You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 14:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #185880 Wysłany: 03 Lis 2008, 12:56; 
 Temat postu: podłaczenie sterownika pod seryjny centralny zamek
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 1
Witam,

potrzebuje rozpiski jak podłączyć sterownik centralnego na pilota do centralnego zamka, tak aby otwierał z pilota.
moje pytania:

1. gdzie znajde przewody wychodzące z centrlanego zamka aby móc się pod nie wpiąć?
2. w jakich są one kolorach?
3. jaka jest logika sterownia centralnym? pozytywna czy negatywna?

załączam schemat mojego sterownika, prosiłbym o rozpiskę jak to podłaczyć, z góry dzięki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83d ... 0fc92.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/101 ... d35d7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29a ... 01365.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #185978 Wysłany: 03 Lis 2008, 18:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Beskidy-Cracov
Rejestracja: 20 Kwi 2008,
Posty: 222
Ja z tego montowałem http://punto.autokacik.pl/oldorg/autokacik/index.htm potem Zrób to sam , masz MK1 i sterowanie radiowe centralnym zamkiem. a kierunki do rozdzielki pod niebieski i czarno niebieski.
Prościzna


Góra
 Profil  
 
 
 Post #186118 Wysłany: 04 Lis 2008, 00:54; 
 Temat postu:
Ok, to jedziemy... Fabryczny zamek jest sterowany impulsem masy ok. 0,7 s.

Najpierw centralka:

Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny odcinasz (nie podłączasz nigdzie).

Żółty i żółto-czarny łączysz ze sobą i podpinasz do masy samochodu.

Teraz otwierasz schowek pasażera oraz klapkę znajdującą się w środku u góry. Odkręcasz tablicę i wyciągasz ze schowka. Żółty przekaźnik to sterownik zamka więc podpinasz się z tyłu kabelkami białym i biało-czarnym. Jeśli dobrze pamiętam to kabelki biały i niebieski wychodzące z przekaźnika zamka służą zamykaniu i otwieraniu zamka. Do pewności sprawdź który jest który np. wbijając szpilkę w kabelek i dotykając szpilką masy. Ważne żeby dotknięcie masy nie było dłuższe niż jedna sekunda.
Jak już znajdziesz te przewody wychodzące z przekaźnika to podpinasz te z centralki i gotowe.

Przy podpinaniu kierunkowskazów musisz rozdzielić niebieski kabelek z centralki na dwa za pomocą diód półprzewodnikowych i wpiąć je do kabelków wchodzących w białą kostkę pod tapicerką na błotniku kierowcy. U mnie są to niebieski i niebiesko-biały.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO