|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 07:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
srbenda |
#776301 Wysłany:
24 Maj 2015, 11:16; Temat postu: T-jet i wałki z N/A |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 770 Pomógł: 3
|
Obserwując projekty na bazie T-jeta zauważyłem że w większości przypadków stosowane są wałki z N/A. Pytanie jest następujące - w które wałki celować, tzn. z którego silnika? Czy montaż jest p&p czy trzeba coś rzeźbić? No i ostatnie - ma to sens zawsze czy tylko na konkretnej (czytaj - dużej) sprężarce? Dzięki 
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
 |
|
|
DeviLL |
#776389 Wysłany:
25 Maj 2015, 09:46; Temat postu: Re: T-jet i wałki z N/A |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Wałki z n/a poprawiają górę , którą zapewnia Nam większe turbo. Miałem wałki z 2,0 8v n/a w silniku 1,6 8v turbo , dało to około 20% przyrostu przy 6tyś obr przy tym samym doładowaniu Co prawda z wolnymi obrotami był mocarny problem ,ale jebnięcie było kameralne Do ihi nie ma sensu dawać wałka z 1,4 16v , btw w abarcie jest też zmienna faza jak w wolnossaku ?
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
srbenda |
#776403 Wysłany:
25 Maj 2015, 15:52; Temat postu: Re: T-jet i wałki z N/A |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 770 Pomógł: 3
|
ZTCW nie ma Chyba założę, zobaczymy co z tego wyjdzie 
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#776414 Wysłany:
25 Maj 2015, 18:42; Temat postu: Re: T-jet i wałki z N/A |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
No dawaj tylko byś sprawdził na hamowni przed i po , bez strojenia będzie kupa + szukanie popękanych elementów które przegrzeje  Ale przy 4-5tyś obr będzie szał
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|