|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ZAKRZA |
#160704 Wysłany:
25 Sie 2008, 16:35; Temat postu: Pierwsz oznaki korozji . Czy warto z nia walczyć :) |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: okolice Słupska Rejestracja: 20 Lis 2007, Posty: 405
|
Witam koledzy po fachu. Pytam się was ,bo sam nie orientuje się w temacie. Ile by kosztowała naprawa mojego kropka i czy watro wogole to robić. Samochód ma dość mało przejechane a już podłoga zaczęła gnić i ruda ja zjada na śniadanie. Wrzucam fotki poglądowe ,żeby było lepiej widać ognisko korozji.To sa najgorsze miejsca jakie znalazłem. Wydaje mi sie ze 2 progi do wymiany tylko właśnie nie wiem jak w kropku one są robione(wymieniane) Czy do czarnego miejsc czy całe poszycie. Musze coś z tym zrobić ,bo nie mogę na to patrzeć !
Jezeli chodzi o podloge reszta wymaga konserwacji i powinno być okey.
_________________ PUNTO MKI 1.1 -> 99 r.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Pawcio |
#160755 Wysłany:
25 Sie 2008, 18:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 12 Lip 2007, Posty: 142
|
Pewnie, że warto ale przede wszystkim zacznij od podwozia bo z tego co widzę to nie jest najlepiej. Jeżeli ta rdza na progach jest powierzchniowa i z zewnętrznej strony to nawet nie trzeba wymieniac progów, tylko porządnie wyczyścić i zamalować. Do wnętrza progu nalać preparatu do konserwacji profili zamkniętych.
_________________ Zawsze i wszędzie Puntem wozić się będę!
Punto mk I, 1.1 SX, 55 KM, 98r.
VW Golf mk III 1.6
|
|
Góra |
|
 |
ZAKRZA |
#160778 Wysłany:
25 Sie 2008, 19:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: okolice Słupska Rejestracja: 20 Lis 2007, Posty: 405
|
Właśnie nie wygląda! być może te bąble się porobiły pod farba. Pukając w próg nie wydaje mi się żeby był w 100 % zgniły. Bo z drugiej strony to wgniecenie rozumiem ,że dobra fachura blacharska to wyciągnie. Co do podłogi to chyba wycinać i wstawki robić później konserwacja, Musze znaleźć jakiegoś blacharzownika ,bo sam tego nie zrobię nie mam sprzętu. 
_________________ PUNTO MKI 1.1 -> 99 r.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#160796 Wysłany:
25 Sie 2008, 19:37; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Heh, wychodzi brak dbałości... Albo raczej brak przewidywania - ja chyba ze 2 razy malowałem mojego od dołu takim czymś dla zabezpieczenia i zero gnicia po 11 latach 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ZAKRZA |
#160798 Wysłany:
25 Sie 2008, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: okolice Słupska Rejestracja: 20 Lis 2007, Posty: 405
|
dbać to ja dbam o samochód jak o dziewczynę. Z przewidywaniem gorzej. 
_________________ PUNTO MKI 1.1 -> 99 r.
|
|
Góra |
|
 |
Pawcio |
#160800 Wysłany:
25 Sie 2008, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 12 Lip 2007, Posty: 142
|
To jedyna rada zeskrobać i zobaczyć z czym ma sie do czynienia i dalej myśleć co z tym faktem począć.
_________________ Zawsze i wszędzie Puntem wozić się będę!
Punto mk I, 1.1 SX, 55 KM, 98r.
VW Golf mk III 1.6
|
|
Góra |
|
 |
Vulcan |
#160888 Wysłany:
25 Sie 2008, 22:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: pomorskie Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 386
|
Mam ten sam problem. ostatnio kleiłem żywicą dziurę 15 x 20 cm. bo wypadło "miejsce" na lewarek w lewym tyle. Już chciałem robić na Filstonów  , ale kupiłem żywicę i matę szklaną, a od dołu przeleciałem Bitexem. Wytrzyma do wiosny. Szukam kropka bez prawa rejestracji na przekładkę, albo na części. Na allegro mają nowe progi do wspawania za 400 zł. za szt.  Masakra. Jak kupowałem silnik w ASO w Malborku za całą budę chcieli 300 zł, ale 5D, a ja mam 3D.
_________________ Abarth 55 kucy
Corvette Z06 przy 160 km/h. - OBJECHANE
|
|
Góra |
|
 |
dzana |
#160923 Wysłany:
25 Sie 2008, 23:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bochnia Rejestracja: 16 Sie 2007, Posty: 393
|
no to mi blacharz zaśpiewał za części tzn. mówił coś o reperaturkach  800 zl , razem z robocizna wychodzi ok. 1400 zl  i wciąż sie zastanawiam czy robić to ...podłoga w masakrycznym stanie ale reszta ok i autko mi sie podoba
a ze nie patrzyłam na podwozie przy kupnie to już moja wina 
_________________ Punto 1,2 ELX 75 KM, 1996 benzyna +Lpg
----------------------------------------------------
Im mniej wiesz, tym lepiej śpisz.
|
|
Góra |
|
 |
ZAKRZA |
#160987 Wysłany:
26 Sie 2008, 08:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: okolice Słupska Rejestracja: 20 Lis 2007, Posty: 405
|
właśnie nie wiem ja znalazłem progi w inter carsie po 100 zl sztuka oczywiście stan surowy. Trzeba było by stare wcinać nowe wstawiać. Blacharzownik mówił coś 500zł wymiana progów bo wczoraj rozmawiałem przez telefon z jednym + jeszcze naprawa podłogi czuje ,że 1000 mnie pociągnie. A Ja Właśnie nie wiem czy robić i znowu w niego pakować czy dać sobie spokój polatać jeszcze z rok i kupić raczej coś niemieckiego.
_________________ PUNTO MKI 1.1 -> 99 r.
|
|
Góra |
|
 |
Pawcio |
#161028 Wysłany:
26 Sie 2008, 10:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 12 Lip 2007, Posty: 142
|
ZAKRZA napisał(a): właśnie nie wiem ja znalazłem progi w inter carsie po 100 zl sztuka oczywiście stan surowy. Trzeba było by stare wcinać nowe wstawiać. Blacharzownik mówił coś 500 zl wymiana progów bo wczoraj rozmawiałem przez telefon z jednym + jeszcze naprawa podłogi czuje ,że 1000 mnie pociągnie. A Ja Właśnie nie wiem czy robić i znowu w niego pakować czy dać sobie spokój polatać jeszcze z rok i kupić raczej coś niemieckiego.
Jeżeli wiesz co masz to opłaca sie robić. Zainwestujesz parę złociszy i bedziesz się cieszył kropkiem przez długie lata. A myślisz że niemcy nie rdzewieją? Starsze roczniki to też jeżdżące pruchna, zresztą każde auta gryzie rdza 
_________________ Zawsze i wszędzie Puntem wozić się będę!
Punto mk I, 1.1 SX, 55 KM, 98r.
VW Golf mk III 1.6
|
|
Góra |
|
 |
ZAKRZA |
#172822 Wysłany:
23 Wrz 2008, 21:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: okolice Słupska Rejestracja: 20 Lis 2007, Posty: 405
|
Kropek będzie reanimowany. Zostaną wymienione progi, podłoga będzie zrobiona. Później wszystko będzie zakonserwowane no i przy okazji znikną brzydkie rysy . Myślę ,że w 2000 tysiącach się zmieszczę. Nie mogę go sprzedać choć mógłbym bez problemu stać mnie na inne auto,ale właśnie mam serce do tego samochodu . Tyle w niego pracy włożyłem nigdy mnie nie zawiódł nigdy. Wiec myślę ,że warto bo silnik ma 100 tysięcy i chodzi jak pszczółka.
_________________ PUNTO MKI 1.1 -> 99 r.
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#172865 Wysłany:
23 Wrz 2008, 23:02; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
ZAKRZA co do tej ostatniej fotki ... wez kup szpachle z wloknem szklanym i do tego maty z wlokna szklanego wyczysc dobrze ... nastepnie odtlysc,dotnij odpowiedni kawalek takiej maty do tego jest specjalna zywica ktora sie najpierw samruje blache ... kladzie sie docieta mata szklana i smaruje calosc zywica az do przesiakniecia ... polozysz ze 2 warstwy takiej maty i styknie,nastepnie od spodu dasz ta szpachle z wloknem szklanym pod uprzednio zalepiona dziura od gory i bedzie gralo ... nie wstawial kawalkow blachy bo zrobisz jeszcze gorzej ... przegrzejesz karoserie w tych miejscach .. opalisz ocynk i konserwacje i bedzie jeszcze gorzej pozniej ... to nie jest ele,ment az tak strasznie wazny w tym miejscu aby wstawiac przy takiej malej dziurze kawalek blachy ... uwierz ... pozniej mozesz to wszystko dodatkowo zabezpieczyc bitexem i jak wysche jeszcze czyms zamalowac i bedzie gralo ... ale nie wspawuj tam blachy  bo bedzie brala Ci rdza jeszcze bardziej bo okolice sie nagrzeja i dalej bedzie wychodzic ........ [ Dodano: 23 Wrz 2008 23:02 ]Cytuj: Heh, wychodzi brak dbałości... Albo raczej brak przewidywania - ja chyba ze 2 razy malowałem mojego od dołu takim czymś dla zabezpieczenia i zero gnicia po 11 latach Szczerbol
zajzyj pod spod i obejzyj go dokladnie z lampka w reku i centymetr po centymetrze .... i gwarantuje Ci,ze sie mylisz i zobaczysz ze znajdziesz rudzielca ....
ja konserwuje 2-3 razy w roku nawet podloge i pomimo to lubi sie pokazac cos nieprzewidywanego ... dlatego tak czesto sprawdzam wszystko i staram sie czyscic i klasc nowa konserwacje za wczasu ... takze zerknij a przekonasz sie sam... pomimo,ze dbam i tak jak mowie 2-3 razy w roku sprawdzam i konserwuje to i tak zawsze lubi sie cos pokazac ... na szczescie takie czeste zabiegi powoduja,ze szybko sie daje wszystko usunac... zgasci w zarodku nie dopuszczjac aby sie cos rozwinelo .... takze zerknij tak jak mowie z lampka i bardzo dokladnie kazdy kawalek spodu  to moze troche czasu zajac ale warto  badajac przy tym jak sie trzyma warstwa konserwacji 
_________________ Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly <-- Klik  "A passion for perfection" Punto II FL 1.2 16V Butterfly II <-- KLIK 
<-- Punto II FL 1.2 16V Essence Of Shine  https://www.facebook.com/EssenceOfShine/
|
|
Góra |
|
 |
danaga1 |
#172997 Wysłany:
24 Wrz 2008, 11:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 222
|
podepnę się pod temat..ale jak sprawdzić tę podłogę kiedy na dworze taki syf! podłoga przecież będzie uciorana jak nie wiem co!!! poradźcie coś!!!
_________________ /F/I/A/T/ Punto II FL 2005r.czarny met.+KLIMA
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#173000 Wysłany:
24 Wrz 2008, 11:50; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
danaga1 |
#173001 Wysłany:
24 Wrz 2008, 11:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 222
|
dzięki za info!!! pozdro!
_________________ /F/I/A/T/ Punto II FL 2005r.czarny met.+KLIMA
|
|
Góra |
|
 |
dzana |
#182634 Wysłany:
23 Paź 2008, 21:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bochnia Rejestracja: 16 Sie 2007, Posty: 393
|
oto dokumentacja fotograficzna z dzisiejszego przygotowania kropki do reanimacji podlogi
i teraz prosze na mnie nie najezdzac tekstami w stylu : jak sie nie dba to sie tak ma itp. bo to poprzedni wlasciciel zaniedbal a moja wina jest tylko w tym , ze glupia bylam bo kupilam auto w takim stanie
a te fotki ku przestrodze....
pytanie odnosnie widocznych na ostatnim zdjeciu mat wygluszajacych - sa one nadgnite i mokre, czy mozna dostac cos takiego nowego czy po prostu wysuszyc i wstawic je z powrotem po zrobieniu podlogi?
_________________ Punto 1,2 ELX 75 KM, 1996 benzyna +Lpg
----------------------------------------------------
Im mniej wiesz, tym lepiej śpisz.
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#182682 Wysłany:
23 Paź 2008, 23:01; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
rafał79 |
#182781 Wysłany:
24 Paź 2008, 10:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: 500L
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Warmia Rejestracja: 25 Lip 2008, Posty: 324
|
a co do tego 3 zdjecia to najgorsze miejsce w wszystkich fiatach...tam najszybciej bierze korozja...miałem P1 i z tym walczyłem teraz mam PII i to samo robiłem tj.wycinka,wspawanie blaszki, antykorozyjny środek i konserwacja powinno zadziałać 
_________________ Fiat 500L 1.4 95KM Pop Star - jest Fiat Stilo 1.4 95 KM Dynamic - był Fiat Punto II - był Fiat Punto I 1.1 SX - był Fiat Seicento 0.9 - był
|
|
Góra |
|
 |
Nokitel |
#197175 Wysłany:
07 Gru 2008, 13:32; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 23 Lis 2008, Posty: 7
|
Myślałem że wszystkie Punta Mk1 miały ocynkowaną blachę, oprócz maski i dachu. A może fabryczne ocynkowanie jest niewystarczające do zabezpieczenia przed korozją?
|
|
Góra |
|
 |
zizi |
#197208 Wysłany:
07 Gru 2008, 16:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kuźnia Raciborska Rejestracja: 08 Maj 2008, Posty: 188
|
Wymieniałem ostatnio próg z lewej strony koszt to 250 z malowaniem i konserwacją.
|
|
Góra |
|
 |
deym0n |
#222244 Wysłany:
24 Lut 2009, 08:13; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Rejestracja: 18 Gru 2007, Posty: 56
|
Witam
odkopuje stary temat ponieważ czeka mnie łatanie progu lewego w moim punciaczku,
może od początku:
progi ogólnie w dobrym stanie patrząc od spodu pojazdu oraz od środka, podłoga zdrowa, komserwacja od spodu zrobiłem rok temu i wtedy jeszcze nie zauważyłem nic teraz widzę małe pęcherze powietrza na progu w miejscu słupka bocznego, na długości 10-15cm coś sięzaczyna dziać  zdrapałem troszkę jeden taki "kwiatek" i trochę się zmartwiłem, blacha w tym miejscu jest wyrtażnie mniej wytrzymała niż na całym progu, ugina się mocno pod naciskiem .... pewnie niedługo wyleci ....
Narazie straszne mrozy i nie mam miejsca gdzie to robić, ale planuje zrobićmetodą z matą szklaną i żywicą .... żeby całkowicie i pewnie zabezpieczyćto miejsce...
i tu pytanie do Was forumowicze: jakie żywice najlepiej stosować? epoksydowe czy poliuretanowe czy jeszcze jakieś inne wynalazki coś w stylu mieszanek dwu-składnikowych??
zabezpieczenie robić raz czy może na 2 warstwy maty??
planuje zabezpieczyć całe progi a w tym "najsłabszym miejscu" wkleić matę, tylko jak pogoda pozwoli
Autko kupiłem 3 lata temu i jestem zadowolony, jak kupowałem to konserwacja podwozia pozostawiała wiele do życzenia, ale dokładnie sprawdziłem czy nie ma mmiękkich elementów, czy podłoga nie wisi tylko i wyłącznie na bitexie  i było wszystko ok, przez 3 lata nic nie ruszałem, przed zimą nowa konserwacja spodu i wszystko gra, a teraz takie kwiatki 
_________________ >>>>>>>>>> |PUNTO I 75'SX 1998| <<<<<<<<<<
|
|
Góra |
|
 |
wroclove |
#245994 Wysłany:
26 Kwi 2009, 10:58; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Darek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wroclove Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 70
|
Podepnę się tutaj,
mam parę dziurek w podłodze, ale nie wymaga ona wymianyw całości, pomyślałem więc że załatam dziury jakąś żywicą, moje pytanie:
czym się różni żywica epoksydowa od poliuretanowej, które są lepsze do łatania dziur w kropku?
Robił ktoś może już takie łatanie, jakieś uwagi?
_________________ one good cigar can chcange your day!
http://forum.cigaraficionado.com.pl/ima ... 4d2283.gif
|
|
Góra |
|
 |
deym0n |
#246300 Wysłany:
27 Kwi 2009, 10:39; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Rejestracja: 18 Gru 2007, Posty: 56
|
niedawno łatałem dziurę w w progu, poprostu w okolicy słupka środkowego chyba się zatkał ten otworek odprowadzający wodę, a że nie będe progów w całości wymieniał postanowiłem to naprawić sam..
w zasadzie to nie było dziury tylko blacha w tym miejscu była już wyraźnie słabsza i śrubokrętem ją przebiłem  ))
użyłem żywicy poliestrowej i maty szklanej o gramaturze 450g/m2, takie rozwiązanie pddał mi znajomy, pamiętaj że gramatura to inaszej grubość maty, możęsz a nawet powinieneś nałożyć kilka warstw maty na dziurę, ale u mnie to nie było konieczne, kupiłem grubszą matę i tylko raz polożyłem
o ile dobrze pamiętam to zużycie to gdzieś koło 2kgżywicy na 1 kg maty. żywica koniecznie z utwardzaczem...
zaczynasz od dokładnego oczyszczenie miajsca korozji, szczotka, papier ścierny i takie tam, wszystkie chwyty dozwolone  czyściłem do "gołej blachy" okolice tego słabego miejśca i jeszcze dookoła
później odtłuszczasz powierzchnie
najlepiej robić to w jakimś czystym garażu wolnym od pyłów
nakładasz na blachę żywice dosyć solidnie, następnie przygotowany wcześniej kawałek maty przyklejasz solidnie w miejsce łatania i dociskasz, pamietaj żeby nie zostawić żadnych załamań i powietrza. mata musi dobrze przylegać,
poźniej trochę odczekaj do lekkigo wyschnięcia żywicy, jak zaczniesz od razu ją nasączać do zwinie się za pędzlem, następnie nasączasz matę ąż całkowicie nabierze żywicy - nawet kilka razy... efekt nasączenia widać od razu
czekasz aż żywica dobrze zaschnie, w zależności od żywicy i grubości warstwy, temperatury otoczenia to może być nawet ponad 2 godziny
kolejnym etapem jest czyszczenie nierówności żywicy, np papier ścierny o coraz większym indeksie, oczywiście mata zostanie widoczna - wystaje ponad blachę dlatego trzeba położyć szpachlę najlepiej z włóknem szklanym i zrobić "zejścia" - ukryć miejsce klejenia, u mnie to w zasadzie nie było potrzebne ponieważ próg łatałem od spodu  - później malowanie
wszystko najlepiej robić w rękawicach i ważne aby rozrobić tyle żywicy ile potrzeba ....
u mnie nie było w zasadzie widać tego progu patrząc z boku, no może trochę  ale teraz jest lepiej, robota nie jest skomplikowana tym bardziej że miejsce gdzie robiłem było niewidoczne, podobnie jak u ciebie podłoga
zestaw żywicy polecił mi znajomy który już kilka autek posklejał  więc chyba dobrze
pozdrawiam
_________________ >>>>>>>>>> |PUNTO I 75'SX 1998| <<<<<<<<<<
|
|
Góra |
|
 |
AF |
#246303 Wysłany:
27 Kwi 2009, 10:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 613 Pomógł: 20
|
Wszystko fajnie i wygodnie.
Ale - niestety - po jakimś czasie i tak żywica z matą odłazi od blachy, nawet idealnie wyczyszczonej
Z bólem muszę stwierdzić, że tylko wycięcie zgniłego kawałka, wspawanie nowego + konserwacja daje efekty na parę lat
No i oczywiście stosowanie żywic w miejscach przenoszących obciążenia mechaniczne jest całkowicie nieskuteczne, a nawet niebezpieczne 
_________________ GP1.2
65 leniwych kucyków.
|
|
Góra |
|
 |
wroclove |
#246398 Wysłany:
27 Kwi 2009, 15:21; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Darek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wroclove Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 70
|
@deym0n, dzięki za konkrety, bardzo mi pomogłeś
AF napisał(a): Z bólem muszę stwierdzić, że tylko wycięcie zgniłego kawałka, wspawanie nowego + konserwacja daje efekty na parę lat
o kurde, to mnie zmartwiłeś, w takim razie jest sens w ogóle bawić się w zywicę? Przy poprawnym załataniu na ile w takim razie może to wystarczyć?
Ja wymyśliłem sobie to tak, że załatam dziury mata/żywicą a potem pociągne całą podłogę masą antykorozyjną, Bollem czy czymś podobnym. Jeśli ma mi żywica odpadać razem z masą to może szkoda prądu na takie dlubanie?
_________________ one good cigar can chcange your day!
http://forum.cigaraficionado.com.pl/ima ... 4d2283.gif
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|