Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Remont kapitalny 1.2 8v http://fiatpunto.com.pl/topic24181.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pawi81 [ 05 Wrz 2010, 22:04 ] |
Temat postu: | Remont kapitalny 1.2 8v |
Witam, niedlugo moj silnik bedzie mial remont kapitalny (tak mi sie wydaje ze to kapitalny). Aktualnie bierze olej i plyn chlodniczy (olej z 1litr na 1000 km, przy jedzie ok. 130 kmh) Na postoju grzeje sie, wiec pewnie uszczelka pod glowica poszla, ale i szklanki brzecza, podejrzewam ze cos tam jeszcze bedzie robione Czy po takim remoncie trzeba ten silnik jakos docierac i przestrzegac jakis zasad? |
Autor: | Swoop [ 07 Wrz 2010, 23:09 ] |
Temat postu: | |
a może zakup "nowego" na alledrogo? |
Autor: | pawi81 [ 07 Wrz 2010, 23:12 ] |
Temat postu: | |
I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu |
Autor: | dzikidaniel [ 08 Wrz 2010, 10:24 ] |
Temat postu: | |
Weź określ przy jakim remoncie to wtedy będzie można powiedzieć czy trzeba docierać czy nie... |
Autor: | wojtass18 [ 08 Wrz 2010, 10:31 ] |
Temat postu: | |
jak robiony szlif wymiana tłoków, pierścieni to trzeba dotrzeć i wcześniej wymienić olej |
Autor: | 2rotor [ 09 Wrz 2010, 13:48 ] |
Temat postu: | |
pawi81 napisał(a): I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu
Powiem ci, że parę silników z Zoltarem kupowaliśmy i da się kupić baję za mniejszą cenę niż remont. To jest popularny motor i możesz sobie kupić prawie nowy. Uważam że mniejsze ryzyko jest kupienia używanego niż tego że ci majstry nie spier.... remontu znając polskich papudrunów. Przemyśl to sobie. |
Autor: | pieta [ 09 Wrz 2010, 14:10 ] |
Temat postu: | |
2rotor napisał(a): pawi81 napisał(a): I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu Powiem ci, że parę silników z Zoltarem kupowaliśmy i da się kupić baję za mniejszą cenę niż remont. To jest popularny motor i możesz sobie kupić prawie nowy. Uważam że mniejsze ryzyko jest kupienia używanego niż tego że ci majstry nie spier.... remontu znając polskich papudrunów. Przemyśl to sobie. Ale rozumiem ze ty z Zoltarem raczej lipy nie odwalacie ? pawi81 jak bedziesz kupowal uzywke to kup moze 1.2 16v, mimo ze kolizyjny to jednak 20 kucy wiecej |
Autor: | 2rotor [ 09 Wrz 2010, 15:30 ] |
Temat postu: | |
pieta napisał(a): 2rotor napisał(a): pawi81 napisał(a): I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu Powiem ci, że parę silników z Zoltarem kupowaliśmy i da się kupić baję za mniejszą cenę niż remont. To jest popularny motor i możesz sobie kupić prawie nowy. Uważam że mniejsze ryzyko jest kupienia używanego niż tego że ci majstry nie spier.... remontu znając polskich papudrunów. Przemyśl to sobie. Ale rozumiem ze ty z Zoltarem raczej lipy nie odwalacie ? pawi81 jak bedziesz kupowal uzywke to kup moze 1.2 16v, mimo ze kolizyjny to jednak 20 kucy wiecej Jakby była lipa to by tyle projektów co chwilę się nie zgłaszało do Ital P. 16V chyba słabo, a osprzęt to za darmo rozdają? Podstawić słupek, powymieniać to co na wierzchu, uszczelki, zimeringi i jeździć. |
Autor: | pawi81 [ 13 Wrz 2010, 23:59 ] |
Temat postu: | |
Z tego co wiem będą wymieniane pierścienie, szklanki, rozrząd a czy coś więcej to nie wiem |
Autor: | giecik [ 15 Wrz 2010, 09:57 ] |
Temat postu: | |
Chciałbym dołączyc się do tematu Mam punto 2 1.2 8V i tez chcialem robic remont ale mam dojcie do nowego silnika z tym ze jest on z pandy. Jest to 1.2 8V ale jakiś nowszy ( wlew oleju ma na korek z gwintem a nie wtykany) inna jest obudowa filtra i zbiorniczek wyrownawczy w innym miejscu Czy jesli kupie ten silnik bez osprzetu to bedzie dzialal w moim kropku czy to wiecej przekladania ? |
Autor: | xONx [ 15 Wrz 2010, 15:19 ] |
Temat postu: | |
giecik wstaw fotkę tego silnika. |
Autor: | pawi81 [ 21 Wrz 2010, 14:54 ] |
Temat postu: | |
w moim punto z tego co wiem wymieniane bylo: pierscienie, panewki korbowe, uszczelniacze i "simering na wale korbowym" jesli dobrze zapamietalem |
Autor: | patpatrykowski [ 13 Gru 2017, 13:39 ] |
Temat postu: | Re: Remont kapitalny 1.2 8v |
Podpinam się pod temat. U mnie też będzie do zrobienia remont silnika. Obecnie muszę jeździć na włączonym ogrzewaniu żeby to jakoś działało. Słyszałem dziś magiczne litery UPG. W warsztacie się dowiedziałem, że to nie będzie tysiąc, tylko wiele więcej. Lepiej chyba kupić nowy i zrobić przekładkę? Nowy w sensie używany, ale sprawdzony Na aledrogo są nawet poniżej tysiąca plus robota, wyjdzie mniej niż remont obecnego. Czy ktoś mi może polecić pewny, sprawdzony, kompletny silnik, żebym się znowu nie naciął jak to ma miejsce z poprzednim właścicielem obecnie mojego auta. Nie chcę go sprzedawać, bo i kto to kupi , nie chcę się z nim rozstawać, lubię to auto, poza tym wydałem na niego już dwa razy tyle za ile go kupiłem. Kupiłem w lipcu |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |