|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
PoldasSs |
#439391 Wysłany:
10 Lut 2011, 22:40; Temat postu: Auto szarpie skacze iskra |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
Mam taki problem ostatnio z kropkiem ostatnio jak ruszałem to mi szarpnął dziwnie gdy było ciemno to otworzyłem maskę i popatrzyłem na przewody i na jednym było widać jak iskra skacze, kupiłem nowe kable założyłem je zgodnie z kolejnościa nic nie pomyliłem a tu jest gorzej niż było ;/ iskra po całych wszystkich przewodach widać ;/
Kupiłem droższe kable ngk założyłem i podczas próby dalej to samo ;/ auto szarpie i widać iskrę ;/ jestem załamany co jest grane ?
[ Dodano: 10 Lut 2011 22:40 ] Przed chwilą założyłem stare przewody na nich auto nie szarpie ;/ ale iskrę widać ;/
_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
|
nickoo |
#439433 Wysłany:
10 Lut 2011, 23:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
PoldasSs |
#439485 Wysłany:
11 Lut 2011, 07:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
A cewki mogą mieć winę ?
Jak je sprawdzić ?
_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#439510 Wysłany:
11 Lut 2011, 11:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
Białastrzała97S |
#439519 Wysłany:
11 Lut 2011, 12:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
 |
TThugs |
#440708 Wysłany:
14 Lut 2011, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: PL Rejestracja: 11 Lut 2011, Posty: 6
|
Witam
mam podobny problem, po wymianie kabli z ngk (nowe) na bosch problem częściowo zniknął z tego co się dowiedziałem kable ngk nie nadają się przy instalacjach gazowych w Twoim przypadku powinno pomóc w 100%
|
|
Góra |
|
 |
PoldasSs |
#440726 Wysłany:
14 Lut 2011, 22:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
Z tego co mi wiadomo nie ma różnicy czy to kable do lpg czy zwykłego benzyniaka tylko po prostu w gazowcu trzeba je częściej wymieniać ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif)
_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
 |
pielaa4 |
#440762 Wysłany:
14 Lut 2011, 22:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: krakow Rejestracja: 28 Wrz 2007, Posty: 264 Pomógł: 12
|
Czesciej wymieniac to znaczy co ile kilometrow ja wymienilem kable po 70000 km i to byly kable za 30 zł firmy sentech i jezdze na gazie
|
|
Góra |
|
 |
LichuniU |
#440792 Wysłany:
14 Lut 2011, 23:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Świdnica Rejestracja: 24 Mar 2010, Posty: 135
|
Ja nie wiem z kąd te zabobony że w silniku z gazem trzeba częściej przewody zmieniać...
Mam Punto 1,6 z '94 roku i do zeszłego roku jeździło na oryginalnych fiatowskich kablach. Później założyłem instalację gazową i chodziło wszystko tak samo!
W końcu wymieniłem te przewody bo kopały gdy np. chciało się docisnąć je bardziej do świecy ale iskra nigdzie nie skakała. Po wymianie na nowe silnik pracował tak samo, tyle że jestem trochę zawiedziony bo nie są niestety oryginalne  W fiacie też już nie mają, tylko jakieś boscha. A co oryginał, to oryginał...
A historie że przy gazie należy wymieniać częściej kable to się nadają... Jeśli przewody nie mają przebić i przewodzą normalnie to się ich nie wymienia. I tyle 
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#440808 Wysłany:
14 Lut 2011, 23:52; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
PoldasSs tylko jeden przewód ma takie przebicie że iskrę widać  jeżeli tak to spróbuj wymienić tylko jeden przewód.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
TThugs |
#440879 Wysłany:
15 Lut 2011, 11:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: PL Rejestracja: 11 Lut 2011, Posty: 6
|
Książkowo powinno się wymieniać co 30tys lub co 2 lata a że, raz ci się uda 100 tys raz 3 tys zależy od wielu czynników jak i od jakości kabli co nie zmienia faktu iż instalacje lpg są bardzo czułe na takie wyładowania o ile drobne przebicia nie przeszkadzają przy jeździe na paliwie a na lpg będzie szarpanie i kichanie. Czy jest różnica między kablami zwykłymi a lpg ? Na opakowaniu na pewno kable lpg niby są lepiej zaizolowane a jak to sie ma w praktyce? osobiście nie sprawdzałem.
Oczywiście nie ma to jak oryginalne kable, tylko jedna uwaga jakie kable były montowane seryjnie ?? Magneti Marelli, Bosch, Fiat-Lancia, Champion ??
I trzeba sobie postawić jedno za... bardzo ważne pytanie
Czy nasze autka zostały zaprojektowane i produkowane do jazdy na LPG czy na oktanach [ Dodano: 15 Lut 2011 10:11 ]LichuniU napisał(a): Ja nie wiem z kąd te zabobony że w silniku z gazem trzeba częściej przewody zmieniać... Mam Punto 1,6 z '94 roku i do zeszłego roku jeździło na oryginalnych fiatowskich kablach. Później założyłem instalację gazową i chodziło wszystko tak samo! W końcu wymieniłem te przewody bo kopały gdy np. chciało się docisnąć je bardziej do świecy ale iskra nigdzie nie skakała. Po wymianie na nowe silnik pracował tak samo, tyle że jestem trochę zawiedziony bo nie są niestety oryginalne  W fiacie też już nie mają, tylko jakieś boscha. A co oryginał, to oryginał... A historie że przy gazie należy wymieniać częściej kable to się nadają... Jeśli przewody nie mają przebić i przewodzą normalnie to się ich nie wymienia. I tyle 
Kable które Ci oferowali w serwisie fiata były ?? zamiennikami, oryginałami czy tylko kablami boscha nie dziwi Cię fakt że w produkcji seryjnej fiat stosuje produkty boscha ? z tego co wnioskuję mówiąc o oryginale masz na myśli jakość, zawsze możesz zainwestować w kable firmy BERU
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
PoldasSs |
#440943 Wysłany:
15 Lut 2011, 17:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
Na razie iskrę widać na dwóch przewodach widać i są to stare przewody ale auto jedzie bez problemu
A co do przewodów zwykłych i do LPG to różnicy nie ma bo i na takich specjalnych do LPG szarpie i kicha i na tych NGK co niby do samej benzyny to samo także różnicy nie ma.
_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|