You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #600636 Wysłany: 27 Lip 2012, 18:41; 
 Temat postu: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Forumowicz

Imię: marek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 27 Lip 2012,
Posty: 4
Witam. Miałem dzisiaj rycie pobocza moim Grande punto 1,3 multijet. Uszkodzenia wszystkie chłodnice przepływomierz. Jest tez taki problem, że auto odpala ale po kilku sekundach gaśnie i nie reaguje na pedał gazu. Moglibyście pomóc ocenić co jest tego przyczyną? Dziękuję braci forumowej za ewentualną pomoc.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #600641 Wysłany: 27 Lip 2012, 18:50; 
 Temat postu: Re: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Daniel
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Niemcy - Piekary Śląskie
Rejestracja: 17 Lis 2009,
Posty: 1132
A naprawiilełeś już Grande?

_________________
2001 r 1.2 8v LpG+PB:)
topic22136.html

Kropek GP - Włoszczyzna
post432985.html#432985

Croma
topic36517.html

Fiat Freemont
topic42831.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #600642 Wysłany: 27 Lip 2012, 18:52; 
 Temat postu: Re: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 357
Pomógł: 5
jak masz chlodnice dziurawe to nie masz plynu w chlodnicy i nie zapalaj samochodu bo silnik zarzniesz ;jakim cudem po ryciu pobocza uszkodzil ci sie przepływomierz? pewnie intercooler dziurawy ecu głupieje dawka nie ta i gaśnie i masz klopot nie zapalaj samochodu tylko na hol bo narobisz sobie wiekszych klopotów !!! :cry:

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #600647 Wysłany: 27 Lip 2012, 19:03; 
 Temat postu: Re: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Forumowicz

Imię: marek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 27 Lip 2012,
Posty: 4
fullxda napisał(a):
jak masz chlodnice dziurawe to nie masz plynu w chlodnicy i nie zapalaj samochodu bo silnik zarzniesz ;jakim cudem po ryciu pobocza uszkodzil ci sie przepływomierz? pewnie intercooler dziurawy ecu głupieje dawka nie ta i gaśnie i masz klopot nie zapalaj samochodu tylko na hol bo narobisz sobie wiekszych klopotów !!! :cry:

Cóż zjechałem nim z góry 6km na luzie praktycznie do stacji paliwowej w Szklarskiej póżniej na hol. Guma na ostrym zakręcie, werżnięcie się w miękkie pobocze, zderzak też poszedł :oops: , i mokro tam gdzie się plecy inaczej kończą. Samochód stoi na warsztacie i portfel już boli.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #600648 Wysłany: 27 Lip 2012, 19:13; 
 Temat postu: Re: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Team
Województwo: lubuskie [F]
Miejscowość: Torzym
Rejestracja: 05 Sie 2008,
Posty: 32
Pomógł: 1
Trzeba sprawdzić czy jakieś przewody sie nie pozrywały pod autem . Może dolot filtra powietrza się zapchał jakimś syfem ? Oczywiście w 1. kolejności trzeba zająć się chłodzeniem silnika bez płynu nawet nie ruszaj bo będzie to ostatnia rundka tym autem ...

[ Dodano: 27 Lip 2012 18:13 ]

Przypilnuj ich tam żeby niepotrzebnych części nie wymieniali. Po takim zaryciu nie bedzie raczej remontu silnika ani jakis podzespołów. No ale sama chłodnica i zderzak to już niezły koszt... Powodzenia

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Fiat Punto 1.1 55 TEAM
topic9792.html
LubuskiePuntoTeam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #600654 Wysłany: 27 Lip 2012, 19:18; 
 Temat postu: Re: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Forumowicz

Imię: marek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 27 Lip 2012,
Posty: 4
Schancezz napisał(a):
Trzeba sprawdzić czy jakieś przewody sie nie pozrywały pod autem . Może dolot filtra powietrza się zapchał jakimś syfem ? Oczywiście w 1. kolejności trzeba zająć się chłodzeniem silnika bez płynu nawet nie ruszaj bo będzie to ostatnia rundka tym autem ...

[ Dodano: 27 Lip 2012 18:13 ]

Przypilnuj ich tam żeby niepotrzebnych części nie wymieniali. Po takim zaryciu nie bedzie raczej remontu silnika ani jakis podzespołów. No ale sama chłodnica i zderzak to już niezły koszt... Powodzenia

Serdecznie dziękuję za pomoc. Oczywiście przypilnuję fachowców 8) . Naprawa odbywa się w Jeleniej Górze. Mimo zamienników koszt znaczny. Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #600655 Wysłany: 27 Lip 2012, 19:20; 
 Temat postu: Re: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 357
Pomógł: 5
no ale przed chlodnica zaraz za zderzakiem jest intercooler a dziura w nim to brak mocy,kopcenie i duze prawdopodobieństwo ze turbo i silnik może zaciagnac jakis kamyk ,syf a to juz będzie duzy problem i koszty;a miski olejowej ci nie urwało? bo w multijetach jest ona bardzo nisko i bardzo jest narażona na ryzyko uszkodzenia

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #600658 Wysłany: 27 Lip 2012, 19:43; 
 Temat postu: Re: Gaśnięcie silnika po odpaleniu w GP 1,3 multijet
Offline
Forumowicz

Imię: marek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 27 Lip 2012,
Posty: 4
fullxda napisał(a):
no ale przed chlodnica zaraz za zderzakiem jest intercooler a dziura w nim to brak mocy,kopcenie i duze prawdopodobieństwo ze turbo i silnik może zaciagnac jakis kamyk ,syf a to juz będzie duzy problem i koszty;a miski olejowej ci nie urwało? bo w multijetach jest ona bardzo nisko i bardzo jest narażona na ryzyko uszkodzenia

O dziwo nie. Przeszła górą, to pierwsze sprawdziłem a dziura była pół metrowa wszystko poszło na przód chłodnice w tym intercooler wzieły uderzenie na siebie. No i koło też osłoniło.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO