|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 19:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BolekPunto |
#420157 Wysłany:
08 Gru 2010, 01:45; Temat postu: Trzeba odłaczać akumulator ? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Myślibórz Rejestracja: 29 Lis 2010, Posty: 293 Pomógł: 6
|
Witam was.
Poczytałem troche na googlach i różnie tam piszą , jedni ze trzeba potem odłączać aku na godzine , potem podłaczyc i czekać do właczenia się wiatraka.
Chodzi mi o to że czyściłem silniczek krokowy i teraz niewiem czy do 100% satysfakcji musze odłączać ten aku a potem podłaczać itp ?
Coś sie mogło poprzestawiać jak go odłaczyłem ?
Bo szczerze szkoda mi paliwa żeby tak o sobie chodził , zanim mi wiatrak by sie właczył to z 30minut by musiał chodzić.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
BobMF |
#420261 Wysłany:
08 Gru 2010, 15:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Kwi 2007, Posty: 1044
|
Teoretycznie nie musisz tego robić, jak obroty zachowują się normalnie to chyba nie ma potrzeby.
Ja po czyszczeniu nie odpinałem aku, ale odpaliłem i czekałem aż się wyłączy wiatrak. Robiłem to w garażu, więc trwało to ok. 15minut
Odpięcie akumulatora na godzinę czy dobę w teorii zupełnie nic nie daje, poza zgubieniem stacji przez radio...
_________________ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne: domino.sklep.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#420263 Wysłany:
08 Gru 2010, 15:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Nigdy nie słyszałem ze strony serwisów, aby po odłączeniu aku włączać silnik i czekać aż do załączenia wiatraka. Wiele razy ładowalem akumulator i po podłączeniu od razu jechałem, i nic złego się nie stało. Jedynie nalezy pamiętać, aby podczas ładowania aku. odłączyć klemy.
Oczywiście ładują bez ściągania, ale jak w książce serwisowej tak zalecają, to się do tego stosuje.
Ostatnio edytowany przez czech22, 08 Gru 2010, 15:59, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
BobMF |
#420266 Wysłany:
08 Gru 2010, 15:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Kwi 2007, Posty: 1044
|
czech22 napisał(a): Jedynie nalezy pamiętać, aby podczas ładowania aku. odłączyć klemy.
teoretycznie tak, ale też teoretycznie nic nie powinno się stać bez odłączenia
_________________ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne: domino.sklep.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#420271 Wysłany:
08 Gru 2010, 16:08; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
BolekPunto zapewne miał na myśli, czy PI podlega autoadaptacji po takim zabiegu.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
punto 1.6 |
#420383 Wysłany:
08 Gru 2010, 22:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
nie musisz odłączać aku, i nie musisz czekać do załączenia wiatraka,ma działać poprawnie
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
 |
BolekPunto |
#420394 Wysłany:
08 Gru 2010, 22:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Myślibórz Rejestracja: 29 Lis 2010, Posty: 293 Pomógł: 6
|
No nie odłączałem ani nic.
Krokowiec topił się całą noc w benzynie czy rozpuszczalniku.
Po założeniu jest troche lepiej czuć poprawe , ale itak czasem faluje od 600-1200.
_________________ Fiat Punto 1.6 Sporting
|
|
Góra |
|
 |
Anzel |
#420474 Wysłany:
09 Gru 2010, 09:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 613
|
Wystarczy że po założeniu krokowca przekręcisz kluczyk na kilka sekund,wtedy powinien się wstępnie "ustawic".
_________________ Było: '95 Bertone Cabrio '84 FSM 126p Rally & Cult '90 FSM 126p Cabrio '93 E36 318/320/323 Modes '90 FSO 125p "1313"
Jest: '96 Audi A3 1.9TDI '90 FSM 126 Bis '87 FSM 126p Tufo '90 FSM 126p Oslo Rally
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|