Na początek, warto sprawdzić stan zacisków akumulatora ( powinny być czyste i dobrze dokręcone), akumulator nie ma prawa przesuwać się w swoim mocowaniu. Bardzo ważny jest stan masy na skrzyni biegów, oraz na nadwoziu. Zaciski ( masowe) w miejscach połączenia musza być czyste, bez korozji. Warto również zmierzyć napięcie ładowania, dobrze było by uchwycić moment, gdy zaczynają „głupieć” kontrolki. Miałem przypadek, gdy uszkodzeniu uległ regulator napięcia, wtedy w instalacji pojawiało się, co jakiś czas losowo, napięcie na poziomie 16 – 17 V DC, co powodowało dziwne załączanie się kontrolek, jak u Ciebie. Ciężko było to uchwycić, gdyż układ zazwyczaj działał prawidłowo mieszcząc się w normie około 13,9V DC do 14,05V DC.
Nie wykluczam innych usterek, warto jednak wykluczyć to, co najprostsze.
