You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 16:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #119005 Wysłany: 25 Kwi 2008, 17:09; 
 Temat postu: radiowy sterownik cen zam
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zawiercie
Rejestracja: 04 Sie 2007,
Posty: 69
kto pomoże mi jak zamontować centralke zdalnego sterowania do fabrycznego centralnego zamka. Krok po kroku kabel x do kabla y najlepiej. http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4811f51daae708905.jpg


Góra
 Profil  
 

 
 Post #119226 Wysłany: 26 Kwi 2008, 14:04; 
 Temat postu:
1. Do pewności załóż na przewody biały i brązowy bezpieczniki max 10A.
2. W skrzynce bezpieczników zlokalizuj wiązkę przewodów z kolorami:
- niebieski (otwarcie zamka)
- biały (zamknięcie zamka)
Jeśli dobrze pamiętam to znajdują się one w wiązce wychodzącej do wtyczki na nadkolu kierowcy. Aby mieć pewność że znalazłeś właściwe przewody to za pomocą np. igły wbij się w przewód i podłącz igłę do masy. Auto powinno się zamknąć/otworzyć (w zależności jaki to przewód) i już wiesz co dalej robić.
3. Podłącz przewody biały i brązowy z centralki do instalacji i daj znać czy działa.


Góra
  
 
 
 Post #119242 Wysłany: 02 Maj 2008, 13:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zawiercie
Rejestracja: 04 Sie 2007,
Posty: 69
Dopiero sprubuje za tydzień bo kropek jest u lakiernika bo gościu się do niego przytulił dzięki za pomoc.

[ Dodano: 02 Maj 2008 13:02 ]
podłączyłem tak jak opisałeś i nic z tego w sterowniku pyka jagby przełanczał, jak złapie to zamyka i otwiera cały czas aż do momentu wyłączenia . A morze ta centralka steruje masami.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #121239 Wysłany: 03 Maj 2008, 00:40; 
 Temat postu:
Ok, to zrobimy inaczej:
Rozbierz tę centralkę i poszukaj zworki do zmiany trybu pracy (sterowanie masą lub napięciem +12v) i przełącz na sterowanie masą. Gdy już to zrobisz to wepnij się w instalację auta przewodami zielonym i niebieskim z centralki. Tylko do pewności pamiętaj o bezpiecznikach na tych kablach bo puszczenie 12v na siłowniki może się skończyć ich spaleniem.

Swoją drogą to prawdopodobnie domyślnym ustawieniem centralki jest sterowanie impulsem masy. Jeśli nie znajdziesz zworki lub nie wiesz co zrobić to podłącz centralkę pod akumulator (czerwony i czarny kabel z centralki) i za pomocą miernika sprawdź co się dzieje na przewodach zielonym i niebieskim, tzn podłącz miernik do przewodu niebieskiego i do masy i sprawdź czy przy naciskaniu na pilota miernik pokaże napięcie. To samo zrób z przewodem zielonym. Jeśli tak to pod żadnym pozorem nie podpinaj centralki do zamka gdyż jest sterowanie "plusem" i nie łącz ze sobą niebieskiego z zielonym.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO