dzieki....
[ Dodano: 21 Sie 2010 18:54 ] dzis bylem na kanale i co sie okzalo... przewody wychodzace z chodnicy przy prawej stronie byly sparciale i pod cisnieniem wrzucaly plyn chlodniczy dlatego nie bylo zandych plam kiedy stal:P
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 16 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|