|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 01:26
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Gocha |
#690252 Wysłany:
11 Wrz 2013, 10:34; Temat postu: Kolumna mcphersona a zbieżność |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 02 Paź 2012, Posty: 9
|
Witam, W ostatnich dniach miałam wymieniany rozrząd i pompę wody w samochodzie. Są do zrobienia jeszcze amortyzatory oraz kolumna mcphersona. Mechanik oddaje mi dziś samochód bo nie będzie miał czasu żeby go dokończyć w tym tygodniu. Powiedział, żeby pojechać i ustawić zbieżność (faktycznie ściąga go na prawo). Aha no i 3 tygodnie temu były wymieniane sprężyny z przodu. Moje pytanie brzmi: Czy jest sens to teraz robić, skoro będzie wymieniał tą kolumnę mcphersona. On uważa że nie ma wpływu i że nie będzie trzeba po wymianie tej kolumny jechać znowu na zbieżność. Nie znam się, poproszę o odpowiedź 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
DeviLL |
#690263 Wysłany:
11 Wrz 2013, 12:01; Temat postu: Re: Kolumna mcphersona a zbieżność |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
W teorii nie będzie trzeba , ale każdy po demontażu amorka i tak robi zbieżność  Zawsze może się tam układ lekko poluzować i już nie będzie jak należy. Jeśli w czasie do robienia amorka nie zrobisz dużo km (aby nie skasować opon) to nie ma sensu robić zbieżności za wczasu.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
Gocha |
#690275 Wysłany:
11 Wrz 2013, 14:06; Temat postu: Re: Kolumna mcphersona a zbieżność |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 02 Paź 2012, Posty: 9
|
Dziękuję za odpowiedź  Zapomniałam napisać, że ta zbieżność to chyba przez wymianę końcówki drążka (?). Ogólnie samochód wybijało na każdej dziurze i każdym kamyku. Po zrobieniu tej końcówki jeszcze gorzej było. Zrobiłam przed chwilą zbieżność i panowie powiedzieli, że na pewno będzie trzeba sprawdzić czy jest ok po wymianie kolumny i ewentualnie znowu zbieżność, jeśli będzie wykrzaczona 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|