|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 21:43
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Kamil-Tychy |
#488654 Wysłany:
08 Lip 2011, 13:57; Temat postu: 1,2 16V - sam juz nie wiem :-( |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 19 Lip 2010, Posty: 224 Pomógł: 1
|
W moim 1,2 16V podczas jazdy najpierw jakby zaczął działać na 3 cylindry :-/ W tej chwili na biegu jałowym pracuje jak traktor i strasznie wibruje ?
Wymieniłem juz przewody, świece, cewkę
Co dalej gdzie szukać przyczyny problemu ?
Help Help
_________________ KAMILOS
|
|
Góra |
|
 |
|
|
nickoo |
#488671 Wysłany:
08 Lip 2011, 14:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
Kamil-Tychy napisał(a): Wymieniłem juz przewody, świece, cewkę
posprawdzaj dokładnie czy masz iskrę to że wymienione nie oznacza że musi być dobre 
_________________ Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty  topic20164.html

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem 
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#488709 Wysłany:
08 Lip 2011, 16:34; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Regulamin forum napisał(a): Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać problem. Jako temat nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak Pomocy albo Mam problem. Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane. Niezastosowanie się do tego przepisu może spowodować nawet usunięcie całego wątku.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
kristekk |
#489100 Wysłany:
10 Lip 2011, 02:30; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 07 Wrz 2009, Posty: 71
|
Najpierw sprawdź kable, świece i cewkę. Jak to nie pomoże, to odkręć pompę paliwa pod kanapą i zajrzyj do baku, czy nie masz syfu i wody w paliwie. I zakładam, że to to ostatnie. Napisz jak idą poszukiwania przyczyny problemu.
[ Dodano: 10 Lip 2011 01:30 ] Najlepiej spuść paliwo i nalej nowego, powinno pomóc. No i warto przy okazji wyczyścić sitko na pompie.
_________________ Fix It Again Tomorrow
Fehler In Allen Teilen
|
|
Góra |
|
 |
Kamil-Tychy |
#489475 Wysłany:
11 Lip 2011, 13:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 19 Lip 2010, Posty: 224 Pomógł: 1
|
Na pomiarza kompresji wyszło że nie ma kompresji na 2 i 3 cylindrze. Opinia mechanika - ZŁOM 
_________________ KAMILOS
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#489508 Wysłany:
11 Lip 2011, 16:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#489546 Wysłany:
11 Lip 2011, 18:07; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
_marcin00_ napisał(a): Może po prostu UPG się skończyła?
95%  Nie ma co panikować  2 dni roboty i silnik żyleta
[ Dodano: 11 Lip 2011 18:07 ]
http://fiatpunto.com.pl/topic24699.html
Objawy miałem takie - czasami po rozruchu pracował na 3 cyl po czym przechodziło. Ale skumałem szybko co i jak i w sumie długo na tym nie jeździłem  Odkręcić korek chłodnicy, przegazować i sprawdzić czy wybija 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
pvzon |
#489654 Wysłany:
11 Lip 2011, 23:23; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Lip 2011, Posty: 5
|
najprawdopodobniej wydmuchało uszczelkę pod głowicą pomiędzy cylindrami
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#489659 Wysłany:
11 Lip 2011, 23:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
ja tam sie nie znam, ale jak dla mnie to upg, jak ojciec dyktator slusznie pisze kumaty mechanior, 2 dni roboty i bedzie zyleta lepiej niz fabryka dala 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
Kamil-Tychy |
#489663 Wysłany:
12 Lip 2011, 00:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 19 Lip 2010, Posty: 224 Pomógł: 1
|
2 lata temu jeździłem bez plynu chłodniczego i przypaliłem głowicę + przypiekłem kolektor wydechowy :-/ 2 tygodnie temu zauważyłem ubytek płynu chłodniczego i dolałem ale widac juz było za późno 
_________________ KAMILOS
|
|
Góra |
|
 |
Magdalena |
#489729 Wysłany:
12 Lip 2011, 10:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Rejestracja: 10 Gru 2010, Posty: 239 Pomógł: 1
|
Nic się nie martw, tikacz, którego remontowałam jeździł w ogóle na sucho  i zmartwychwstał, to ty swojego też z do życia przywrócisz, tylko podwijaj rękawy i do roboty! 
_________________ topic42143.html jest, będzie topic28329.html było, minęło
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#489734 Wysłany:
12 Lip 2011, 10:38; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Kamil-Tychy napisał(a): 2 lata temu jeździłem bez plynu chłodniczego i przypaliłem głowicę + przypiekłem kolektor wydechowy :-/ 2 tygodnie temu zauważyłem ubytek płynu chłodniczego i dolałem ale widac juz było za późno Sad
upg do 16V to nie 40zł tylko niestety 120+
rozrząd kpl 200-300
szpilki 150
planowanie (60 ) o ile głowica nie jest krzywa skoro piszesz o przegrzaniu
olej, płyn 150
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Kamil-Tychy |
#489767 Wysłany:
12 Lip 2011, 12:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 19 Lip 2010, Posty: 224 Pomógł: 1
|
Najpierw to musze kogos zaciągnąć do garażu żeby to rozebrać i dokladnie ustalic co jest. A potem zastanowic się nad ewentualna naprawą. Jedno jest pewne jak go naprawie to go nie sprzedam i bedziemy dalej się bujać z WAMI po spotach 
_________________ KAMILOS
|
|
Góra |
|
 |
Magdalena |
#489772 Wysłany:
12 Lip 2011, 12:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Rejestracja: 10 Gru 2010, Posty: 239 Pomógł: 1
|
ipIV napisał(a): upg do 16V to nie 40zł tylko niestety 120+ rozrząd kpl 200-300 szpilki 150 planowanie (60 ) o ile głowica nie jest krzywa skoro piszesz o przegrzaniu olej, płyn 150
Chyba trochę na wyrost te ceny podałeś. A co do planowania, to nie zawsze przegrzane = krzywe, więc możliwe, że i ten koszt odpadnie.
_________________ topic42143.html jest, będzie topic28329.html było, minęło
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#489779 Wysłany:
12 Lip 2011, 13:01; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Magdalena napisał(a): Chyba trochę na wyrost te ceny podałeś no nie na wyrost, tak pi*drzwi orientacyjnie uszczelka głowicy 110zł to jest uszczelka metalowa a nie z papendekla jak w 8V Pasek 50zł (szerszy 22mm a nie 15 jak w 8V) napinacz 160zł (samonapinajacy a nie manual jak w 8V) Ewentualnie pompa 200. 1 szpilka głowicy 15zł. 5l oleju 100 płyn chłodniczy 40 filtr, uszczelki z 50. ceny IC. 10-20% taniej da rade załatwić w tańszym sklepie Tajle do 16V sa nieco droższe od tych do ośmio zaworowych (poza 8V najnowszymi gdzie też jest napinacz auto i pasek 22mm) Cytuj: A co do planowania, to nie zawsze przegrzane = krzywe, więc możliwe, że i ten koszt odpadnie.
I tak szkoda czasu na zabawę w czyszczenie alu głowicy. Łatwo uszkodzić lepiej wydać te 60zł, ściąć te 0,05 i mieć z głowy. Wystarczająco trzeba się nadymać przy czyszczeniu bloku.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
kristekk |
#489879 Wysłany:
12 Lip 2011, 17:29; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 07 Wrz 2009, Posty: 71
|
A czy sprawdziłeś paliwo? Czy nie masz trochę syfu i wody w baku?
Ja miałem identyczne objawy jak Ty, też już chciałem uszczelkę wymieniać, ale problem u mnie leżał gdzie indziej. Sprawdź paliwo!
Możesz ściągnąć przewód paliwowy przy silniku i do butelki odlać trochę, zobaczysz, czy Ci się rozwarstwia.
_________________ Fix It Again Tomorrow
Fehler In Allen Teilen
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#489892 Wysłany:
12 Lip 2011, 18:13; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Hmmm od paliwa brak sprężania na 2 cyl? 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Kamil-Tychy |
#490015 Wysłany:
12 Lip 2011, 23:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 19 Lip 2010, Posty: 224 Pomógł: 1
|
a ilem na max można planowac głowicę ?
_________________ KAMILOS
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#490019 Wysłany:
13 Lip 2011, 00:00; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
powyzej 0,5mm bym zaczął jeździć na 98 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Kamil-Tychy |
#490020 Wysłany:
13 Lip 2011, 00:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 19 Lip 2010, Posty: 224 Pomógł: 1
|
98 hehe
ale LPG to nie ma oktanów
a i tak jak tankuje brynke to Vpower Racing 100
_________________ KAMILOS
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#490049 Wysłany:
13 Lip 2011, 08:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#490050 Wysłany:
13 Lip 2011, 08:30; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): powyzej 0,5mm bym zaczął jeździć na 98
Nie przesadzasz?
Trzeba by policzyć stopień sprężania. 1.2 16v seryjnie ma 10,6:1 a 1.4 16v ma 11:1 i do tej wartości powinno starczyć 95 chyba. [ Dodano: 13 Lip 2011 07:30 ]BTW to nowe 1.2 8v ma też 11:1 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kristekk |
#492649 Wysłany:
23 Lip 2011, 16:08; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 07 Wrz 2009, Posty: 71
|
Udało się usunąć usterkę?
_________________ Fix It Again Tomorrow
Fehler In Allen Teilen
|
|
Góra |
|
 |
Kamil-Tychy |
#492763 Wysłany:
24 Lip 2011, 09:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 19 Lip 2010, Posty: 224 Pomógł: 1
|
niee  nie ma kasy na naprawe, narazie stoi w garażu i czeka na lepsze czasy
został wystawiony na sprzedaż jako uszkodzony 
_________________ KAMILOS
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#492788 Wysłany:
24 Lip 2011, 11:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
Kamil-Tychy napisał(a): niee  nie ma kasy na naprawe, narazie stoi w garażu i czeka na lepsze czasy został wystawiony na sprzedaż jako uszkodzony 
to co tam sie dzieje oprocz tego?
nie chce mi sie wierzyc ze sprzedajesz autko tylko dla tego ze poszla uszczelka pod glowica (~1000zl)
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|