|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 11:15
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wookie78 |
#23014 Wysłany:
10 Maj 2007, 15:34; Temat postu: HGT zupełnie jak diesel |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Maj 2007, Posty: 47
|
Dobra załaduję jeszcze jeden temat. Czytajac opinie o tym autku często zachwycali się nad "rasowym" dźwiękiem silnika, cóż mój brzmi jak diesel... Dzisiaj wybieram się do mojego majstra zobaczymy co powie ale może macie jakieś sugestie??? Może wałek rozrządu albo hgw...
|
|
Góra |
|
 |
|
|
pilachgt |
#24055 Wysłany:
16 Maj 2007, 03:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 16 Maj 2007, Posty: 112
|
to tylko wariator.
jest to wada fabryczna, bo on sie psuje i psuje.
moj tez chodzi jak diesel.
najlepsza rada na to jest wymienic to w serwisie fiata. jezeli caly czas jezdzisz autkiem to napewno przed uplywem 12 miesiecy znow wariator sie popsuje i wtedy jedziesz z reklamacja. i oni musza usunac usterke.
|
|
Góra |
|
 |
wookie78 |
#24090 Wysłany:
16 Maj 2007, 10:42; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Maj 2007, Posty: 47
|
Cześć dzieki za odpowiedź ale mam pytanko co to jest ten wariator? ile kosztuje i z czym sie go je?
|
|
Góra |
|
 |
Mihu |
#24139 Wysłany:
16 Maj 2007, 15:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 13 Maj 2007, Posty: 126
|
_________________ Brava 1.6 SX
Punto HGT
Bravo HGT
Seicento 900sx> Alfa Romeo SW 1.9 JTD 16v
Trabant601S
Trabant 1.1 Universal
Suzuki GSX-F 750
it must be a passion ...................
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#24147 Wysłany:
16 Maj 2007, 15:52; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
wookie78 napisał(a): mam pytanko co to jest ten wariator? Takie coś między wałkiem rozrządu a zaworem, które pod wpływem większego ciśnienia wydłuża się i powoduje że zawory się bardziej otwierają.  W takim dużym uproszczeniu  Coś jak VTEC Hondy, tylko nie jest takie szybkie [ Dodano: 16 Maj 2007 15:54 ]Mihu napisał(a): a tu dokumentacja filmowa
 A co to te takie gulgotanie? 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
wookie78 |
#24257 Wysłany:
17 Maj 2007, 09:52; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Maj 2007, Posty: 47
|
Wielkie dzięki pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
kubesko |
#222097 Wysłany:
23 Lut 2009, 19:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Nakło / Bydgoszcz Rejestracja: 31 Sty 2009, Posty: 22
|
a pytanie jak silnik pochodzi z 2-3 min na wolnych obrotach to stuk ustaje..i nie slychac go w ogole...a po dodaniu gazu znow zaczyna tez moze to byc wariator??
_________________ "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni.."
|
|
Góra |
|
 |
Pakito007r |
#222287 Wysłany:
24 Lut 2009, 12:23; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 15 Wrz 2008, Posty: 51
|
kubesko napisał(a): a pytanie jak silnik pochodzi z 2-3 min na wolnych obrotach to stuk ustaje..i nie slychac go w ogole...a po dodaniu gazu znow zaczyna tez moze to byc wariator??
Wariator ciągle klekocze nie przestaje 
_________________ ...:::ODIUM:::...
|
|
Góra |
|
 |
hgt131 |
#222527 Wysłany:
25 Lut 2009, 00:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 446
|
kubesko to niestety mogą byc panewki
_________________ Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html
|
|
Góra |
|
 |
Marcin... |
#223955 Wysłany:
01 Mar 2009, 13:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: D.G. Rejestracja: 27 Paź 2008, Posty: 29
|
Ja miałem taki sam efekt, na wolnycjh obrotach chodził dosyć cicho, a jak mu dodałem to klekotał. I okazało się że panewka na wale, i pozostał mi tylko warsztat. Cały remont silnika 3900zł. Najgorsze jest to że fiat nie przewiduje 2 i 3 szlifu i jak zabardzo Ci wytrze panewke to nie da radu zrobić go na 1 szlif. I jak w moim przypadku pozostanie Ci poszukiwanie wału którego jest zajebiscie ciężko znaleźć, bo żadkosię znajdzie taki który bedzie sie nadawał na 1 szlif. Mój HGT stał na wasrsztacie 2 miechy aż znaleźli wał.. Ale naszczęscie już jeżdże 
_________________ Marcin...
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|