Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) http://fiatpunto.com.pl/topic36043-25.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | STax [ 09 Lip 2012, 12:59 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
fenix8 napisał(a): a czy ja pisałem o firmie/warsztacie? Są ludzie którzy temat Soft-Turbo ogarniają i można z nimi to zrobić przy założonej kwocie. Taa i każdemu to za darmo pomogą zrobić? Samemu można ponoć i w okolicy 1000zł coś zrobić na używanych częściach, ale płacąc za robociznę i robiąc bez drutu, na nowych częściach 2000zł to spoooro za mało. fenix8 napisał(a): 110KM to bezpieczna granica bez ingerencji w silnik (1.1). Szukaj dowodów na Centomani ;p Tam i na racingforum już mocniejsze jeździły Zależy od stanu silnika, ale przy dobrych wiatrach i 130KM można wydmuchać w miarę bezproblemowo. |
Autor: | raxor19 [ 09 Lip 2012, 21:29 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Tylko ile taki doładowany silnik wytrzyma? Chyba trzeba mieć co najmniej dwa silniki na wymiane w garazu |
Autor: | fenix8 [ 09 Lip 2012, 22:07 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
raxor19, przy parametrach które tutaj ze STax'em podajemy można jeździć na co dzień i silnik tego nie odczuwa. Przy zrobieniu z głową i odpowiednim traktowaniu taki silnik (z T) może przeżyć nawet budę punciaka. |
Autor: | jawasaki [ 09 Lip 2012, 22:17 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Swap na 1.2 75 nie jest trudny - skrzynia pasuje, do wymiany cały silnik osprzęt i wiązka silnika. - Wd. mnie najlepszym sposobem jest swap na org 1.6 8v - w serii niemal 130niutów i 88km (może wynik mało oszałamiający ale pojemność robi swoje) jeździłem nie raz takim puntem i przyznam że ma pier**lnięcie . W tym problem że do wymiany wszystko co znajduje się pod maską oraz wiązka. Najlepiej kupić jakiegoś zgnitka i jest baza do swapu. Co do tuningowania 1.1 wd. mnie szkoda czasu, co by w tym człowiek nie zrobić i tak nic ciekawego nie powstanie. A i spali więcej co seria 1.6.. . |
Autor: | STax [ 09 Lip 2012, 22:23 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
jawasaki napisał(a): Swap na 1.2 75 nie jest trudny - skrzynia pasuje, do wymiany cały silnik osprzęt i wiązka silnika Tylko po co to robić, skoro taniej można z 1.1 wykrzesać tą samą moc? jawasaki napisał(a): Wd. mnie najlepszym sposobem jest swap na org 1.6 8v - w serii niemal 130niutów i 88km (może wynik mało oszałamiający ale pojemność robi swoje) Jeszcze bardziej sensowny jest 1.6 16v ze sieny - 105KM, ~140Nm, montaż praktycznie ten sam. jawasaki napisał(a): Co do tuningowania 1.1 wd. mnie szkoda czasu, co by w tym człowiek nie zrobić i tak nic ciekawego nie powstanie. Jaaasne Najbardziej podatny i najtańszy w modzeniu silnik. Takiego % przyrostu za tak małą kasę chyba w innym się nie znajdzie |
Autor: | fenix8 [ 09 Lip 2012, 22:27 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
jawasaki napisał(a): Co do tuningowania 1.1 wd. mnie szkoda czasu, co by w tym człowiek nie zrobić i tak nic ciekawego nie powstanie. A i spali więcej co seria 1.6.. . toś pojechał z tym spalaniem ;p byłbym nawet skłonny powiedzieć, że 1.1 T przy tej samej jeździe spali mniej jak 1.6 N/A |
Autor: | pies86 [ 08 Sie 2012, 20:10 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
fenix8, z tego co ja się po orientowałem ile wynosi koszt zrobienia turbawki bez druta do silnika 1.2 16v wynosi 6-8 tyś zł więc za 2tysie to może turbo kupisz,chłodnice oleju ICka i tyle |
Autor: | punto 1.6 [ 08 Sie 2012, 20:19 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
no ja powiem ze mnie wyjdzie uturbienie w przybliżeniu a już mam prawie wszystko okolo 18stowek , do tego IC nie seria tylko taki przed chłodnice (polerowany) ,a montaż to dla mnie sama przyjemność czyli kosz równy zeru , do tego wszystko umyje i powymieniam uszczelki i uszczelniacze |
Autor: | dzikidaniel [ 08 Sie 2012, 20:21 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
punto 1.6, jednak Ty wszystko wrzucisz od GTka, a do 1.2 trzeba wszystko rzeźbić. |
Autor: | punto 1.6 [ 08 Sie 2012, 20:33 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
no tak , może lepiej zakupić słupek z 1.6 skrzynie z TD osprzęt z GT i mamy w cenie ,jak spokojnie poszukamy za 3,5tyska , oczywiście to rozważanie dla kogoś kto lubi się bawić i zna się na elektryce i ogarnia trochę mechanikę |
Autor: | fenix8 [ 09 Sie 2012, 10:16 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
dzikidaniel, wyrzeźbić tylko kolektor wydechowy, a pospawanie kilku rurek przeca nie kosztuje majątku. |
Autor: | dzikidaniel [ 09 Sie 2012, 11:19 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Zgadujesz czy sam działałeś? |
Autor: | FeareK [ 09 Sie 2012, 12:42 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Temat gorący widze Ja też coś chciałbym podnieść KM w moim 1.1 ale to nie teraz . teraz czeka mnie low & slow + jakas fajna fela i wykończenie blachy i wnętrza czyli około 4k |
Autor: | cris420 [ 09 Sie 2012, 18:53 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Koledzy a sprawa swapu silnika 1.6 16v ze sieny to Plug&Play ? |
Autor: | dzikidaniel [ 09 Sie 2012, 19:34 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Już było opisane. Poszukaj. |
Autor: | FeareK [ 09 Sie 2012, 21:04 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
cris420 napisał(a): Koledzy a sprawa swapu silnika 1.6 16v ze sieny to Plug&Play ? Jakie informatyczne opisanie instalacji hard plug and more funny play |
Autor: | cris420 [ 09 Sie 2012, 21:05 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
F3ar3K napisał(a): cris420 napisał(a): Koledzy a sprawa swapu silnika 1.6 16v ze sieny to Plug&Play ? Jakie informatyczne opisanie instalacji hard plug and more funny play Czyli trzeba rzeźbić h*jowo |
Autor: | dzikidaniel [ 09 Sie 2012, 21:25 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Nie trzeba rzeźbić. Trzeba mieć chwilę by poszukać co i jak. |
Autor: | cris420 [ 10 Sie 2012, 19:59 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
szukam od wczoraj non stop i nie znalazłem... |
Autor: | dzikidaniel [ 10 Sie 2012, 20:38 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Słabo szukasz. W skrócie szukasz walone palio/siena z 1.6 pod maską i wrzucasz wszystko do kropka. Jedno 16V jeździ i jest opisane w temacie. |
Autor: | cris420 [ 10 Sie 2012, 20:43 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
Dziękuję Ci bardzo |
Autor: | adiKATO [ 04 Lis 2012, 21:06 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
wybaczcie, ze odgrzewam temat, ale w sumie nic z tego nie wiem.. Co konkretnie zrobic? nikt nie npisal jaki silnik bedzie pasowal 1:1, czyli wyjmuje jeden, wkladam drugi. A moze jakis szybko mozna przerobic? Sam mam 1.1 i nie ma za wiele mocy juz, wiec mysle nad wymiana. tylko z tego co tu czytam.. nie rozumiem nic. |
Autor: | fenix8 [ 04 Lis 2012, 21:55 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
adiKATO, zamiast 1.1 możesz włożyć bez żadnego przerabiania 1.0 lub 1.1; Przy pozostałych musisz mieć resztę osprzętu/dawcę |
Autor: | adiKATO [ 04 Lis 2012, 22:26 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
fenix8 napisał(a): adiKATO, zamiast 1.1 możesz włożyć bez żadnego przerabiania 1.0 lub 1.1; Przy pozostałych musisz mieć resztę osprzętu/dawcę osprzet, czyli? komputer, wiazke? co dokladniej... |
Autor: | rzel [ 04 Lis 2012, 23:13 ] |
Temat postu: | Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
- kompletny silnik 1.2 mpi z listwa wtryskowa i kolektorem ssącym ( kolektor wydechowy pasuje od 1.1 , można zastosować jako tymczasowe rozwiązanie ) -pompa paliwa od MPI , ponieważ od SPI jest słabsza , -końcówka przewodu paliwowego , ponieważ w listwie od MPI przewód jest przykręcany a w SPI jest wciskany(lub nowe zakucie) -fragment wiązki elektrycznej od MPI , konkretnie cztery kabelki do wtryskiwaczy - komputer od 1.2 MPI - obudowa filtra z 1.2 mpi lub kopułka filtra powietrza od 900 lub Palio 1.2 , lub jakakolwiek inna konstrukcja z filtrem stożkowym |
Strona 2 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |