You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #503094 Wysłany: 05 Wrz 2011, 19:50; 
 Temat postu: Punto II brak iskry
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 05 Wrz 2011,
Posty: 9
Na początku witam wszystkich. Zawsze czytałem forum "anonimowo" lecz nadszedł czas w którym muszę skorzystać z waszej pomocy...

Pewnego wieczoru postawiłem punto (1.2 8V 2001r LPG) pod blokiem i było wszystko ok. Gdy rano chciałem go odpalić tylko kręcił rozrusznik, niestety nie chciał zaskoczyć. Moją uwagę przyciągną brak dźwięku pompy paliwa... Po dostaniu się do świec zauważyłem, że nie ma iskry. Świece były wymieniane 3 miesięce temu, a kable WN miesiąc temu. Dzisiaj podłączyłem komputer z nadzieją, że to on mi coś podpowie, lecz niestety za wiele z tego nie wiem. Image
Ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie w ogóle szukać i w jakim kierunku podążać?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #503100 Wysłany: 05 Wrz 2011, 20:01; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
a cewki sprawdziłeś :?: kable i świece dobrze siedzą :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503101 Wysłany: 05 Wrz 2011, 20:04; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
To nie są czasem błędy wtryskiwaczy? :mysli:
Jak brak iskry to ewentualnie cewki.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503110 Wysłany: 05 Wrz 2011, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 05 Wrz 2011,
Posty: 9
Kable i świece siedzą dobrze. Jutro sprawdzę te cewki. Sprawdzić je według tego opisu czy jest jeszcze jakiś inny sposób?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503123 Wysłany: 05 Wrz 2011, 21:12; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
weź wyciągnij pompę paliwa i sprawdź czy nie padła, to czasami możliwe jak samochód z LPG jest źle eksploatowany

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503246 Wysłany: 06 Wrz 2011, 14:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Błędy po skasowaniu powracają?

Przydałby się jakiś identyczny punciak wraz z kartą kodu elektronicznego żeby podmienić sterownik silnika, bo to dość dziwne, że nagle wszystkie cztery wtryski padły i obie cewki.

Obejrzyj dokładnie przewody w komorze silnika, czy nie ma przypadkiem śladów ingerencji zwierząt.

Dla mnie to wygląda albo na uszkodzoną wiązkę, albo na uszkodzony komputer wtryskowy.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503489 Wysłany: 12 Wrz 2011, 17:51; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 05 Wrz 2011,
Posty: 9
abdulwisimulaha napisał(a):
Kable i świece siedzą dobrze. Jutro sprawdzę te cewki. Sprawdzić je według tego opisu czy jest jeszcze jakiś inny sposób?


Sprawdziłem te cewki i mają takie wartości:
Rezystancja uzwojenia pierwotnego: 0.38 Ohma z tym że miernik ciągle zmieniał wartość i skakało od 0.38 do 0.46, a druga cewka 0.78 Ohma.
Rezystancja uzwojenia wtórnego: 7.20 K i druga 7.15 K.
Czyżby pierwsza cewka była do wymiany?

[ Dodano: 12 Wrz 2011 13:41 ]
Wymontowałem dzisiaj komputer(ten pod bezpiecznikami) i zamontowałem go z powrotem. No i pojawił się kolejny problem. Po przekręceniu zapłonu nie gaśnie kluczyk na desce. Co zrobić z tym fantem? Nikt nie potrafi mi pomóc?

[ Dodano: 12 Wrz 2011 17:51 ]
Odkręciłem go jeszcze raz i posprawdzałem czy powkładałem wszystkie kable dobrze no i kluczyk gaśnie. Ale jak nie było tak dalej nie ma iskry, ani nie słychać pompy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #506860 Wysłany: 23 Wrz 2011, 00:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 27 Maj 2009,
Posty: 53
masz alarm? może zerwał ci się kabelek albo wypalił lut od blokady zapłonu i dlatego pompa ci nie chodzi. A jak pompa nie chodzi to nie odpalisz.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO