You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Lis 2019, 17:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #251802 Wysłany: 10 Maj 2009, 15:19; 
 Temat postu: Pajączki i rdza
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 35
Bardzo proszę o radę w jaki sposób domowymi sposobami usunąć pajączki oraz zardzewiałe miejsca - jakie środki, jaka kolejność wykonywania, jakie materiały.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #251812 Wysłany: 10 Maj 2009, 16:01; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
Rdzę usuń w następujący sposób:
- papierem ściernym o odpowiedniej granulacji (osobiście stosuję 80 lub 100) dokładnie oczyść powierzchnię ze rdzy. Proponuję, abyś wyjechał również minimalnie poza skorodowany obszar, aby sprawdzić, czy czasem poza widocznym miejscem pod lakierem się coś niedobrego nie robi;
- następnie dokładnie odtłuść benzyną ekstrakcyjną wyczyszczone miejsce;
- nałóż cienką warstwę tzw. minii (jest to farba zabezpieczająca przed korozją - łączy się z ewentualnymi ogniskami);
- po całkowitym wyschnięciu nałóż zaprawkę lakierniczą w kolorze swojego lakieru;
- następnego dnia możesz spróbować trochę spolerować tą zaprawkę, aby ją wygładzić.


Jeśli chodzi o pajączki (w moim rozumieniu są to pęknięcia lakieru), to chyba jedynym rozwiązaniem jest usunięcie lakieru z tego miejsca i położenie nowej warstwy. Spolerowanie nic nie da, bo lakier zapewne jest pęknięty na całej grubości. Z kolei nałożenie nowej warstwy lakieru na tą spękaną może nieść za sobą skutki w postaci:
- odwzorowania pęknięć na warstwie nowego lakieru;
- popękanie w przyszłości lakieru w tym samym miejscu.

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #252434 Wysłany: 11 Maj 2009, 21:59; 
 Temat postu: A jaka firma
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 35
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Mam jeszcze prośbę. Czy mógłbyś poradzić mi jakiej marki farbę zabezpieczającą przed korozją wybrać?
Czy musi to być jakiś konkretny typ?
Jak wykonać zaprawkę lakierniczą? Jakie środki są potrzebne? Gdzie takie cudo można kupić?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #252439 Wysłany: 11 Maj 2009, 22:04; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
Jeśli chodzi o tą minię to firma raczej nie ma znaczenia. Powiedz po prostu, że chcesz minię i w sklepie powinni wiedzieć o co chodzi. Zaprawkę można kupić w ASO (ja tak zrobiłem) lub poprosić zaprzyjaźnionego lakiernika, tylko nie wiem jaką minimalną ilość lakieru lakiernik Ci zrobi.

Mógłbyś wrzucić fotki z miejscem gdzie wychodzi rdza oraz gdzie się pojawiły pęknięcia?

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #252747 Wysłany: 12 Maj 2009, 19:59; 
 Temat postu: Oto zdjęcia
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 35
Główne problemy, to miejsca przy kołach, dach, klapa bagażnika.
1
Image
2
Image
3
Image
4
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #252767 Wysłany: 12 Maj 2009, 20:39; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
Przy kołach widze, że było już kiedyś coś robione (czarna farba) i chyba tu będzie najgorzej z tym (dużo pracy). Radzę zdjąć nadkole i zobaczyć, czy czasem od drugiej strony blachy coś się nie pojawiło (na 95% tak) i to też zrobić.
Wydaje mi się, że nie głupim pomysłem będzie przykręcenie chlapaczy - ochronią to miejsce przed wycieraniem. Lub też jakąś folie bezbarwną przyklej.

Zdjęcie nr 3.
Zardzewiałe miejsce jest na tyle małe, że spróbowałbym to scyzorykiem podrapać (bardziej precyzyjnie, a papierem ściernym znacznie większy obszar jednorazowo zetrzesz).

Zdjęcie nr 4.
Trochę nieostre, ale wydaje mi się, że to jest wspomniany przez Ciebie dach.
Spróbuj scyzorykiem tą rdze usunąć i będziesz miał wgląd czy to jest głęboki wżer, czy też tylko napuchnęło, a pod nim w miarę ok. Jeśli pod tą rdzą będzie niemal czarno, to papier ścierny i do czystej blachy. Uwaga, gdyby wżer się okazał być na całą grubość blachy, to nie ma sensu robić dziury w dachu. Po prostu zrób ile się da i to zamaluj. Co ok. 2, 3 lata może wychodzić (ale nie musi - zależy czy korozja będzie postępowała).

Istotna informacja co do malowania: lepiej nałożyć kilka cienkich warstw (warstwa, odczekaj aż całkowicie wyschnie i kolejna) niż dać jedną grubą (gwarantuję, że popęka i się nie będzie dobrze trzymać.

I chyba tyle z tego co mi teraz przychodzi do głowy. Daj jakieś foto z przeprowadzonych prac :)

P.S. To nadkole w dolnej części powinno być chyba przed tą blachą, a nie za :mysli:

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #252782 Wysłany: 12 Maj 2009, 21:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
pajączki - rdza nitkowa, lipa.
Ja mam dach fosforanowany przez magika blacharza - lakiernika + szpachla + podkład + farba i lakier na razie nie wyłazi nic nawet przy szybie, ale to 3 lata dopiero. co do błotników to wytrawienie cortanin kilkukrotne, czarna farba podkładowa do metalu tlenkowa x2. ale ja mam czarne autko u mnie prosto, tylko trawienie trwa :), minimalnie coś tam widać jeśli chodzi o odmienność lakieru ale się nie przejmuję bo ważne że nic nie wyłazi. Tak zrobiłem też klapę z tyłu, na razie też nic nie wychodzi.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #252783 Wysłany: 12 Maj 2009, 21:02; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
Tylko czy to trawienie jest do zrobienia w warunkach domowych? :>

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #252788 Wysłany: 12 Maj 2009, 21:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Raczej tak, u mnie robili malowanie w dziupli to i w domu się da. Lakiernik zaręczał, że nic nie wylezie :) tyle że u mnie usunął cały lakier z dachu, przy okazji wstawił szybkę bo stara miała rysy od wycieraczek, szybka wyszła za 200zł... Później cały dach po oczyszczeniu zrobił na fioletowo - czarno. tylko ważne żeby zmyć dobrze po wszystkim.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261569 Wysłany: 04 Cze 2009, 13:07; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
remind w jakich sklepach można kupić ten Cortanin? Nie mam na myśli alledrogo.

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261571 Wysłany: 04 Cze 2009, 13:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 600
Pomógł: 18
To jest do auta:
http://www.malexim.pl/www/produkt.php?id=17
Cortaninem furtkę przy domu se możecie odrdzewić, choć i tak strata czasu :hahaha:
Dla upartych: Cortanin jest na stoiskach z farbami w Castoramie/Leroy-Merlin itp. :>

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261592 Wysłany: 04 Cze 2009, 14:40; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
o, zajefajnie... mam 500m do sklepu z tym preparatem ;D

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #261662 Wysłany: 04 Cze 2009, 17:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 600
Pomógł: 18
Kup koniecznie :devil:
Zawsze to bardziej wiarygodne, jak dwóch pisze, że Cortanin jest do d....y :>
Uwaga: zawiera 18% alkohol etylowy :P , niestety ktoś ( zupełnie bez sensu :evil: ) dodał tam jeszcze kwas fosforowy i glikol :(

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #273640 Wysłany: 20 Lip 2009, 12:25; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9734
Pomógł: 33
Cytuj:
niestety ktoś ( zupełnie bez sensu Evil or Very Mad ) dodał tam jeszcze kwas fosforowy i glikol Sad


Te środki antykorozyjne zawierają kwas fosforowy który reagując z rdzą i żelazem tworzy na powierzchni metalu warstewkę fosoranu żelazowego, który jest zarówno odporny na korozje jak i świetnym podkładem pod farby

[ Dodano: 20 Lip 2009 12:16 ]
Cortanin F jest preparatem w którym głównym składnikiem jest wyciąg z kory debu tzw tanina.

[ Dodano: 20 Lip 2009 12:25 ]
AF poza tym to co pokazałeś to farba jest ....
jeszcze z takich gruntów antykorozyjnych niezły jest Dinitrol RC 900 :) dopiero na to bym położył podkład ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #273656 Wysłany: 20 Lip 2009, 13:31; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
Cytuj:
jeszcze z takich gruntów antykorozyjnych niezły jest Dinitrol RC 900 Smile dopiero na to bym położył podkład ...


Popieram.
Pierw inhibitor by dobrał się do rdzy, a na to podkład by lakier miał się czego trzymać :)

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #273657 Wysłany: 20 Lip 2009, 13:37; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9734
Pomógł: 33
domin45670 napisał(a):
a na to podkład by lakier miał się czego trzymać

najlepiej epoxydowy , ale one strasznie długo schną, tak więc można zamiast epoxydowego dać akrylowy :) też niezły :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490802 Wysłany: 15 Lip 2011, 15:45; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 15 Lip 2011,
Posty: 1
Witam
Mam pytanie co do zdjęcia nr 4 - ta rdza nitkowa z pajączkiem. Skąd to się bierze? Dach był malowany? Ptasie kupy, kamyki...nieumiejętne założenie bagażnika, czy też po prostu wada fabryczna lakieru?
Pozdrawiam i z góry dziękuję forumowiczom za odpowiedź


Góra
 Profil  
 
 
 Post #497103 Wysłany: 19 Gru 2011, 19:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 07 Maj 2008,
Posty: 227
Mam podobne ogniska rdzy do zlikwidowania i mam pytanko czy poprostu hammeritem nie mozna tego pomalowac oczywiscie po uprzednim przygotowaniu podłoza

[ Dodano: 19 Gru 2011 19:30 ]

No i jak pomyślałem tak zrobiłem tzn pomalowałem hammeritem,na dachu maiłem trzy odpryski,odpowiednio przygotowałem podłoże i małym pędzelkiem przemalowałem miejsca po pajączkach zieloną farbą (taki mam kolor autka ) nie wygląda to idealnie ale przynajmniej miejsca te są zabezpieczone.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #530550 Wysłany: 19 Gru 2011, 22:14; 
 Temat postu: Re: Pajączki i rdza
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14040
Pomógł: 113
U ipIV'a póki co hammerite się sprawdza.

_________________
Na Kołach Przez Świat
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 94 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #532539 Wysłany: 27 Gru 2011, 16:57; 
 Temat postu: Re: Pajączki i rdza
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 26 Gru 2011,
Posty: 3
Witam ja również jestem użytkownikiem fiata punto II generacji. Jeżeli chodzi o problem rdzy, a raczej jej usunięcie to chętnie się z Wami podzielę doświadczeniem motoryzacyjnym i radą w tej sprawie. Otóż jak wiemy punto II w przeciwieństwie do swojego poprzednika ma blachę lepiej ocynkowaną,gdyż koncern fiata chciał usunąć jedną z wad punta I jaką była korozja. Mimo podwójnego ocynkowania problem rdzy w mniejszym stopniu ,ale nadal występuje. Należytym sposobem jej usunięcia jest preparat cortanin f. Preparat jest przeznaczony do usuwania(zżerania rdzy) a następnie wytworzeniu warstwy antykorozyjnej chroniącej metal na przyszłość. Pierwszym krokiem zastosowania preparatu jest przetarcie miejsca występowania rdzy (wskazane na większych obszarach jest przetarcie drobnoziarnistym papierem ściernym), jednak gdy sa to odpryski wystarczy rdzę powierzchniowo przetrzeć szmatką. Drugim krokiem jest odtłuszczenie miejsca korozji np.benzyną(należy jednak pamiętać ,aby nie przesadzać z benzynom ,wystarczy przetrzeć namoczoną szmatką),zaś kolejnyn krokiem jest naniesienie preparatu cortanin f na rdze (nie nalezy go pobierać bezpośrednio z oryginalnej butelki, wcześniej nalezy przelać do np.słoiczka aby substancja związała się z wolnym tlenem ,gdyż jest to niezbędne w dalszych reakcjach) po pobraniu preparatu pędzelkiem z pojemniczka przeznaczonego wcześniej do płynu smarujemy skorodowane miejsce i po pół godzinnym okresie kolejny raz nałożyć preparat na miejsca występowania rdzy. Po upływie 24 godzin po rdzy nie będzie śladu a warstwa metalu wcześniej zardzewniałego będzie wyleczona i zabezpieczona. Po wspomnianych 24 godzinach suchą szmatką należy wytrzeć posmarowane preparatem miejsce i jeśli chcemy położyć nową warstwę lakieru ,należy pomalować podkładówką to miejsce, odczekać dzień i pomalować lakierem.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #540243 Wysłany: 24 Sty 2012, 10:21; 
 Temat postu: Re: Pajączki i rdza
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 16 Kwi 2010,
Posty: 234
Witam
Przyznam, ze raczej moj prawy prog i podloga wymagaja pewnej poprawy/wymiany. Prosilbym o informacje ile cos takiego moze kosztowac? Bede wdzieczny takze za polecenie kogos godnego uwagi zaby cos takiego zrobil. Czy myslicie ze blacharz/ lakiernik na wymiane takich czesci da mi gwarancje?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #540697 Wysłany: 25 Sty 2012, 15:35; 
 Temat postu: Re: Pajączki i rdza
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Ja zamiast Cortanin F, polecałbym R-Stop firmy APP. Zeszlifować rdzę jak najlepiej się da, odtłuścić, walnąć w odstępie 1 godziny 2 warstwy preparatu, i gdy wyschnie od 2 do 3 godzin, podkład akrylowy i lakier. Ale wiem, że dużo blacharzy używa cortaninu. Także też musi jakoś tam działać, generalnie APP jest lepszy testowałem na 1 miejscu no i jest spokój.

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #569694 Wysłany: 10 Kwi 2012, 20:33; 
 Temat postu: Re: Pajączki i rdza
Offline
Forumowicz

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 10 Kwi 2012,
Posty: 3
Witam mam problem z rdzewiejącym numerem lakieru, poniżej link ze zdjęciem

http://postimage.org/image/v7tihd8s5/

Jak sobie z tym poradzić, czego użyć by rdza dalej nie postępowała ? na przeglądzie mi powiedział, że jak dalej będzie rdzewieć, to mi nie podbiją przeglądu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #569754 Wysłany: 10 Kwi 2012, 21:10; 
 Temat postu: Re: Pajączki i rdza
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5505
Pomógł: 26
Vidon napisał(a):
Witam mam problem z rdzewiejącym numerem lakieru,
To nie jest numer lakieru. To jest numer VIN.
Vidon napisał(a):
na przeglądzie mi powiedział, że jak dalej będzie rdzewieć, to mi nie podbiją przeglądu.
Dokładnie. Bo nie będzie można zidentyfikować pojazdu.

_________________
Był: Fiat Punto 1.2 8V Sound
topic10952.html
Był: Fiat Grande Punto 1.4 16V Sport
topic42764.html
Jest: Fiat Dobló 1.3 mJTD
topic50535.html
Image Piszę poprawnie po polsku
.
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #614588 Wysłany: 24 Wrz 2012, 21:11; 
 Temat postu: Re: Pajączki i rdza
Offline
Forumowicz

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 24 Wrz 2012,
Posty: 1
Witam

Jestem nowy na forum

Chciałbym kupić Punto II, w związku z tym miałbym pytanie dotyczące właśnie rdzy.

Czy wszystkie Punto II tak bardzo rdzewieją pod maską wokół amortyzatorów?
Oglądałem samochody z 2004 roku, które już miały tam rdzę, samochody starsze, rocznik np 2001 to już bywała tam masakra!

Tak było w 90% punt które oglądałem.

Czy wszystkie Punto II rdzewieją tam tak bardzo, czy może te 10% bez rdzy są raczej jakimiś próbami tuszowania.

Bac się tej rdzy? Doradźcie coś.

Pozdrawiam.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO