You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 21:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #488654 Wysłany: 08 Lip 2011, 13:57; 
 Temat postu: 1,2 16V - sam juz nie wiem :-(
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
W moim 1,2 16V podczas jazdy najpierw jakby zaczął działać na 3 cylindry :-/ W tej chwili na biegu jałowym pracuje jak traktor i strasznie wibruje ?
Wymieniłem juz przewody, świece, cewkę

Co dalej gdzie szukać przyczyny problemu ?


Help Help

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 

 
 Post #488671 Wysłany: 08 Lip 2011, 14:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
Kamil-Tychy napisał(a):
Wymieniłem juz przewody, świece, cewkę

posprawdzaj dokładnie czy masz iskrę to że wymienione nie oznacza że musi być dobre :>

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #488709 Wysłany: 08 Lip 2011, 16:34; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
Regulamin forum napisał(a):
Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać problem. Jako temat nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak Pomocy albo Mam problem. Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane. Niezastosowanie się do tego przepisu może spowodować nawet usunięcie całego wątku.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489100 Wysłany: 10 Lip 2011, 02:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wawa
Rejestracja: 07 Wrz 2009,
Posty: 71
Najpierw sprawdź kable, świece i cewkę. Jak to nie pomoże, to odkręć pompę paliwa pod kanapą i zajrzyj do baku, czy nie masz syfu i wody w paliwie. I zakładam, że to to ostatnie. Napisz jak idą poszukiwania przyczyny problemu.

[ Dodano: 10 Lip 2011 01:30 ]
Najlepiej spuść paliwo i nalej nowego, powinno pomóc. No i warto przy okazji wyczyścić sitko na pompie.

_________________
Fix It Again Tomorrow

Fehler In Allen Teilen


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489475 Wysłany: 11 Lip 2011, 13:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
Na pomiarza kompresji wyszło że nie ma kompresji na 2 i 3 cylindrze. Opinia mechanika - ZŁOM :-(

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489508 Wysłany: 11 Lip 2011, 16:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
Może po prostu UPG się skończyła? Nie ubywa płynu chłodniczego? Nie dymi? Oprócz tego może ktoś kiedyś zalewał silnik jakimś dziwnym olejem i samoregulatory zaworów padły. Na początek i tak trzeba głowicę zdjąć i dać ją do sprawdzenia szczelności, a resztę będzie widać.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489546 Wysłany: 11 Lip 2011, 18:07; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
_marcin00_ napisał(a):
Może po prostu UPG się skończyła?

95% :> Nie ma co panikować :E 2 dni roboty i silnik żyleta :E

[ Dodano: 11 Lip 2011 18:07 ]
http://fiatpunto.com.pl/topic24699.html

Objawy miałem takie - czasami po rozruchu pracował na 3 cyl po czym przechodziło. Ale skumałem szybko co i jak i w sumie długo na tym nie jeździłem :E Odkręcić korek chłodnicy, przegazować i sprawdzić czy wybija :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489654 Wysłany: 11 Lip 2011, 23:23; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 01 Lip 2011,
Posty: 5
najprawdopodobniej wydmuchało uszczelkę pod głowicą pomiędzy cylindrami


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489659 Wysłany: 11 Lip 2011, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie)
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1616
Pomógł: 3
ja tam sie nie znam, ale jak dla mnie to upg, jak ojciec dyktator slusznie pisze kumaty mechanior, 2 dni roboty i bedzie zyleta lepiej niz fabryka dala :E

_________________
byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002
czerwony bo najszybszy :)
topic18886.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489663 Wysłany: 12 Lip 2011, 00:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
2 lata temu jeździłem bez plynu chłodniczego i przypaliłem głowicę + przypiekłem kolektor wydechowy :-/ 2 tygodnie temu zauważyłem ubytek płynu chłodniczego i dolałem ale widac juz było za późno :-(

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489729 Wysłany: 12 Lip 2011, 10:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Rejestracja: 10 Gru 2010,
Posty: 239
Pomógł: 1
Nic się nie martw, tikacz, którego remontowałam jeździł w ogóle na sucho :shock: i zmartwychwstał, to ty swojego też z do życia przywrócisz, tylko podwijaj rękawy i do roboty! :wink:

_________________
topic42143.html jest, będzie
topic28329.html było, minęło


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489734 Wysłany: 12 Lip 2011, 10:38; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Kamil-Tychy napisał(a):
2 lata temu jeździłem bez plynu chłodniczego i przypaliłem głowicę + przypiekłem kolektor wydechowy :-/ 2 tygodnie temu zauważyłem ubytek płynu chłodniczego i dolałem ale widac juz było za późno Sad

upg do 16V to nie 40zł tylko niestety 120+
rozrząd kpl 200-300
szpilki 150
planowanie (60 ) o ile głowica nie jest krzywa skoro piszesz o przegrzaniu
olej, płyn 150

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489767 Wysłany: 12 Lip 2011, 12:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
Najpierw to musze kogos zaciągnąć do garażu żeby to rozebrać i dokladnie ustalic co jest. A potem zastanowic się nad ewentualna naprawą. Jedno jest pewne jak go naprawie to go nie sprzedam i bedziemy dalej się bujać z WAMI po spotach ;)

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489772 Wysłany: 12 Lip 2011, 12:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Rejestracja: 10 Gru 2010,
Posty: 239
Pomógł: 1
ipIV napisał(a):
upg do 16V to nie 40zł tylko niestety 120+
rozrząd kpl 200-300
szpilki 150
planowanie (60 ) o ile głowica nie jest krzywa skoro piszesz o przegrzaniu
olej, płyn 150

Chyba trochę na wyrost te ceny podałeś. A co do planowania, to nie zawsze przegrzane = krzywe, więc możliwe, że i ten koszt odpadnie.

_________________
topic42143.html jest, będzie
topic28329.html było, minęło


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489779 Wysłany: 12 Lip 2011, 13:01; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Magdalena napisał(a):
Chyba trochę na wyrost te ceny podałeś

no nie na wyrost, tak pi*drzwi orientacyjnie :P


uszczelka głowicy 110zł to jest uszczelka metalowa a nie z papendekla jak w 8V

Pasek 50zł (szerszy 22mm a nie 15 jak w 8V)
napinacz 160zł (samonapinajacy a nie manual jak w 8V)
Ewentualnie pompa 200.

1 szpilka głowicy 15zł.

5l oleju 100
płyn chłodniczy 40

filtr, uszczelki z 50.

ceny IC. 10-20% taniej da rade załatwić w tańszym sklepie :>

Tajle do 16V sa nieco droższe od tych do ośmio zaworowych (poza 8V najnowszymi gdzie też jest napinacz auto i pasek 22mm)


Cytuj:
A co do planowania, to nie zawsze przegrzane = krzywe, więc możliwe, że i ten koszt odpadnie.

I tak szkoda czasu na zabawę w czyszczenie alu głowicy. Łatwo uszkodzić lepiej wydać te 60zł, ściąć te 0,05 i mieć z głowy. Wystarczająco trzeba się nadymać przy czyszczeniu bloku.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489879 Wysłany: 12 Lip 2011, 17:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wawa
Rejestracja: 07 Wrz 2009,
Posty: 71
A czy sprawdziłeś paliwo? Czy nie masz trochę syfu i wody w baku?
Ja miałem identyczne objawy jak Ty, też już chciałem uszczelkę wymieniać, ale problem u mnie leżał gdzie indziej. Sprawdź paliwo!
Możesz ściągnąć przewód paliwowy przy silniku i do butelki odlać trochę, zobaczysz, czy Ci się rozwarstwia.

_________________
Fix It Again Tomorrow

Fehler In Allen Teilen


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489892 Wysłany: 12 Lip 2011, 18:13; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Hmmm od paliwa brak sprężania na 2 cyl? :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490015 Wysłany: 12 Lip 2011, 23:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
a ilem na max można planowac głowicę ?

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490019 Wysłany: 13 Lip 2011, 00:00; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
powyzej 0,5mm bym zaczął jeździć na 98 :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490020 Wysłany: 13 Lip 2011, 00:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
98 hehe
ale LPG to nie ma oktanów
a i tak jak tankuje brynke to Vpower Racing 100

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490049 Wysłany: 13 Lip 2011, 08:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Cytuj:
ale LPG to nie ma oktanów

ma wiecej niż Pb.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490050 Wysłany: 13 Lip 2011, 08:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
ipIV napisał(a):
powyzej 0,5mm bym zaczął jeździć na 98

Nie przesadzasz?
Trzeba by policzyć stopień sprężania. 1.2 16v seryjnie ma 10,6:1 a 1.4 16v ma 11:1 i do tej wartości powinno starczyć 95 chyba.

[ Dodano: 13 Lip 2011 07:30 ]
BTW to nowe 1.2 8v ma też 11:1 :shock:

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #492649 Wysłany: 23 Lip 2011, 16:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wawa
Rejestracja: 07 Wrz 2009,
Posty: 71
Udało się usunąć usterkę?

_________________
Fix It Again Tomorrow

Fehler In Allen Teilen


Góra
 Profil  
 
 
 Post #492763 Wysłany: 24 Lip 2011, 09:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
niee :( nie ma kasy na naprawe, narazie stoi w garażu i czeka na lepsze czasy :(

został wystawiony na sprzedaż jako uszkodzony :cry:

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #492788 Wysłany: 24 Lip 2011, 11:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
Kamil-Tychy napisał(a):
niee :( nie ma kasy na naprawe, narazie stoi w garażu i czeka na lepsze czasy :(

został wystawiony na sprzedaż jako uszkodzony :cry:

to co tam sie dzieje oprocz tego?
nie chce mi sie wierzyc ze sprzedajesz autko tylko dla tego ze poszla uszczelka pod glowica (~1000zl)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO