You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #138252 Wysłany: 24 Cze 2008, 23:12; 
 Temat postu: Chłodnica gaśnie po wyłączeniu silnika
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2008,
Posty: 29
Witam!
Już od jakiegoś czasu moja fura ma tak, że gdy w momencie pracy chłodnicy zgaszę silnik to chłodnica momentalnie też przestaje pracowac. Zawsze było tak, że chłodziła przed wyłączeniem silnika jak również po.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #138254 Wysłany: 24 Cze 2008, 23:16; 
 Temat postu: Re: Chłodnica gaśnie po wyłączeniu silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
dmdavid napisał(a):
Witam!
Już od jakiegoś czasu moja fura ma tak, że gdy w momencie pracy chłodnicy zgaszę silnik to chłodnica momentalnie też przestaje pracowac. Zawsze było tak, że chłodziła przed wyłączeniem silnika jak również po.


Chłodnica raczej ci nie gaśnie. Gasnąć może co najwyżej wentylator chłodnicy. Zdarza się że pada silnik w wentylatorze. Sprawdź też czujnik temperatury.

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138261 Wysłany: 24 Cze 2008, 23:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2008,
Posty: 29
A jeszcze taka sprawa:
Przy mocniejszym wciskaniu gazu (w czasie jazdy) słychac jakiś klekot z komory silnika. Auto wolniej też przyspiesza, jakby brakowało mocy. Zastanawiam się czy to nie będzie pasek rozrządu (pasek ten przejechał ponad 60 tys. km)

Nie znam się za bardzo. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam ;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138264 Wysłany: 24 Cze 2008, 23:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
dmdavid napisał(a):
A jeszcze taka sprawa:
Przy mocniejszym wciskaniu gazu (w czasie jazdy) słychac jakiś klekot z komory silnika. Auto wolniej też przyspiesza, jakby brakowało mocy. Zastanawiam się czy to nie będzie pasek rozrządu (pasek ten przejechał ponad 60 tys. km)

Nie znam się za bardzo. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam ;)


Masz gaz? NIe ma kłopotów z odpalaniem, nie skacze ci temperatura? Od paska rozrządo to to raczej na pewno nie będzie.

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138267 Wysłany: 24 Cze 2008, 23:48; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2008,
Posty: 29
Na gazie czy na benzynie jest taka sama sytuacja. Te klekotanie spokoju nie daje :/ W listopadzie na przeglądzie facet mówił, że zaraz trzeba będzie przyjechac na wymianę rozrządu. No ale nie wiem ;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138298 Wysłany: 25 Cze 2008, 00:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
dmdavid napisał(a):
Na gazie czy na benzynie jest taka sama sytuacja. Te klekotanie spokoju nie daje :/ W listopadzie na przeglądzie facet mówił, że zaraz trzeba będzie przyjechac na wymianę rozrządu. No ale nie wiem ;)

Napisz jeszcze jaki masz silnik bo to dość ważne jest :)

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138300 Wysłany: 25 Cze 2008, 00:55; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2008,
Posty: 29
1,2 8v
Przed liftingiem ;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138304 Wysłany: 25 Cze 2008, 01:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
dmdavid napisał(a):
1,2 8v
Przed liftingiem ;)

Mi też klekocze i się nie przejmuje bo podobno ten typ tak ma. A co do rozrząddu to nie słuchaj mechanika, chce cie naciągnąć, bo silnik jest bezkolizyjny i możesz spokojnie do 120 kkm dociągnąć.

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138342 Wysłany: 25 Cze 2008, 10:13; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2008,
Posty: 29
Lupus napisał(a):
Mi też klekocze

No tak , tylko mi dopiero od nie dawna. Podjade do kumpla mechanika, zobaczymy co powie.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138346 Wysłany: 25 Cze 2008, 10:28; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Lupus: i co z tego, że silnik jest bezkolizyjny? Zerwanie rozrządu w trasie przyjemne nie jest, poza tym bezkolizyjność nie oznacza, że przy zerwaniu rozrządu na 100% nic się nie stanie, ryzyko zawsze jest. W punto 1.1 i 1.2 rorząd warto już przy ok. 90tys wymienić. Mi po wymianie dali na nowy 70tys km gwarancji...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #138349 Wysłany: 25 Cze 2008, 10:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
STax napisał(a):
Lupus: i co z tego, że silnik jest bezkolizyjny? Zerwanie rozrządu w trasie przyjemne nie jest, poza tym bezkolizyjność nie oznacza, że przy zerwaniu rozrządu na 100% nic się nie stanie, ryzyko zawsze jest. W punto 1.1 i 1.2 rorząd warto już przy ok. 90tys wymienić. Mi po wymianie dali na nowy 70tys km gwarancji...


Poważnie? Ja na swoim 120 kkm zrobiłem i narazie bezproblemowo. Bede go robił w przyszłym tygodniu razem z upg. A co się może stać w bezkolizyjnym silniku że tak się zapytam?

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO