Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Jakie GP 1.3 MultiJet 90 KM czy 1.4 T-Jet http://fiatpunto.com.pl/topic4112.html |
Strona 1 z 7 |
Autor: | boloSr [ 31 Paź 2007, 20:31 ] |
Temat postu: | Jakie GP 1.3 MultiJet 90 KM czy 1.4 T-Jet |
Witam chcialem sie was poradzic gdyz przymierzam sie do GP ale nie wiem czy brac pod uwage GP z silnikiem diesla 1.3 90KM czy raczej patrzec na 1.4 T-jet bo jezeli chodzi o kwestie cenowa to T-Jet jest tanszy i szybszy niz benzyna ale nie wiem czy to za duzo nie bedzie palio bo aktualnie mam Punto II 1.2 16v z instalcja LPG. Wiec jak myslicie co bedzie lepsze |
Autor: | bbanditoss [ 31 Paź 2007, 20:33 ] |
Temat postu: | |
ja bym brał T-Jet'a szkoda, że go nie było w ofecie jak kupowałem kropke |
Autor: | boloSr [ 31 Paź 2007, 20:36 ] |
Temat postu: | |
bbanditoss napisał(a): ja bym brał T-Jet'a szkoda, że go nie było w ofecie jak kupowałem kropke
ciekawi mnie spalanie jak bedzie wygladalo |
Autor: | bbanditoss [ 31 Paź 2007, 20:39 ] |
Temat postu: | |
boloSr najlepiej byłoby dorwać gdzieś takie do jazd próbnych i sprawdzić |
Autor: | boloSr [ 31 Paź 2007, 20:41 ] |
Temat postu: | |
bbanditoss napisał(a): boloSr najlepiej byłoby dorwać gdzieś takie do jazd próbnych i sprawdzić
no najlepiej by bylo chyba jak bede w warszawie to sprobuje podjechac do fiata i zobacze bo u mnie na wiosce nie maj tego modelu a w warszawce bede w przyszlym tygodniu a tu nie powini miec |
Autor: | Synek [ 31 Paź 2007, 20:43 ] |
Temat postu: | |
Zalezy od tego ile bedziesz robil nm kilometrow i jak dlugo chcesz uzytkowac to auto. Jesli duzo jezdzisz, szczegolnie jesli robisz dlugie trasy to jednak lepiej bedzie kupic diesla. Natomiast T-jet napewno bedzie przyjemniejszy w uzytkowaniu, cichszy, szybszy itp. |
Autor: | boloSr [ 31 Paź 2007, 20:47 ] |
Temat postu: | |
Synek napisał(a): Zalezy od tego ile bedziesz robil nm kilometrow i jak dlugo chcesz uzytkowac to auto. Jesli duzo jezdzisz, szczegolnie jesli robisz dlugie trasy to jednak lepiej bedzie kupic diesla. Natomiast T-jet napewno bedzie przyjemniejszy w uzytkowaniu, cichszy, szybszy itp.
w sumie to ja rocznie robie 15-20 tys ale auto che na 5 lat albo dluzej bo srednio uzywane auta mam na 3 lata a to ze bedzie nowe chcialbym dluzej miec dla siebie tylko. |
Autor: | Jaco [ 31 Paź 2007, 22:09 ] |
Temat postu: | |
boloSr Ciężka decyzja bo ceny porównywalne do tego jakiś pakiet z klimą i super. T-JET - nowość zyskujesz dużo większą dynamikę ale też większe spalanie ale no właśnie - jak będziesz jeździł ostrożnie to znowu tak dużo nie weźmie MultiJet - ekonomiczny, w miarę dynamiczny kiedy potrzeba, tańsze paliwo Powiem Ci Twój wybór heh. Ale T-JET kusi - bo jeżdząc spokojnie nie powinien dużo spalić, a Ty tak wiele nie jeździsz. Ale jak teraz miałeś z LPG to i tak dostaniesz po kieszeni a z Dieslem jednak taniej i Dieselek na większy przebieg jak chcesz auto mieć dłużej też może trochę lepszy. Trudna decyzja |
Autor: | boloSr [ 01 Lis 2007, 23:21 ] |
Temat postu: | |
Jaco napisał(a): boloSr
Ciężka decyzja bo ceny porównywalne do tego jakiś pakiet z klimą i super. T-JET - nowość zyskujesz dużo większą dynamikę ale też większe spalanie ale no właśnie - jak będziesz jeździł ostrożnie to znowu tak dużo nie weźmie MultiJet - ekonomiczny, w miarę dynamiczny kiedy potrzeba, tańsze paliwo Powiem Ci Twój wybór heh. Ale T-JET kusi - bo jeżdząc spokojnie nie powinien dużo spalić, a Ty tak wiele nie jeździsz. Ale jak teraz miałeś z LPG to i tak dostaniesz po kieszeni a z Dieslem jednak taniej i Dieselek na większy przebieg jak chcesz auto mieć dłużej też może trochę lepszy. Trudna decyzja no wlasnie jedno to ma lepsze drugie to ale po pierwsze to te T-Jest to nowosci sa a MultiJety juz od daswan chodzia i jak dotat nic nie slyszalem zeby padlo wiec moze jedank w tymi kierunku pujde zobaczymy |
Autor: | sadoo [ 02 Lis 2007, 12:34 ] |
Temat postu: | |
to zależy od twojego stylu jeżdżenia, jeśli jeździsz ostro cały czas to brał bym m jeta jeśli w miarę spokojnie a czasami chcesz buraczkom nosa utrzeć to t-jeta zawsze do m jeta możesz sobie wsadzić lekkiego chipsa i tak 100 koników sobie z niego zrobić to zawsze coś a spalanie nadal będzie małe, to t-jeta tez można chipsa wsadzić ale to juz myślę będzie bardziej kręciło to wariactw jak będziesz miał 135 koników to i jeść pewnie zacznie więcej |
Autor: | Kuba DST [ 02 Lis 2007, 12:58 ] |
Temat postu: | |
Ja byum brał T-jeta. Turbo jest baardzzzooo dynamiczny. i masz osiągi podobne do 1.9 m-jet. A spalanie. Hmmm...jak nie będziesz kopał to ci mało spali. A m-jet 90KM będzie napewno oszczędny. Dane T-jet: Prędkość maksymalna (km/h) 197 Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 9.6 Zużycie paliwa (l/100km) Miasto: 8.7 Poza miastem: 5.6 Mieszane: 6.7 Dane m-jet: Prędkość maksymalna (km/h) 175 Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 11.9 Zużycie paliwa (l/100km) Miasto: 5.9 Poza miastem: 3.9 Mieszane: 4.6 Może alternatywą będzie tutaj 1.4 16V 95KM. Prędkość maksymalna (km/h) 178 Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 11.4 Zużycie paliwa (l/100km) Miasto: 7.7 Poza miastem: 5.3 Mieszane: 6.2 |
Autor: | Jaco [ 02 Lis 2007, 13:13 ] |
Temat postu: | |
Kuba DST napisał(a): Może alternatywą będzie tutaj 1.4 16V 95KM.
Prędkość maksymalna (km/h) 178 Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 11.4 Zużycie paliwa (l/100km) Miasto: 7.7 Poza miastem: 5.3 Mieszane: 6.2 Porównując go do tamtych dwóch odpada Bo nie ma sensu po prostu. |
Autor: | Kuba DST [ 02 Lis 2007, 13:39 ] |
Temat postu: | |
boloSr musisz zpbaczyć czy nadwyżka jaką dopłacisz do diesla spłaci ci się. Diesel jest droższy od benzyny, a ceny ropy i Pb są wyrównane. Diesel jest droższy w serwioswaniu. Ale pali mniej. Musisz policzyć czy przy przebiegu jaki ty robisz w ciągu roku zaosczędzisz coś na tym dieslu. Bo często nie jest to takie oczywiste |
Autor: | boloSr [ 02 Lis 2007, 14:27 ] |
Temat postu: | |
sadoo napisał(a): to zależy od twojego stylu jeżdżenia, jeśli jeździsz ostro cały czas to brał bym m jeta jeśli w miarę spokojnie a czasami chcesz buraczkom nosa utrzeć to t-jeta zawsze do m jeta możesz sobie wsadzić lekkiego chipsa i tak 100 koników sobie z niego zrobić to zawsze coś a spalanie nadal będzie małe, to t-jeta tez można chipsa wsadzić ale to juz myślę będzie bardziej kręciło to wariactw jak będziesz miał 135 koników to i jeść pewnie zacznie więcej tylko znajac siebie to ten T-jet bedzie palil spokojnie 10 w miesic ejak nie wiecej bo lubie sobie pocisnac a na trasie staram jechac tez dynamicznie coby ruchu blokowac [ Dodano: 02 Lis 2007 13:26 ] 1.4 16v odpada bo raczej bedzie wiecej palil niz T-jet a LPG nie zamierzam juz ladowac do auta i chyab zostane przy Multijet [ Dodano: 02 Lis 2007 13:27 ] Kuba DST napisał(a): boloSr musisz zpbaczyć czy nadwyżka jaką dopłacisz do diesla spłaci ci się. Diesel jest droższy od benzyny, a ceny ropy i Pb są wyrównane. Diesel jest droższy w serwioswaniu. Ale pali mniej. Musisz policzyć czy przy przebiegu jaki ty robisz w ciągu roku zaosczędzisz coś na tym dieslu. Bo często nie jest to takie oczywiste
ta nadwyzka to jest nie duza a uato am byc na 5-6 latek |
Autor: | Synek [ 02 Lis 2007, 14:27 ] |
Temat postu: | |
boloSr napisał(a): tylko znajac siebie to ten T-jet bedzie palil spokojnie 10 w miesic ejak nie wiecej bo lubie sobie pocisnac a na trasie staram jechac tez dynamicznie coby ruchu blokowac
No to zostaje klekot. Nawet przy dynamicznej jezdzie na trasie nie powinien spalic wiecej niz 6,5 |
Autor: | boloSr [ 02 Lis 2007, 14:32 ] |
Temat postu: | |
Synek napisał(a): boloSr napisał(a): tylko znajac siebie to ten T-jet bedzie palil spokojnie 10 w miesic ejak nie wiecej bo lubie sobie pocisnac a na trasie staram jechac tez dynamicznie coby ruchu blokowac No to zostaje klekot. Nawet przy dynamicznej jezdzie na trasie nie powinien spalic wiecej niz 6,5 no to luz a jak wyglada chipa do tego silnika ktos juz to tu przerabial ??? |
Autor: | Synek [ 02 Lis 2007, 14:40 ] |
Temat postu: | |
boloSr napisał(a): Synek napisał(a): boloSr napisał(a): tylko znajac siebie to ten T-jet bedzie palil spokojnie 10 w miesic ejak nie wiecej bo lubie sobie pocisnac a na trasie staram jechac tez dynamicznie coby ruchu blokowac No to zostaje klekot. Nawet przy dynamicznej jezdzie na trasie nie powinien spalic wiecej niz 6,5 no to luz a jak wyglada chipa do tego silnika ktos juz to tu przerabial ??? Na forum chyba nikt, ale 100KM powinienes miec bez zadnego problemu i odbicia sie tego na spalaniu czy trwalosci, ale nie wiem czy jest wiekszy sens. |
Autor: | Kuba DST [ 02 Lis 2007, 15:00 ] |
Temat postu: | |
Zrobisz jak chcesz. Ale mnie osobiście zamiast klekotania przekonuje ten dźwięk. http://www.youtube.com/watch?v=V4skEMAw8dY i te osiągi: http://www.youtube.com/watch?v=vUxOWM07 ... ed&search= |
Autor: | boloSr [ 02 Lis 2007, 15:03 ] |
Temat postu: | |
Kuba DST napisał(a): Zrobisz jak chcesz. Ale mnie osobiście zamiast klekotania przekonuje ten dźwięk.
http://www.youtube.com/watch?v=V4skEMAw8dY i te osiągi: http://www.youtube.com/watch?v=vUxOWM07 ... ed&search= mnie tez ale wojka ze stacja benzynowa nie mam i to jest cala prawda chociaz moze to tak zle nie byc tylko ze ten t-jet to nowa jednostka i nie wiadomo co sie tam bedzie psulo |
Autor: | Kuba DST [ 02 Lis 2007, 15:12 ] |
Temat postu: | |
Psuć się nie powinno fiat przekładał kila razy premierę tego silnika więc powinien być doszlifowany . Zresz masz gwarancję. |
Autor: | boloSr [ 02 Lis 2007, 15:23 ] |
Temat postu: | |
Kuba DST napisał(a): Psuć się nie powinno fiat przekładał kila razy premierę tego silnika więc powinien być doszlifowany .
Zresz masz gwarancję. wiesz to sie okaze za jakis czas bo reszta silnikow to znan i dobra |
Autor: | Kuba DST [ 02 Lis 2007, 15:39 ] |
Temat postu: | |
No nie bardzo. Gdzieś na forum AŚ też były narzekania na m-jeta 1.3. Więc nie jest tak kolorowo. Ale moja opinia się nie liczy bo jestem przeciwnikiem klekotów. No chyba że mają po. 150KM. |
Autor: | Jaco [ 02 Lis 2007, 16:26 ] |
Temat postu: | |
Kuba DST napisał(a): Gdzieś na forum AŚ też były narzekania na m-jeta 1.3. Więc nie jest tak kolorowo.
To było gadanie na zasadzie ale też silnik jest niefajny Zero faktów. |
Autor: | boloSr [ 02 Lis 2007, 16:29 ] |
Temat postu: | |
Jaco napisał(a): Kuba DST napisał(a): Gdzieś na forum AŚ też były narzekania na m-jeta 1.3. Więc nie jest tak kolorowo. To było gadanie na zasadzie ale też silnik jest niefajny Zero faktów. no ma nadzieje zebym sie nie przejechal tylko |
Autor: | Kuba DST [ 02 Lis 2007, 16:29 ] |
Temat postu: | |
No ok. Ja tylko mówie co czytałem . Ja już napisałem. moja opinia się nie liczy bo nie akceptuję Diesli |
Strona 1 z 7 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |